Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 7 november 2022
Shyrin_ schreef:
Charmain JS Goedhart schreef:
Speedmaster schreef:
Charmain JS Goedhart schreef:

Gister heb ik ook heel blij eindelijk een nieuw toestel mogen ontvangen. Echter kwam ik er helaas achter dat ik in plaats van de beloofde 128 gb, 64 gb heb ontvangen..

Nu vraag ik mij af, hebben ze een fout hebben gemaakt? Of heeft de medewerker het verkeerd doorgegeven?

Je bericht hier is voldoende, @Charmain JS Goedhart anders gaan er dingen naast elkaar lopen. Ik ga doorgeven dat je de verkeerde opslagcapaciteit ontvangen hebt, dan wordt er opnieuw contact met je opgenomen. Wil je dat alsjeblieft afwachten?

Ik heb een terugkoppeling ontvangen, @Charmain JS Goedhart.
Onze technische dienst controleert of jouw toestel problemen op het netwerk laat zien en het belteam verifieert ook het imeinummer met jou. Het opgegeven/ op ons netwerk bekende imeinummer is een iPhone 11 64GB variant, daarom is er ook een iPhone 12 64GB naar je verzonden. Ik zie het imeinummer ook terug op het contract/ aankoopnota van de iPhone 11. Als je het fijn vind, kan ik je een kopie van het contract toesturen? Laat het maar weten!​​​​​​

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 7 november 2022
Shyrin_ schreef:
jennot schreef:

Ik heb een mail ontvangen naar aanleiding van dit topic. Nu vragen ze mij om wat meer informatie omtrent het toestel en verbinding te verzamelen, echter is dit verstuurd vanuit noreply@kpn.com. Waar moet ik deze info naar toe sturen?

Ik dubbelcheck dat voor jou, @jennot en we komen er op terug!

Ik heb je een PB gestuurd, @jennot

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 november 2022

@Shyrin_  Hartelijk dank voor de reactie. Vreemd toch meerdere malen contact over gehad in jullie winkel. Maar goed daar kan jij niks aan doen. 

jazeker die staat aan.

Koppelen jullie nog even terug als de melding is gedaan?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 november 2022
Roos79 schreef:
Esther1972 schreef:
Roos79 schreef:
Esther1972 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Om welk 06 nummer gaat het @Heleen Lamers? Zou je dat nog in jouw profiel willen vermelden? 

@Esther1972 jouw gegevens zijn doorgegeven.  

Heb nog niets gehoord, wanneer ga ik iets horen van jullie? Probleem begint nu zo groot te worden dat ik ook financiële schade heb. Hoe gaan we dit oplossen? En ik wil graag hierover gebeld, via whatsapp of gemaild worden ipv via een forum communiceren. Graag persoonlijk contact.

Je wordt ook persoonlijk gebeld maar men kan niet zeggen wanneer.

Ik heb nog een abonnement (ander nummer) met een IPhone 11 met hetzelfde probleem. Ik neem aan dat ik dit tegelijk op kan lossen als ik gebeld wordt.

Je moet voor beide een case hebben vermoed ik.

Dus plaats ook dat tweede nummer in je profiel en geef dan een seintje.

Als dat dus een KPN privé abonnement is.

Heb het andere nummer (abonnement) met betreffende IPhone 11 problemen ook toegevoegd aan mijn profiel 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 november 2022

Het is natuurlijk erg lastig terugzoeken in zo'n lang topic maar is er ook al gedacht aan een oplossing voor klanten met dit probleem met een Sim-Only abonnement?

De laatste keer dat ik de klantenservice sprak kon de medewerker die mij te woord stond hier niets over terugvinden in het systeem.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 7 november 2022
lisamoorsel schreef:

Het is natuurlijk erg lastig terugzoeken in zo'n lang topic maar is er ook al gedacht aan een oplossing voor klanten met dit probleem met een Sim-Only abonnement?

De laatste keer dat ik de klantenservice sprak kon de medewerker die mij te woord stond hier niets over terugvinden in het systeem.

