Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Klant3 schreef:

Gisteren werd er zeer onverwachts een nieuwe iPhone 12 bezorgd. Was vorig weekend gebeld. Had geen berichtje gehad dat hij bezorgd zou worden, maar ben er superblij mee. Alle moderators: dank voor jullie inspanningen. 

Dat geeft de burger moed. Ik wordt gek van mijn telefoon met nog velen anderen maar zit nu weer continu op de post.nl app te kijken. Pfff

veel plezier met je telefoon. Kan je een hoofdstuk afsluiten

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 29 oktober 2022
Karin Boeser schreef:

Dat geeft de burger moed. Ik wordt gek van mijn telefoon met nog velen anderen maar zit nu weer continu op de post.nl app te kijken. Pfff

Haha, hier ook. Nieuw hoesje al lang in huis en de PostNL servers staan te roken door al mijn ge-refresh. Stom hè dat een paar dagen een eeuwigheid lijkt als je aan het wachten bent.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 29 oktober 2022

Ik ben bijna 3 weken geleden gebeld voor de oplossing (nieuwe Iphone) en heb op alle vragen ja geantwoord maar nog steeds geen nieuwe telefoon ontvangen. Gaat dit goed?

Erwin van KPN
Moderator
Caat44 schreef:

Ik heb sinds n paar weken slechte verbinding met 4G.

er staat dat ik volledige verbinding heb maar de apps laden niet. Ook als ik ververs, lijkt niets uit te maken.

als ik bel hoor ik regelmatig niets. Totale stilte ook geen kiestoon

Als ik op jouw postcode + huisnummer zoek kom ik bij een hele andere contractant.  Kun je meer info geven? 

Sunshine1947
Topper
Forum|alt.badge.img

Het meest irritante vind ik, dat ik netwerkfout krijg , terwijl ik gewoon WiFi heb, niets aan de hand, maar m’n mobiel vervelend is. 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 29 oktober 2022
Marc Els. schreef:

Ik ben bijna 3 weken geleden gebeld voor de oplossing (nieuwe Iphone) en heb op alle vragen ja geantwoord maar nog steeds geen nieuwe telefoon ontvangen. Gaat dit goed?

Gezien dat een paar mensen meldden dat de order niet was doorgezet vraag ik mij ook af of het wel goed gaat. Maar ja, de moderators zijn duidelijk geweest: ze zoeken het niet individueel uit en je mag je pas melden als de 4 weken voorbij zijn. Jammer genoeg. Hang in there!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 29 oktober 2022
Marc Els. schreef:

Dat is raar want ik lees hier dat mensen de telefoon al na een week binnen hebben 

• Helper
  • 29 oktober 2022

Ik ben 18 oktober gebeld en ik heb ook nog niets ontvangen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 29 oktober 2022
PME schreef:
Marc Els. schreef:

Dat is raar want ik lees hier dat mensen de telefoon al na een week binnen hebben 

Klopt daarom ben ik bang dat het bij mij is misgegaan…

Forum|alt.badge.img+1

Beste KPN,

Ik heb vandaag de nieuwe IPhone ontvangen, echter heb ik een 128GB model ontvangen en ik heb een 256GB iphone 11. 
Aan de telefoon heb ik dit ook duidelijk aangegeven. 
Ik ga niet mijn oude 11 terugsturen, wil graag deze omruilen voor een 12 256GB model. 
Graag advies van KPN zelf. 

• Topper
  • 29 oktober 2022
D. Hoogstad schreef:

Beste KPN,

Ik heb vandaag de nieuwe IPhone ontvangen, echter heb ik een 128GB model ontvangen en ik heb een 256GB iphone 11. 
Ik ga niet mijn oude 11 terugsturen, wil graag deze omruilen voor een 12 256GB model. 

Hier precies hetzelfde. 

• Helper
  • 29 oktober 2022

Ga me nu ook afvragen of alles wel goed gaat. Kunnen jullie dat nog nakijken?

• Helper
  • 29 oktober 2022
Gerald11 schreef:
D. Hoogstad schreef:

Beste KPN,

Hier precies hetzelfde. 

