Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik heb mij via de winkel ( 2 keer ) en telefonisch aangemeld over het probleem met mijn Iphone 11.

Had hier eerder een post op facebook gedaan, en melding en heb nog geen ENKEL contact gehad van KPN , ondanks toezeggingen.

Ik begrijp dat er meer dan 4000 mensen zijn die hetzelfde probleem hebben lees nu dat kpn (eindelijk) vervangende toestellen gaat geven omdat dit al meer dan 3 maanden speelt. Ik wil graag weten of mijn aanmelding is geregistreerd en of ik nu na 3 maanden nu eens een aanbod krijg van KPNvoor een oplossing of vervangend toestel…!

GRAAG PER OMGAAND EEN REACTIE HIEROP…..!

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Fer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Fer gegevens genoteerd. 

OK bedankt, maar sta ik ook op de bellijst? ik heb nl nog geen sms ontvangen.

• Topper
  • 24 reacties
  • 26 oktober 2022

Door alle verhalen mbt dubbele informatie etc etc vandaag gebeld naar het nummer wat mij gebeld heeft mbt de omwisseling van telefoon.

daar konden ze eigenlijk perfect zien dat alles genoteerd staat en dat de 12 er zo snel mogelijk aankomt.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 oktober 2022

Hallo,

ik heb ook al maanden last van slecht bereik via 4g met mijn iphone 11 in combinatie met een unlimited abonnement. Na wat online zoeken kwam ik in dit topic terecht. Ik heb een profiel aangemaakt met mijn gegevens. Ik ben benieuwd naar de oplossing. 

ik hoor graag van jullie. 

• Topper
  • 20 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik begin hier aardig m’n buik vol van te krijgen, hoe gaat en op welke wordt dit opgelost 😡 ik kan mijn alarminstallatie niet monitoren etc.. kan ik KPN aansprakelijk stellen als er wordt ingebroken en ik geen actie kan ondernemen omdat ik de meldingen niet ontvang, ik heb alle diensten van KPN in huis en denk er over om alles op te zeggen en over te stappen maar daar komen ze dan wat te makkelijk mee weg in het geval van de problemen met de IPhone 11, jaren geleden was er UPC als slechtste provider en ronduit een ***bedrijf genoemd, heeft KPN nu het stokje over genomen 😡😡

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022

Geachte KPN 

Ik heb een i phone 11 die problemen heeft met 4G

graag zou ik mij aanmelden voor omruilen naar ander toestel 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 26 oktober 2022

@Jahingir@Cvbakel ik heb jullie op de lijst gezet. 🙂

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 oktober 2022
arkel005 schreef:
Jacques70 schreef:

Ergens begin September en vorige week nogmaals, beiden keren bericht gehad en

bevestigd dat ik op de lijst sta door GwenJoan.  Nog niets gehoord……

Heb je nog geen enkele sms gehad? Ook niet van vóór 6 oktober?

Nog steeds NIETS vernomen, wordt er moedeloos van. Veel beloven, niks doen

• Topper
  • 33 reacties
  • 26 oktober 2022

Zijn er al mensen die een track tracé hebben ontvangen of hun nieuwe telefoon. Bij mij en velen anderen is de telefoon bijna niet meer te gebruiken dus het is niet gek dat we met smart wachten op de oplossing.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 oktober 2022

Toevallig kom ik dit forum tegen.

Mijn vrouw en ik hebben beide een iPhone 11 met KPN abonnement, alleen mijn telefoon heeft al maanden verbindings problemen. Normaal bellen kan niet. 

Ben benieuwd naar de oplossing want dit is geen doen !

• Topper
  • 18 reacties
  • 26 oktober 2022
Karin Boeser schreef:

Zijn er al mensen die een track tracé hebben ontvangen of hun nieuwe telefoon. Bij mij en velen anderen is de telefoon bijna niet meer te gebruiken dus het is niet gek dat we met smart wachten op de oplossing.

Nee nog niemand voor zover bekend. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 oktober 2022

Helaas ervaar ik ook sinds enige tijd problemen met de 4G verbinding op mijn iPhone 11.

Zoals gevraagd wil ik hierbij graag aangeven dat mijn forumprofiel is aangevuld en ik graag gebeld wordt door jullie voor een oplossing.

