Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 oktober 2022
Vikash schreef:

@Kdw Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum account achterlaten, dan kunnen wij jou toevoegen aan onze lijst. 

@jojaja Wil je jouw mobiele nummer ook nog even achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Het zou nu goed moeten staan. Kan je dit voor me checken?

Ik ben 1 vd iPhone11 gebruikers die maanden problemen hebben gehad. 3 wkn geleden moest ik wel actie ondernemen omdat het niet te doen was. Bij KPN vh kastje naar de muur. Uiteindelijk zelf nieuwe iPhone gekocht(€1100).

Nu kom ik niet in aanmerking voor de gratis iPhone12 omruil actie. Erg vreemd, ik los zelf het probleem op en krijg niets. KPN supportmrgs schamen zich. maar kunnen niets betekenen. Dus proces gevolgd, patient overleden. €&€(;)#$#

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Forum|alt.badge.img

De update van 25-10 staat dat de iphone 12 in batches worden verzonden. 
echter is mij gisteren verteld dat daar geen recht op is terwijl deze oplossing eerder is aangedragen. 
nu nog geen oplossing duidelijk. 
Hebben meerdere dit?

• Topper
  • 36 reacties
  • 26 oktober 2022

Wanneer kan ik nou een telefoontje verwachten? Ik behoor tot de eerste groep en zie dat anderen al wachten op de telefoon of die zelfs al hebben. Ik ben daarentegen nog niet eens gebeld… morgen is het al 3 weken ná de sms.

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 399 reacties
  • 26 oktober 2022

Je krijgt wel je abonnementskosten vergoed vanaf het moment dat je er last van kreeg tot het moment dat je je nieuwe telefoon in gebruik ging nemen.

Meld jezelf even met je verhaal in het centrale topic en vul je gegevens in in je profiel

Admin: reactie meeverhuisd en iets aangepast

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 852 reacties
  • 26 oktober 2022
Lisannex25lvh schreef:

echter is mij gisteren verteld dat daar geen recht op is terwijl deze oplossing eerder is aangedragen. 
Hebben meerdere dit?

Waarom zou je geen recht hebben…? Wie en wat is je verteld. 

• Topper
  • 39 reacties
  • 26 oktober 2022

Heb geen zin om je telefoon te laten repareren er is niks mis mee 

• Topper
  • 57 reacties
  • 26 oktober 2022
Lisannex25lvh schreef:

Hebben meerdere dit?

Zelfde hier. Geen belletje niks. Begint nu heeeeeeeeeeel vervelend te worden. 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 26 oktober 2022
RemyZ schreef:
Jeroen_dB schreef:
RemyZ schreef:

Hallo moderators,

mijn vrouw ( @Roosv ) heeft zoals geïnstrueerd haar telefoon opgestuurd. Er komt net bericht binnen dat er geen defect geconstateerd is. Hoe kan dat? Waarom wordt haar telefoon niet omgeruild voor een iPhone 12? Zouden jullie dat in het systeem kunnen nakijken?

Bedankt!

Goed dat je dit meldt @RemyZ. Gaan we laten uitzoeken. 

Uh, KPN, help!? De reparatie statuspagina geeft nu aan ‘Afgeleverd bij klant’. Wij hebben hier geen pakketje voorbij zien komen, niet eens een track en trace. Wat is hier aan de hand?

Mijn vrouw krijgt net een e-mail dat het pakketje onderweg is. Dat is wel heel verwarrend zo.

Blijft de vraag staan waarom de telefoon retour komt en er geen omruil met een iPhone 12 gedaan wordt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@jojaja Ik heb het mobiele nummer gevonden en jouw toegevoegd aan onze lijst. 

Helaas heb ik geen antwoord op de vraag wanneer jullie worden terug gebeld. Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk verder worden geholpen. 

Fer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2022
Vikash schreef:

Helaas heb ik geen antwoord op de vraag wanneer jullie worden terug gebeld. Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk verder worden geholpen. 

Kan je wel checken of ik op de bellijst sta? dan kan ik er nl rekening mee houden...Bedankt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Fer Je staat op de lijst!

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik kom er net achter dat ik het verkeerde nummer in mijn profiel ingegeven heb, vandaar dar ik waarschijnlijk nog geen reactie heb ontvangen.

@Vikash zou jij kunnen checken of het nu wel goed staat?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Kpn2022 schreef:

Ik kom er net achter dat ik het verkeerde nummer in mijn profiel ingegeven heb, vandaar dar ik waarschijnlijk nog geen reactie heb ontvangen.

