Skip to main content

Problemen met iPhone 11 en 4G

Toon eerste bericht

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 21 januari 2025
Mr. TM schreef:

Ik ga zo weer een dagje weg, maar kan mijn telefoon thuis laten. Vaak geen verbinding 🫣

Maar ik heb nog hoop.

Knal je rechtsbijstand erop als je die hebt.

Mijn rechtsbijstand had binnen 2 dagen een reactie met de concrete toezegging wanneer het opgelost is.

Nou zullen ze die toezegging niet nakomen maar vooralsnog bereikt mijn rechtsbijstand met 1 briefje meer dan ik zelf in een half jaar.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

​@Coenn, die vraag staat nog uit dus ik heb dit hier weer onder de aandacht gebracht. We laten het hier zo snel mogelijk weten. 

• Topper
  • 24 januari 2025
mikesss schreef:
Mr. TM schreef:

Ik ga zo weer een dagje weg, maar kan mijn telefoon thuis laten. Vaak geen verbinding 🫣

Maar ik heb nog hoop.

Knal je rechtsbijstand erop als je die hebt.

Mijn rechtsbijstand had binnen 2 dagen een reactie met de concrete toezegging wanneer het opgelost is.

Nou zullen ze die toezegging niet nakomen maar vooralsnog bereikt mijn rechtsbijstand met 1 briefje meer dan ik zelf in een half jaar.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier werkt dit ook, klacht indienen?

G_G_LvR
Deelnemer
  • 24 januari 2025
TR19 schreef:
mikesss schreef:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier werkt dit ook, klacht indienen?

maanden geleden ingevuld en ingediend, nooit meer wat van gehoord. Zou het wel aanraden, puur voor eigen administratie 

• Topper
  • 24 januari 2025
G_G_LvR schreef:
TR19 schreef:
mikesss schreef:

maanden geleden ingevuld en ingediend, nooit meer wat van gehoord. Zou het wel aanraden, puur voor eigen administratie 

https://rechtwijzer.nl/consumenten/zelf-aan-de-slag/

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

​@TR19 Ik zie ook jouw eerdere bericht over 2 tickets. Ik wilt dit in dit geval toch nakijken. Zou jij je gegevens willen invullen in je profiel? Ik las trouwens ook dat jouw toestel met een Vodafone kaart ook niet werkte? 

• Topper
  • 24 januari 2025
Alex van KPN schreef:

​@TR19 Ik zie ook jouw eerdere bericht over 2 tickets. Ik wilt dit in dit geval toch nakijken. Zou jij je gegevens willen invullen in je profiel? Ik las trouwens ook dat jouw toestel met een Vodafone kaart ook niet werkte? 

heb wat gegevens toegevoegd. idd een kruis check , dmv VF sim, leert mij dat ook hun netwerk getroffen is. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
TR19 schreef:
Alex van KPN schreef:

heb wat gegevens toegevoegd. idd een kruis check , dmv VF sim, leert mij dat ook hun netwerk getroffen is. 

Dankjewel, ik ga op onderzoek uit. We komen hier snel op terug. 

Forum|alt.badge.img+1

Heus zijn er nog steeds mensen die nog altijd met een iPhone 11 zitten en niet zijn gecompenseerd?

G_G_LvR
Deelnemer
  • 25 januari 2025
PlatinumMike schreef:

Heus zijn er nog steeds mensen die nog altijd met een iPhone 11 zitten en niet zijn gecompenseerd?

yep, eerste melding gedaan in july 2024, nog steeds bezig. Gisteren weer te horen gekregen dat mijn melding heropend is, en ik gebruik kan maken van de regeling tot omwisselen met een i13. Maar de strekking was weer, voor de zoveelste keer; don't call us, we call you. Kan wel 30 dagen duren. Weer. ...

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 26 januari 2025

Ik heb inmiddels de nieuwe Iphone 13 binnen. 

Maar alleen maar omdat de rechtsbijstand dit opgepakt heeft. Ik heb denk ik het afgelopen half jaar 50 toezeggingen gehad waarvan er precies 0 zijn nagekomen. ‘We houden het in de gaten’, ‘volgende week voor je meer’, enz. enz. Echt niet 1 x zijn ze nagekomen wat ze beloofd hebben.

• Topper
  • 29 januari 2025

vandaag een mail ontvangen van KPN  wbt de verbindingsproblemen. We kunnen de telefoon gaan opsturen en krijgen abbo geld retour. 