• Helper
  • 25 reacties
  • 26 oktober 2022
Vaas87 schreef:
Karin Boeser schreef:

nou, heb er een paar voorbij zien komen die de nieuwe 12 al ontvangen hebben, 

Ik weet niet of je er veel kan en mag verwachten van de oplossing die KPN bied! Ben zojuist gebeld door een medewerker met de vraag of ik wel echt problemen heb met mijn iPhone 11. Lekkere wantrouwen KPN, al jaaaaaren klant. Geven ook aan dat WIFI andere verbindings problemen niet bij dit probleem past (terwijl op al het andere apparatuur thuis wel WiFi wordt verbonden) en dat ik geen oproepen binnen krijg en mensen mij zeggen me niet te kunnen bereiken vinden ze vreemd. Oja, ze kunnen ook niks vinden wat belemmerend moet zijn.. Begin er goed in te twijfelen of ze wel problemen willen oplossen.. Ben ook echt benieuwd of ik gebeld ga worden en daadwerkelijk op de juiste lijst sta. Heb er een hekel aan om te dreigen dat ik ga overstappen, maar wellicht is dan het probleem wel opgelost 😓😉

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 26 oktober 2022
Frank Gre schreef:
Vaas87 schreef:
Karin Boeser schreef:

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de mensen die al een track en trace, of de telefoon zelf, hebben ontvangen, de zaak als afgedaan beschouwen en niet meer op dit forum komen. 

• Topper
  • 28 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik denk dat ze nu pas nu iedereen (bijna) gebeld is tegelijk alle telefoons verzonden worden zodat iedereen op het zelfde monent “geholpen” is.. 

wacht met smart af want mijn telefoon doet niks meer qua bellen.. 

🍀🤞

• Helper
  • 25 reacties
  • 26 oktober 2022
RemyZ schreef:
Frank Gre schreef:
Vaas87 schreef:
Karin Boeser schreef:

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de mensen die al een track en trace, of de telefoon zelf, hebben ontvangen, de zaak als afgedaan beschouwen en niet meer op dit forum komen. 

dat dus… ik zat te twijfelen of ik deze zin er ook bij zou zetten… dat denk ik ook namelijk!

iphone 11 met melding kpn edge ipv 4 g nieuw sim werkt ook niet 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 26 oktober 2022

@Rob coupe ik heb je op de lijst gezet. 

@jojaja ik zie nog geen gegevens in je profiel. Wil je bevestigen dat je dat via deze link naar je profiel hebt gedaan. En daarna je gegevens hebt opgeslagen?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 26 oktober 2022
Tante t schreef:

Ik denk dat ze nu pas nu iedereen (bijna) gebeld is tegelijk alle telefoons verzonden worden zodat iedereen op het zelfde monent “geholpen” is.. 

wacht met smart af want mijn telefoon doet niks meer qua bellen.. 

🍀🤞

Nee ze verzenden in batches 

• Topper
  • 18 reacties
  • 26 oktober 2022
RemyZ schreef:
Frank Gre schreef:
Vaas87 schreef:
Karin Boeser schreef:

Dit zou kunnen.

Frank Gre schreef:
Vaas87 schreef:
Karin Boeser schreef:

Volgens mij waren dit mensen die een mail hadden ontvangen en hun telefoon ter reparatie op hebben gestuurd.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022

Al zeker 1,5 jaar is mijn iPhone 11 zeer traag en heeft geen 4G buitenshuis, hij is heel traag en ik ben vask niet bereikbaar of kan vaak niet bellen/appen vanaf externe locaties.

Elke keer wanneer ik contact  opnam met kpn hierover gaf men aan dat dit aan Apple lag.  Maar nu weten ze eindelijk beter.

ik kom graag in aanmerking voor voor het omruil programma.

Ik hoor graag van KPN!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 oktober 2022
Bram_ schreef:

@Rob coupe ik heb je op de lijst gezet. 

@jojaja ik zie nog geen gegevens in je profiel. Wil je bevestigen dat je dat via deze link naar je profiel hebt gedaan. En daarna je gegevens hebt opgeslagen?

@Willig ik heb het voor je doorgezet!

Excuses, het opslaan was denk ik niet goed gegaan.

Is nu alsnog gebeurd.

Kan je bevestigen dat het nu goed staat?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Kdw Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum account achterlaten, dan kunnen wij jou toevoegen aan onze lijst. 

@jojaja Wil je jouw mobiele nummer ook nog even achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 26 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:
RemyZ schreef:

Hallo moderators,

mijn vrouw ( @Roosv ) heeft zoals geïnstrueerd haar telefoon opgestuurd. Er komt net bericht binnen dat er geen defect geconstateerd is. Hoe kan dat? Waarom wordt haar telefoon niet omgeruild voor een iPhone 12? Zouden jullie dat in het systeem kunnen nakijken?

Bedankt!

Goed dat je dit meldt @RemyZ. Gaan we laten uitzoeken. 

Uh, KPN, help!? De reparatie statuspagina geeft nu aan ‘Afgeleverd bij klant’. Wij hebben hier geen pakketje voorbij zien komen, niet eens een track en trace. Wat is hier aan de hand?