Skip to main content
Beantwoord

Wat moet ik doen op de overstapdag van mijn mobiele abonnement?

• 6 augustus 2025
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo, 28 augustus stopt mijn oude abb. En op die dag gaat mijn nieuwe kpn abb. in. Wat moet ik die dag doen bij de overstap en wat moet ik dan doen voor  combie voordeel? Mijn abb is al geregistreerd. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Mout23, fijn om te zien dat je wederom voor ons hebt gekozen! 

Als je abonnement al gekoppeld is aan je Mijn KPN hoef je op die dag helemaal niets te doen, wat je KPN abonnement betreft dan. ;) Je ontvangt een sms op de dag dat je abonnement in gaat, maar je hoeft verder niets in te stellen. Ook voor andere meelezers, lees hier alles over het verlengen van je mobiele abonnement

Bekijk origineel

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24819 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2025

Hi ​@Mout23, fijn om te zien dat je wederom voor ons hebt gekozen! 

Als je abonnement al gekoppeld is aan je Mijn KPN hoef je op die dag helemaal niets te doen, wat je KPN abonnement betreft dan. ;) Je ontvangt een sms op de dag dat je abonnement in gaat, maar je hoeft verder niets in te stellen. Ook voor andere meelezers, lees hier alles over het verlengen van je mobiele abonnement

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 9 augustus 2025

En voor combivoordeel hoef ik ook geen actie te ondernemen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24819 reacties
  • 11 augustus 2025
Mout23 schreef:

En voor combivoordeel hoef ik ook geen actie te ondernemen?

Als deze nu al actief staan hoef je niets te doen, en anders doe je dit makkelijk in de Mijn KPN app. 

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 11 augustus 2025

Ik heb nu ESPN abonnement betaalde versie en ga er van uit dat ik straks via level 1 het gratis kan zien. Gaat dat dan ook vanzelf over?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24819 reacties
  • 14 augustus 2025

Ik snap de vraag nu beter. Dit kun je dan makkelijk in Mijn KPN doen zodra alles is aangesloten en werkt. Je moet namelijk zelf een keuze maken over welk voordeel je wilt hebben. Dit is zo gedaan. 

Reageer

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic