Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 november 2022

Zojuist aangemeld. Ik heb al problemen sinds 19 juli!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 2 november 2022
Esmeespaan schreef:

Dat weet je nog goed😉

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 november 2022

.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 november 2022
PME schreef:
Esmeespaan schreef:

Dat weet je nog goed😉

Haha klopt. Dat was de eerste dag dat mijn internet eruit lag en ik mijn navigatie niet kon gebruiken;) die avond had ik vrienden uit het buitenland, dus kon het makkelijk terug zoeken;)

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1427 reacties
  • 2 november 2022
enricotjezz schreef:

En als er geen antwoord op mij komt prima ga ik morgen naar de KPN winkel hier in de buurt en haal ik wel een Iphone 12 op dan regelen jullie het maar lekker onderling ofzo.

Zou ik niet doen want dat gaan ze nooit zo voor je oplossen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:

En als er geen antwoord op mij komt prima ga ik morgen naar de KPN winkel hier in de buurt en haal ik wel een Iphone 12 op dan regelen jullie het maar lekker onderling ofzo.

Is ook meer een reactie uit rancune. ik ken gewoon slecht tegen onrecht...

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1427 reacties
  • 2 november 2022
enricotjezz schreef:
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:

Het is niet zo dat ze de ene meer voor trekken dan de ander lijkt mij?

Komt meer dat het proces waarschijnlijk niet soepel loopt en daar dingen mis gaan.

Ze zullen heus niet denken O die die moet maar even wachten en die die mag wel eerder de deur uit.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 2 november 2022
enricotjezz schreef:
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:

Ik snap helemaal je gevoel!!! Ik ben as vrijdag vier weken geleden gebeld voor omwisseling en niks ontvangen. Ik gun het iedereen die al wel een nieuw toestel heeft maar super frustrerend!! Ik verwacht ook niet meer dat er iets gaat komen…

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:

Komt meer dat het proces waarschijnlijk niet soepel loopt en daar dingen mis gaan.

Ze zullen heus niet denken O die die moet maar even wachten en die die mag wel eerder de deur uit.

Dat zeg ik toch ook niet ? Maar het lijkt mij als ik op 13 oktober gebeld ben. dat iedereen die voor 13 oktober gebeld is de telefoon eerder krijgt als ik.  En degene die na 13 oktober gebeld zijn hun telefoon daarna krijgen? Anders krijg je scheve gezichten ook bij andere mensen hier op dit forum. Dit lijkt mij een proces wat zelfs een kleuter begrijpt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022
Marc Els. schreef:
enricotjezz schreef:
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:

Ik snap helemaal je gevoel!!! Ik ben as vrijdag vier weken geleden gebeld voor omwisseling en niks ontvangen. Ik gun het iedereen die al wel een nieuw toestel heeft maar super frustrerend!! Ik verwacht ook niet meer dat er iets gaat komen…

Precies, ook die onzekerheid werkt ook niet mee!! ik heb geen bevestigingsmail of iets dergelijks gehad. Ik moet maar gewoon vertrouwen. En daarbij heb ik gewoon echt helemaal niks geen 2e telefoon met hotspot functie. Ben blij dat ieder geval iemand hier op het forum me een beetje begrijpt...

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1427 reacties
  • 2 november 2022

@enricotjezz Blijkbaar is het dus niet een standaard of simpel proces anders was t wel goed gegaan toch?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022
Roos79 schreef:

@enricotjezz Blijkbaar is het dus niet een standaard of simpel proces anders was t wel goed gegaan toch?

Mijn verwachtingspatroon van KPN ligt dus duidelijk te hoog. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 2 november 2022
Roos79 schreef:

Dat is het dus wel! Ik heb genoeg retail en logistieke ervaring en dit proces is niet moeilijk op te zetten. Het heeft gewoon onvoldoende prioriteit!

• Topper
  • 39 reacties
  • 2 november 2022

Eind september de eerste melding gemaakt nog steeds niks gehoord van KPN 2 x mailtje gehad met we gaan je bellen maar niks hoor 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:

@enricotjezz ik snap je helemaal. Daar heb je hélemaal niets aan, dat besef ik ook! Maar ik zou inderdaad het advies van Roos79 aannemen en niet naar de winkel gaan voor een iPhone 12. De hele procedure verdient absoluut niet de schoonheidsprijs, maar ik wil je toch vragen nog af te wachten. Iedereen waarvan we een nummer hebben doorgegeven wordt (of is) gebeld. Degene die te horen hebben gekregen dat er een iPhone 12 opgestuurd wordt, gaan deze ook echt ontvangen. Maar dit is zo'n unieke situatie, dat er heel veel handwerk aan te pas komt en dit loopt helaas niet vlekkeloos. Ik kan er niets mooiers van maken :-(.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022
Marcia_ schreef:

Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:

@enricotjezz ik snap je helemaal. Daar heb je hélemaal niets aan, dat besef ik ook! Maar ik zou inderdaad het advies van Roos79 aannemen en niet naar de winkel gaan voor een iPhone 12. De hele procedure verdient absoluut niet de schoonheidsprijs, maar ik wil je toch vragen nog af te wachten. Iedereen waarvan we een nummer hebben doorgegeven wordt (of is) gebeld. Degene die te horen hebben gekregen dat er een iPhone 12 opgestuurd wordt, gaan deze ook echt ontvangen. Maar dit is zo'n unieke situatie, dat er heel veel handwerk aan te pas komt en dit loopt helaas niet vlekkeloos. Ik kan er niets mooiers van maken :-(.

Ik ben net ook even een stukje wezen wandelen om even tot rust te komen. Zoals ik al aan Roos79 aangaf. meer uit rancune dat ik dit schreef. ik ga morgen zeker niet naar de KPN Winkel om daar te horen te krijgen dat ik toch niks mee krijg. Ik snap dat jullie je best doen om het te regelen. maar het stapeltje met orders omdraaien lijkt mij niet heel lastig. 1 t/m 650 en dan beginnen bij 1 niet bij nummer 650.(ik las ergens dat er 650 telefoons in batch 1 zaten vandaar dit getal) Ik snap dat jullie dit waarschijnlijk ook uitbesteden aan een derde en dat deze fout waarschijnlijk bij hun ligt. Maar dat is amateurisme ten top. Bedankt ieder geval voor dit vriendelijke bericht. Ik laat het de komende dagen weer rusten. 10 November is de deadline. Dan hoor je wel weer van mij.

• Topper
  • 28 reacties
  • 2 november 2022

Eindelijk heb ik mijn telefoon binnen! Vorige week maandag gebeld en afgelopen weekend is hij al bezorgd!

Bedankt kpn voor de snelle service! Nu hoop ik dat iedereen ook netjes geholpen wordt.. het heeft lang geduurd maar eindelijk weer bereikbaar! 🥳 

succes allemaal en duim voor jullie dat het ook snel geregeld wordt voor de rest! 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 2 november 2022

Ik ben net gebeld, 

heel erg fijn 😊 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 2 november 2022
Tante t schreef:

Eindelijk heb ik mijn telefoon binnen! Vorige week maandag gebeld en afgelopen weekend is hij al bezorgd!

Bedankt kpn voor de snelle service! Nu hoop ik dat iedereen ook netjes geholpen wordt.. het heeft lang geduurd maar eindelijk weer bereikbaar! 🥳 

succes allemaal en duim voor jullie dat het ook snel geregeld wordt voor de rest! 

Toch bijzonder,

Ik dinsdag gebeld voor 2e keer en je mag raden..

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 2 november 2022
PME schreef:
Tante t schreef:

Toch bijzonder,

Ik dinsdag gebeld voor 2e keer en je mag raden..

Dus het kan wel… maar waarom moet ik nu al zo lamg wachten 21 dagen gebeld voor nieuwe iPhone 12 en nog steeds niet binnen :( 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 2 november 2022
Shyrin_ schreef:

SaskiaV80 schreef:

Beste KPN,

Ik heb ook problemen met mijn iPhone 11 icm KPN

Hoe weet ik of ik op de lijst sta om teruggebeld te worden? Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

Graag nog even de naam van de contractant en adresgegevens aanvullen. Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt?

Gedaan

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 november 2022

Hier ook iPhone 11 Pro. Wij hebben verbouwd afgelopen zomer en dachten dat het er aan lag dat de modem ergens anders stond dat ik steeds slechte verbinding had. Modem weer terug geplaatst en alles herstart, maar nog steeds geeft mij telefoon aan dat ik ‘instabiel netwerk’ heb. Ik zit gewoon op WiFi maar zelfs dan laden apps niet. Met bellen het zelfde duurt heel lang voor ik verbinding heb en hij daadwerkelijk over gaat. Het netwerk van KPN geeft ook maar 2 blokjes zegmaar op zijn Max of er staat E. Ik las hier al dat meerdere mensen een iPhone 11 hebben. Zijn er al concrete oplossingen? 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 2 november 2022

Inmiddels is woensdag ook voorbij maar GEEN contact. Ik moest contact opnemen als ik woensdag geen contact heb gehad met kpn. Ik ben al bezig met het probleem sinds begin augustus. Volgens mij heb ik vaak genoeg mijn klacht besproken kan iemand van kpn mij helpen ???  Wat een toestand zeg. Zucht. Bereik is echt zeer slecht en kan niks zo. Dat al 3 maanden lang. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 2 november 2022
Lisannex25lvh schreef:
Erwin_ schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Erwin_ schreef:

@Kanik @Rtvb : Er is voor jullie beide al een melding aangemaakt. Afwachten is nu het devies.

ik hoop dat dat bij mij ook goed gelukt is? Ik kan het niet meer volgen. 

Wij hebben om extra aandacht voor jouw situatie gevraagd. Als je volgende week woensdag nog niet benaderd bent, laat het hier even weten. 

Helemaal goed.  bedankt , dan wachten we even af. 

Helaas woensdag ook voorbij en niemand heeft contact opgenomen. Please help me 🙏🏻🙏🏻. Het is echt niet meer te doen en begin met mijn handen in het haar te zitten omdat ik niet gehoord wordt. 
ik zit al 3 maanden zonder 4 g echt niet te doen. Mijn geduld begint echt op te raken. Ben compleet beperkt. Groet, Richard (rtvb)

• Helper
  • 62 reacties
  • 2 november 2022

Hoop dat ik de iphone 12 ook nog deze week ontvang ben 3 weken geleden gebelt