Wanneer gebeld?

• Topper
  • 29 oktober 2022
Foontje11 schreef:
Gerald11 schreef:
D. Hoogstad schreef:

Beste KPN,

Hier precies hetzelfde. 

Wanneer gebeld?

Vorige week vrijdag gebeld, vandaag (verkeerde) telefoon binnen.

• Helper
  • 29 oktober 2022

Ik ben al eerder gebeld en nog steeds niets ontvangen. Raar toch. Hoop dat het goed gaat. 

• Helper
  • 29 oktober 2022
Foontje11 schreef:

Ik ben al eerder gebeld en nog steeds niets ontvangen. Raar toch. Hoop dat het goed gaat. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@D. Hoogstad @Gerald11 Vreemd dat jullie beide een ander opslag hebben ontvangen. 

Ik heb jullie nummers doorgegeven aan mijn collega's. Zij gaan hiermee aan de slag!

• Helper
  • 29 oktober 2022
Foontje11 schreef:
Foontje11 schreef:

Kunnen jullie mij gerust stellen?

Giesmann11 schreef:

Ik sta nu ruim 2 maanden op de lijst en ben nog steeds niet gebeld. Wanneer kan ik nu eindelijk het welbekende telefoontje verwachten? De lijst van voor 6 oktober zal onderhand wel bijna klaar moeten zijn lijkt me?

Iemand van kpn die kan reageren?

• Topper
  • 29 oktober 2022

Tja, we zijn alweer een weekje verder, nog steeds niet gebeld.😝  hopelijk is alles voor kerst geregeld 🤣

• Deelnemer
  • 29 oktober 2022

Hallo Kpn,

mijn Dochter is donderdag gebeld op het nummer waar het abonnement aan gekoppeld is. Maar vanwege het probleem wat zei heeft met haar Iphone 11 en dus het slechte bereik ook telefonisch lukte het gesprek niet goed . Ik ben abonnement houder (telefoon nummer staat bij contact gegevens abonnement houder ) en wel bereikbaar  zouden jullie mij kunnen bellen ? Ik heb voor de zekerheid bij profiel gegevens van dit forum mijn nummer achter het nummer van mijn dochter gezet.

ik hoor graag spoedig van jullie aangezien het ook nog wel even kan duren voordat de telefoon die jullie willen versturen binnen is

met vriendelijke groet,

Cathy de Gooijer 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 29 oktober 2022
Foontje11 schreef:

Ik ben 18 oktober gebeld en ik heb ook nog niets ontvangen. 

Ik ben 17 oktober gebeld en heb ook nog niets. 

• Nieuwkomer
  • 29 oktober 2022

Sinds een paar weken internet problemen met iphone. Laatste update gedaan. Heeft niet geholpen. Heel vervelend met digitale tickets. Als er treinen uitvallen kun je niets opzoeken. Af en toe heb je 4G maar de meeste tijd E.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Deelnemer
  • 29 oktober 2022

Ik heb hetzelfde probleem, ook gewisseld naar een e-Sim.. heeft het niet verholpen. Is wel echt vervelend aan het worden nu. Is er al een oplossing voor het probleem?

• Deelnemer
  • 29 oktober 2022

Ik ben op 12 okt gebeld. Nu bel ik kpn en zij zeggen dat ze geen ticket of iets zien in het systeem en dat ik op nieuw in de lijst komt om gebeld te worden. 
Van de week de vraag gesteld aan een moderator of zij kon inzien of alles goed geregistreerd was en haar antwoord was “als je bent gebeld moet je gewoon wachten”

Nu verwacht ik wel niet helemaal onderaan de lijst te komen.

Ik heb rustig gewacht en mijn vertrouwen op gelegd dat alles goed zou verlopen maar toch niet. Helaas tot mij verbazing lees ik nu dat anderen klanten die vorige week gebeld zijn al een telefoon hebben ontvangen.

Deze situatie is heel frustrerend ik kan geen kant op en nu ipv 4 weken gaat het voor mij dus nog langer duren “om te huilen”