Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 november 2022

Beste KPN,

Ik heb al meerdere keren met jullie gebeld, helaas zonder het gewenste resultaat. Daarom doe ik via deze weg een poging. Ik sluit me aan bij de mening van een hele hoop mensen op dit forum. Het is schandalig dat ik al vanaf begin van de zomer problemen heb met mijn toestel. Er schijnt nu een oplossing te zijn middels vervanging met een iPhone 12 maar zelfs dit laat (veel te) lang op zich wachten. 

Het verbaasd me hoe geruisloos jullie dit proces aanpakken. Ik heb geen kanalen maar het zou wat mij betreft prima in het nieuws kunnen. Jullie incasseren netjes iedere maand maar een berichtje hierover richting mij kan er niet af. 

Zoals voor iedereen op deze pagina is het zeer onprettig op deze manier. Ik ga daarom ook niet uitleggen hoe me dit belemmerd in mijn werk en privé  

Kan ik een nieuw toestel kopen en deze factuur bij jullie indienen? 
Kan de maandelijkse incasso stopgezet worden?

Kan ik een indicatie krijgen wanneer ik iets hoor over het omwisselen van het toestel?

Ofwel, kan iemand me helpen want mijn geduld is al even op!

Groetjes Lian 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 november 2022

Hallo, ik ervaar al een aantal maanden problemen met het bereik van mijn Iphone 11. Heb al een simkaart wissel gedaan maar niks helpt. Ik zie dat veel mensen dit probleem hebben. Ik heb mijn Forum-profiel ingevuld dus ik hoop dat ik snel geholpen kan worden. Krijg ik hier nog een bevestiging van of kan ik enkel wachten? 

Met vriendelijke groet,

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

@Esmée de Jong we kunnen niet op individuele basis aangeven wanneer je gebeld wordt. Als er een ticket aangemaakt is, wordt er contact met je opgenomen. 

Jair_g schreef:

Ik ben inmiddels al twee keer gebeld. De eerste keer nam ik maar maar ik hoorde niks aan de andere kant van de lijn. De tweede keer kon ik niet opnemen omdat ik aan het werk was. Wanneer kan ik dan nog een telefoontje verwachten en hoe zorg ik ervoor dat ik wel wat hoor als er wordt gebeld?

@Jair_g we doen meerdere belpogingen! We stoppen er niet zomaar mee als we je niet te pakken krijgen. 

@LianvB12 ik zie dat er op 18-10 een ticket voor je aangemaakt is. Er wordt dus contact met jou opgenomen. 

@Winter123 er is voor jou nog niet eerder een ticket aangemaakt met dit probleem? Heb jij VoLTE aan staan in jouw toestel? Laat het even weten, dan maak ik alsnog een ticket voor je aan.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 november 2022

Ik ondervind dezelfde problematiek. Graag hoor ik snel iets over een oplossing. Ik zou graag klant blijven, maar ben door dit probleem genoodzaakt om verder te kijken bij andere providers. Normaal gebruik van internet buitenshuis is voor mij noodzakelijk, maar momenteel simpelweg onmogelijk door dit probleem.

• Topper
  • 18 reacties
  • 7 november 2022
Marcia_ schreef:

Weetnietmeerwattedoen schreef:

@moderators, @kpn, wat een drama dossier is dit verhaal. Zoals zovelen heb ik amper 4G sinds de zomer. Op 6 oktober een sms dat ik binnen 2 weken wordt gebeld. We zijn een maand verder en nog geen bericht gehad. Zelf bellen levert niets op, alleen maar nieuwe beloftes dat ik binnen 3 dagen wordt gebeld (“echt mevrouw, echt waar geloof me, u wordt echt gebeld”). Werkelijk schandalig hoe er wordt omgegaan met ons. Kan iemand hier aangeven wanneer ik gebeld ga worden?? 
ik ben radeloos.

@Weetnietmeerwattedoen ik ga dit voor je uitzoeken en kom er op terug. Dat geldt ook voor jou, @XMelis en voor jou @Br93

Bedankt Marcia_, de terugkoppeling hoor ik graag.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 november 2022
Marcia_ schreef:

@Esmée de Jong we kunnen niet op individuele basis aangeven wanneer je gebeld wordt. Als er een ticket aangemaakt is, wordt er contact met je opgenomen. 

Jair_g schreef:

Ik ben inmiddels al twee keer gebeld. De eerste keer nam ik maar maar ik hoorde niks aan de andere kant van de lijn. De tweede keer kon ik niet opnemen omdat ik aan het werk was. Wanneer kan ik dan nog een telefoontje verwachten en hoe zorg ik ervoor dat ik wel wat hoor als er wordt gebeld?

@Jair_g we doen meerdere belpogingen! We stoppen er niet zomaar mee als we je niet te pakken krijgen. 

@LianvB12 ik zie dat er op 18-10 een ticket voor je aangemaakt is. Er wordt dus contact met jou opgenomen. 

@Winter123 er is voor jou nog niet eerder een ticket aangemaakt met dit probleem? Heb jij VoLTE aan staan in jouw toestel? Laat het even weten, dan maak ik alsnog een ticket voor je aan.

Dat klopt, ik was nogal laks met het ondernemen van actie en had verwacht dat het probleem verholpen zou worden door een wissel van de simkaart. VoLTE staat aan, al die tijd al. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 november 2022
Marcia_ schreef:

@LoneWolf40 heb jij VoLTE aan staan in je toestel? En jij ervaart ook deze internetproblemen? Als dit het geval is, dan maak ik een ticket voor je aan. Onze technische dienst kijkt dan op het netwerk of deze problemen inderdaad zichtbaar zijn. In dat geval sturen zij jouw gegevens door naar collega's die dan contact met je opnemen. 

@Marcia_  Ja VOLTE staat aan en ervaar dezelfde internetproblemen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 november 2022

Beste Moderators,

Hebben jullie al zicht op wie wanneer ongeveer gebeld gaat worden met een oplossing voor de problemen? Hoeveel wachttijd is er nadat je op de lijst bent gezet? 

Net als vele anderen al maanden problemen en op dit moment is goede telefoonverbinding noodzakelijk!!! Willen jullie een en ander even nakijken zodat ik weet hoeveel geduld ik nog moet hebben? 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 november 2022

Beste,

Hier ook  vanaf afgelopen zomer problemen met de netwerk verbinding op de Iphone 11.

Oplossing duurt lang. Meerdere malen bezoek gebracht aan de kpn winkel.

Ik lees in bovenstaande dat kpn gaat compenseren. Graag ontvang ik deze compensatie op korte termijn. Ben er wel flink klaar mee.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

@MFLunenborg welkom! Jij hebt hier nog niet eerder contact over gehad? Staat in jouw iPhone 11 VoLTE ook aan? Laat het hier even weten, dan kan ik alsnog een ticket aanmaken. Mijn collega's van de technische dienst kunnen dan op het netwerk kijken om te zien of deze problemen inderdaad plaatsvinden en hier vervolgacties op ondernemen.

@Winter123 ik heb een ticket aangemaakt voor je. 

@LoneWolf40 ik zie dat jij een abonnement via je werkgever hebt, klopt dat? Ik kan jouw gegevens namelijk niet opvragen en dus ook geen ticket aanmaken voor je. Je kunt via de werkgever (of de IT afdeling) vragen of zij met KPN contact opnemen. 

@Sasdive wij hebben hier geen zicht op helaas. Het is echt afwachten tot je gebeld wordt. 

@DirkD83 zodra er contact met jou opgenomen wordt, wordt ook het stukje compensatie afgehandeld. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 november 2022

@marcia Hoe & wanneer gaan jullie contact met mij opnemen? Ik lees iets over een ticket? Hoe kom ik daar aan?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 november 2022

Hi Marcia, 

Dankjewel voor je reactie. VoLTE staat aan. Klopt ik heb niet eerder een melding gemaakt, omdat ik dacht dat mijn telefoon misschien gewoon kapot was of iets dergelijks. Ik werd recentelijk echter op dit euvel geattendeerd, dus uiteindelijk toch maar een melding gemaakt in de hoop op een oplossing. Ik hoor graag!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 november 2022

Ik heb ook hetzelfde probleem, wat nu?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 november 2022

@Marcia_ 

Hi Marcia, 

Dankjewel voor je reactie. VoLTE staat aan. Klopt ik heb niet eerder een melding gemaakt, omdat ik dacht dat mijn telefoon misschien gewoon kapot was of iets dergelijks. Ik werd recentelijk echter op dit euvel geattendeerd, dus uiteindelijk toch maar een melding gemaakt in de hoop op een oplossing. Ik hoor graag!

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 7 november 2022

Hallo, ik heb sinds juli geen bereik en geen verbinding met mijn iPhone. 
Daar is gelijk melding van gemaakt, maar er was nog geen oplossing. Ik heb daarna, twee wekelijk een sms ontvangen van de kpn, dat er nog geen oplossing was voor dit probleem.

Tot 6 weken geleden, toen ontving ik eindelijk een telefoontje dat er een oplossing was, ik kreeg een goed werkend vergelijkbaar toestel, dezelfde kleur en hetzelfde geheugen.
Ik zou het binnen 4 weken ontvangen. Vandaag kreeg ik een pakketje van de kpn met een toestel wat 64g, terwijl mijn toestel 256g heeft. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice, zoals op de bij geleverde brief staat: als je vragen heb neem dan contact op met klantenservice……

De klantenservice kon mij niet helpen, wist hier niks vanaf, wist ook niet welke afdeling hier mee bezig was en verwees mij door naar dit forum. 
Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Bij wie kan ik mijn vraag kwijt over het verkeerd geleverde toestel?

m vr gr 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@MFLunenborg ik heb jouw gegevens genoteerd om ook voor jou naar de problematiek te kijken en dan de oplossing te bieden. 