Helaas gaat er bij het retour formulier wel wat fout. Iemand dit ook al gehad? 

Foutmelding

Helaas is er een fout ontstaan bij het bevestigen van uw reparatieorder. Het is mogelijk dat de gegevens niet juist zijn ingevoerd of niet goed zijn ontvangen. Wij vragen u de gegevens te controleren en het opnieuw te proberen. Blijft de foutmelding zich voordoen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hier ook EINDELIJK bericht van KPN voor 2 van de iPhone 11 toestellen in ons huishouden. Inhoudelijk precies zoals ik het had gehoopt. Toestel wordt netjes omgeruild voor een iPhone 13, waarbij de 11 pas daarna moet worden teruggestuurd (fijn!) en het abonnementsgeld wordt per 1 juli teruggestort. Keurig, alleen heeft dit wel veeeeel te lang moeten duren.. maar goed, ik ben blij dat het zo kan worden opgelost nu eindelijk. Stond echt op het punt om over te stappen naar Vodafone, maar nu voel ik me toch wel gehoord en gewaardeerd als klant. 
1 probleem nog… de iPhone SE 2020 die ik gebruik heeft dezelfde problemen. In basis ook hetzelfde toestel als de iPhone 11, zelfde generatie en in grote lijnen dezelfde componenten. Echter, die wordt nog niet opgelost vrees ik… 

• Topper
  • 30 januari 2025

Hier gisteren en vandaag contact gehad met KPN. Waarschijnlijk via het klachtenformulier. abbogeld komt retour. geen vervanging wbt iphone SE 2020. Denk waarschijnlijk doordat we zijn overgestapt op een andere provider.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 30 januari 2025
Niels Mostert schreef:

Hier ook EINDELIJK bericht van KPN voor 2 van de iPhone 11 toestellen in ons huishouden. Inhoudelijk precies zoals ik het had gehoopt. Toestel wordt netjes omgeruild voor een iPhone 13, waarbij de 11 pas daarna moet worden teruggestuurd (fijn!) en het abonnementsgeld wordt per 1 juli teruggestort. Keurig, alleen heeft dit wel veeeeel te lang moeten duren.. maar goed, ik ben blij dat het zo kan worden opgelost nu eindelijk. Stond echt op het punt om over te stappen naar Vodafone, maar nu voel ik me toch wel gehoord en gewaardeerd als klant. 
1 probleem nog… de iPhone SE 2020 die ik gebruik heeft dezelfde problemen. In basis ook hetzelfde toestel als de iPhone 11, zelfde generatie en in grote lijnen dezelfde componenten. Echter, die wordt nog niet opgelost vrees ik… 

Goed om te horen, fijn dat voor de 11 het probleem opgelost is! Voor de SE is het probleem niet vastgesteld op dit moment. Het advies is hiervoor een apart ticket aan te laten maken voor onderzoek.

• Deelnemer
  • 30 januari 2025

Vraag.
Vandaag bericht gehad dat de iPhone 11 kan worden geruild voor een 13. Heel fijn! Ben ik als ouder gelukkig mee, een kind met een betrouwbare telefoon.

Echter, dochter heeft een witte iPhone 11 en wordt doodongelukkig van een zwarte telefoon. Wat ik heb begrepen dat de 13 die kpn levert als omruil toestel is…. De logica van een werkend toestel buitenhuis, en ook een beter toestel ontgaat de 11 jarige helaas.. De kleur is veel belangrijker en onderdeel van haar identiteit roept ze.. 

Weet iemand hier of het mogelijk is een witte 13 te krijgen als vervanger van de witte 11? ​@Alexandra van KPN of ​@Alex van KPN  misschien?

Erik van KPN
Moderator

Helaas kan de kleur niet gekozen worden, ​@Caspervc, het zal altijd een zwarte zijn. Andere kleuren hebben we hiervoor niet in voorraad.

• Deelnemer
  • 31 januari 2025

Ah ​@Erik van KPN , jammer maar begrijpelijk. Dank voor het antwoord 

• Deelnemer
  • 31 januari 2025
Rick68 schreef:
Bob1972 schreef:
bnh schreef:
Erik van KPN schreef:

We zijn wel van plan dat in te regelen, zoals ook staat in de het bericht waar bnh naar linkt. Maar ik weet niet of dat dan voor jou ook nog gebeurt, ​@Freakyp. Wel nemen we als hij afgekeurd wordt altijd persoonlijk contact op. Maar als jouw toestel verder gewoon werkte, en je nu nog niets gehoord hebt, dan verwacht ik geen problemen daarin.