Ik heb het voor je nagekeken. Je staat op de lijst met het mobiele nummer dat eindigt op 77

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 26 oktober 2022
Vikash schreef:
Kpn2022 schreef:

Ik heb het voor je nagekeken. Je staat op de lijst met het mobiele nummer dat eindigt op 77

Top, dank je wel

• Topper
  • 36 reacties
  • 26 oktober 2022
Vikash schreef:

Niet ten nadele van moderators, maar dit is wat we steeds horen. Ik sta (of stond) op de lijst voor 6 oktober. Het is bij mij al misgegaan dat ik van die lijst ben afgevallen o.i.d., dus het vertrouwen in een goede en vooral snelle afloop op steeds minder. Er wordt iedere keer weer opnieuw geduld gevraagd, maar dat raakt ook op een keer. Het groepje dat nog over is van voor 6 oktober lijkt zeer beperkt aan de hand van de berichten die ik hier lees. Dus ik vraag me af: hoe kan het voor deze groep nog zo lang duren? En kan er dan maar nog een keer gecontroleerd worden of ik op de lijst sta en ook op de goede lijst?

• Topper
  • 10 reacties
  • 26 oktober 2022

Gisteren opnieuw gebeld door KPN en ook ik kom met Sim only in aanmerking voor de iPhone12.

Alles is genoteerd nu nog wachten op de bevestiging. Ik ben zeer verrast met dit voorstel, nu wachten op de uitvoering 

Forum|alt.badge.img
Speedmaster schreef:
Lisannex25lvh schreef:

Hebben meerdere dit?

Waarom zou je geen recht hebben…? Wie en wat is je verteld. 

iemand van de kpn zelf toen ik naar de adres gegevens vroeg waar de iphone 12 naar toe gestuurd zou worden  omdat ik geen telefoon krediet heb? In het eerste gesprek toen me een nieuwe telefoon was beloofd had ik er wel recht oP en werd er niet over gesproken. 
vreemd. Heb al maanden geen / nauwelijks bereik. 
hopelijk kan ik wel een andere telefoon verwachten, dit zou toch een nette oplossing zijn. 

Forum|alt.badge.img
HenkesOF schreef:

Gisteren opnieuw gebeld door KPN en ook ik kom met Sim only in aanmerking voor de iPhone12.

Alles is genoteerd nu nog wachten op de bevestiging. Ik ben zeer verrast met dit voorstel, nu wachten op de uitvoering 

Dan bel ik morgen de kpn nogmaals morgen. 
vreemde bedoeling. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 852 reacties
  • 26 oktober 2022
Lisannex25lvh schreef:
HenkesOF schreef:

vreemde bedoeling. 

Zou even wachten op een reactie hier van 1 van de moderators, mogelijk kunnen zij uitsluitsel geven.

Forum|alt.badge.img
Speedmaster schreef:
Lisannex25lvh schreef:
HenkesOF schreef:

vreemde bedoeling. 

Zou even wachten op een reactie hier van 1 van de moderators, mogelijk kunnen zij uitsluitsel geven.

Laten we hopen, heb namelijk best geduld maar het begint nu erg vervelend te worden. Zeker omdat dit al even speelt en ik mijn telefoon echt voor mn werk nodig heb. Knap lastig dus 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik heb ook al maanden last van deze problematiek en lees nu dat ik niet de enige ben. Idd iPhone 11 waarbij de 4g slecht werk. Welke stappen kan ik ondernemen om dit probleem op te lossen?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik heb nu al een paar maanden dat mijn Iphone van 4g naar E  gaat of helemaal geen verbinding heeft. Dit gebeurt tijdens random momenten per dag in gebieden waar ik nog steeds internet moet hebben. Ik heb de instellingen aangepast en terug gezet naar fabrieksinstellingen maar niets heeft mogen helpen. Ik merk ook dat het steeds vaker gebeurt in de afgelopen maand. Graag hoor ik wat hier aan gedaan kan worden.

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Giesmann11 Je staat op de lijst

@Lisannex25lvh Ik heb daar eerlijk gezegd niet direct een goed antwoord op. Wij gaan dit voor je uitzoeken, graag in de tussentijd niet zelf bellen om te voorkomen dat dingen door elkaar gaan lopen. We komen er zo snel mogelijk op terug.

@Tucks Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen we jou toevoegen aan onze lijst. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2022

Waar kan ik het forumprofiel vinden?