Zelfde geldt voor jou @Jolie vl 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 november 2022

@Jeroen_dB Oke, dat is fijn. Wanneer verneem ik hier iets van?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @Gin84, dat is wel zuur. Is er eindelijk een oplossing krijg je een verkeerd toestel. Zou je jouw profiel in willen vullen en dan hier in het topic een reactie kunnen geven? Gaan we er achter aan. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 november 2022
DirkD83 schreef:

@marcia Hoe & wanneer gaan jullie contact met mij opnemen? Ik lees iets over een ticket? Hoe kom ik daar aan?

@Jeroen_dB Gaarne een reactie op  bovenstaande. 

Mvg. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 november 2022
Marcia_ schreef:

@LoneWolf40 ik zie dat jij een abonnement via je werkgever hebt, klopt dat? Ik kan jouw gegevens namelijk niet opvragen en dus ook geen ticket aanmaken voor je. Je kunt via de werkgever (of de IT afdeling) vragen of zij met KPN contact opnemen. 

Hoi @Marcia_ 

Ja dat klopt. Ik zal het daar melden dan.
Bedankt tot zover!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 november 2022
Say schreef:

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ook hier hetzelfde probleem. Zowel KPN winkel als klantenservice zijn niet in staat een oplossing te bieden of zijn nauwelijks op de hoogte van het probleem

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 november 2022
Roos79 schreef:
Esther1972 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Om welk 06 nummer gaat het @Heleen Lamers? Zou je dat nog in jouw profiel willen vermelden? 

@Esther1972 jouw gegevens zijn doorgegeven.  

Heb nog niets gehoord, wanneer ga ik iets horen van jullie? Probleem begint nu zo groot te worden dat ik ook financiële schade heb. Hoe gaan we dit oplossen? En ik wil graag hierover gebeld, via whatsapp of gemaild worden ipv via een forum communiceren. Graag persoonlijk contact.

Je wordt ook persoonlijk gebeld maar men kan niet zeggen wanneer.

Ik heb nog een abonnement (ander nummer) met een IPhone 11 met hetzelfde probleem. Ik neem aan dat ik dit tegelijk op kan lossen als ik gebeld wordt.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 7 november 2022
Esther1972 schreef:
Roos79 schreef:
Esther1972 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Om welk 06 nummer gaat het @Heleen Lamers? Zou je dat nog in jouw profiel willen vermelden? 

@Esther1972 jouw gegevens zijn doorgegeven.  

Heb nog niets gehoord, wanneer ga ik iets horen van jullie? Probleem begint nu zo groot te worden dat ik ook financiële schade heb. Hoe gaan we dit oplossen? En ik wil graag hierover gebeld, via whatsapp of gemaild worden ipv via een forum communiceren. Graag persoonlijk contact.

Je wordt ook persoonlijk gebeld maar men kan niet zeggen wanneer.

Ik heb nog een abonnement (ander nummer) met een IPhone 11 met hetzelfde probleem. Ik neem aan dat ik dit tegelijk op kan lossen als ik gebeld wordt.

Je moet voor beide een case hebben vermoed ik.

Dus plaats ook dat tweede nummer in je profiel en geef dan een seintje.

Als dat dus een KPN privé abonnement is.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 7 november 2022
Jeroen_dB schreef:

Hallo @Gin84, dat is wel zuur. Is er eindelijk een oplossing krijg je een verkeerd toestel. Zou je jouw profiel in willen vullen en dan hier in het topic een reactie kunnen geven? Gaan we er achter aan. 

@Jeroen_dB Ik heb het ingevuld. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 7 november 2022
DirkD83 schreef:

Beste,

Hier ook  vanaf afgelopen zomer problemen met de netwerk verbinding op de Iphone 11.

Oplossing duurt lang. Meerdere malen bezoek gebracht aan de kpn winkel.

Ik lees in bovenstaande dat kpn gaat compenseren. Graag ontvang ik deze compensatie op korte termijn. Ben er wel flink klaar mee.

Ik zie niet dat hier eerder contact over is opgenomen, @DirkD83 en @Loukie. Er is dus ook nog geen melding voor jullie geregistreerd. 
Willen jullie controleren of VoLTE op het toestel aan staat?
Ik lees het graag even, dan maak ik een melding aan voor onze technische dienst. Zij controleren of het toestel inderdaad deze problemen op het netwerk laat zien en zij sturen jullie gegevens dan weer door, zodat er telefonisch contact opgenomen wordt. Wij hebben op dit moment geen inzicht in de doorlooptijd van het terugbellen. 

Esther1972 schreef:

Nee, dat kan helaas niet tegelijk opgelost worden in hetzelfde telefoongesprek, @Esther1972. Voor ieder nummer moet er een aparte melding geregistreerd worden, zodat onze technische dienst de nodige checks kan doen. 

Roos79 schreef:

Je moet voor beide een case hebben vermoed ik.

Dus plaats ook dat tweede nummer in je profiel en geef dan een seintje.

👆🏾 Noteer je het betreffende nummer ook in jouw profiel en geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!

Bedankt voor jouw gegevens @Gin84. We gaan hier voor je achteraan!