Maar wat is het tijdsbestek, hoe lang moeten mensen in spanning afwachten of ze een rekening krijgen van 552 euro. Kunnen mensen rustig de kerst in, of moeten ze dat geld nog maanden gereserveerd houden in een potje mocht die rekening gaan komen ? Ik vraag het wat spannender dat het is natuurlijk, al denk ik dat het voor sommige mensen met een kleinere beurs wel zo spanned is. En ik denk dat KPN daar een klein beetje rekening mee moet houden, aangezien de klant ook niet om dit probleem heeft gevraagd.

Precies dat. Het is een kleine moeite om een bericht te sturen. Snap niet waarom het ‘inregelen’ daarvan zo lang moet duren. Volgens mij is dat consumenten juridisch ook wel een dingetje.Totdat ik de gevraagde bevestiging heb ga ik de 13 niet gebruiken en er zijn er meer die er zo inzitten. Dus graag zsm actie op dit punt

Klopt, zo staan wij er ook in. De 13 ligt hier nog nieuw in de doos; 2.5 week geleden de 11 op de post gedaan.
Is mijn toestel goed aangekomen en ontvangen? Geen idee
Hoe snel na ontvangst wordt een toestel bekeken en gekeurd? Geen idee
Is het toestel akkoord bevonden voor de vervanging, of krijg ik ‘m toch weer terug? Geen idee
Hoe lang is het redelijk om te wachten? Geen idee
Het verzendbewijs moet ik een half jaar bewaren als bewijs. Betekent dat dat de KPN een half jaar heeft om nog te reclameren? Geen idee

Nou hè hè, afgelopen maandag een SMS van de KPN ontvangen. Zelfde afzender als de berichten over bv het ingaan van nieuwe bundels, dus echt KPN
November de oude iphone opgestuurd naar Reconext.

• Deelnemer
  • 31 januari 2025
mkoorn schreef:

​@Leo_tje â€‹@Kajan â€‹@Bob1972 â€‹@Rick68 â€‹@Jdv12 â€‹@Coenn â€‹@RFWJ â€‹@Frenkie999 â€‹@Michel.uit.Arnhem â€‹@Clara12345 

Hallo allemaal, zijn jullie inmiddels naar tevredenheid geholpen door KPN? ik wacht nog steeds op een oplossing voor mijn i phone 11 icm verbindingsproblemen. Dit is niet ok zoals het gaat. Beste KPN los het aub op. Wanneer kan ik een alternatief toestel tegemoet zien? 

PS: Iemand tips wat ik nog meer kan doen om dit proces te versnellen?

Je noemt mij: ja uiteindelijk hebben we abbo-kosten teruggestort gekregen, kregen we een nieuw toestel en afgelopen week per SMS dat de oude telefoon is gecontroleerd en dat het omruilverzoek is afgerond.

G_G_LvR
Deelnemer
  • 1 februari 2025
Niels Mostert schreef:

Wat fijn voor je Niels, maar hoe? Hoe heb je KPN zover gekregen? Ik bel en mail tot ik een ons weeg, maar krijg maar geen oplossing

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Om in aanmerking te komen voor de oplossing die ​@Niels Mostert heeft gekregen, moet er een ticket zijn aangemaakt vóór 13 januari. Daarbij moet onze technische dienst ook problemen op jouw netwerk hebben geconstateerd. Als dit het geval is, dan krijg je van ons deze oplossing aangeboden.

• Topper
  • 11 februari 2025

iPhone SE2020 opgestuurd naar Reconext, bovenstaand het reparatie rapport. Geen idee wie er aan de bal is. iPhone SE2020 wordt retour gesteurd begrijp ik er uit. KPN klanten service komt er ook niet snel uit merk. Iemand nog tips , ervaring ?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Met dat reparatierapport kan je niet zoveel nee. Zou je eens willen bellen met Reconext naar 0800 820 00 08? Daar kunnen ze je vast meer vertellen. 

• Topper
  • 11 februari 2025
Arjan van KPN schreef:

Met dat reparatierapport kan je niet zoveel nee. Zou je eens willen bellen met Reconext naar 0800 820 00 08? Daar kunnen ze je vast meer vertellen. 

Dat ga ik doen. Thnx!

Reageer