Ja dat is er, vul je profiel in en meld dat je dat gedaan heb dan kan men je op de lijst om gebeld te gaan worden zetten.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 7 november 2022

Ja, dat is inderdaad wel vreemd, @DirkD83. Bedankt voor je terugkoppeling, melding is bij deze geregistreerd. Ik vind het jammer dat ik nu niet kan aangeven wanneer je teruggebeld gaat worden, maar het gaat sowieso gebeuren.

Er is bij deze ook een melding geregistreerd voor dat nummer, @Esther1972.

Ja, hoor daar is om gedacht @lisamoorsel.
Sim Only of niet, als je als klant met een particulier mobiel abonnement hebt en deze issues ervaart met een iPhone 11, dan kun jij je melden. Er wordt een melding voor onze technische dienst geregistreerd. Zij controleren of jouw toestel inderdaad deze problemen op het netwerk laat zien en zij sturen jouw gegevens dan weer door, zodat er telefonisch contact opgenomen wordt om je een passende oplossing aan te bieden.

Check je nog even het mobiele nummer in jouw profiel? Er staat 1 cijfer teveel.

• Topper
  • 18 reacties
  • 7 november 2022

@moderators!

Ik zie jullie aantal keren antwoord geven dat technische dienst kijkt in netwerk naar probleem. Echter gebruik ik sinds ergens in oktober mijn oude telefoon als hotspot voor de iPhone 11, voor die tijd de iPhone zelf altijd in gebruik gehad een kleine jaar of twee. Is dat te zien ook? 
aangezien ik ook nog niets gehoord heb verder hoop ik niet dat ze denken: opgelost kennelijk wat het ECHT NIET is

Ten tweede, ik ben na een klacht ingediend te hebben twee keer gebeld door kpn, kon niet opnemen, maar het is toch echt bij die twee keer gebleven hoor, ondanks de vermelding in de klacht nauwelijks bereikbaar te zijn…

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 8 november 2022

@Peet123!

Klopt, onze technische dienst kijkt inderdaad of de gemelde problemen terug te zien zijn op het netwerk. Dat doen zij heel zorgvuldig en uiteraard met terugwerkende kracht.
Zien zij in de eerste instantie geen problemen terug, dan ontvang je per e-mail een vragenlijst om gedetailleerde informatie aan te kunnen leveren. Er volgt hoe dan ook een vorm van contact naar aanleiding van je melding.

Los van de melding over de bereikbaarheidsproblemen hebben wij niet nog apart een klacht van jou in behandeling. 
Op basis van je melding nemen wij tzt contact met je op. Het issue met de bereikbaarheidsproblemen is bij ons bekend, in onderzoek en we zijn momenteel bezig om een passende oplossing aan te bieden, dus een klacht indienen is niet nodig.

• Topper
  • 16 reacties
  • 8 november 2022

Ik was ontzettend blij met de geboden oplossing, maar heb na het bericht niks meer gehoord en ook nog geen telefoon ontvangen. Terwijl dat bij mensen hier al wel vrij snel is gebeurd.

Het nummer waarmee gebeld was is niet meer bereikbaar.

Er was namelijk een issue in interne systemen mbt het niet correct doorvoeren van mijn verhuizing van een jaar geleden.  Dat zou opgelost zijn maar na 15 uur aan de telefoon met meerdere KPN medewerkers wat een erg moeilijke issue bleek te zijn icm met dat het nu wat lang duurt, wil ik dit nog wel even zeker weten. 

Kan iemand nazoeken of dit wel goed gaat en of ik nog in de planning zit van versturen?

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

• Helper
  • 28 reacties
  • 8 november 2022

Een update van mijn kant. De actie van Shyrin heeft geholpen denk ik, ik ben namelijk zojuist gebeld om de oplossing verder in gang te zetten. Fijn dat het nu zo opgelost wordt. Uiteindelijk gaat het lukken ðŸ’ª

• Topper
  • 24 reacties
  • 8 november 2022

Ik heb  vorige week na 1 telefonische poging vanuit KPN (ik kon op dat moment niet opnemen) via mail bericht gekregen dat n andere afdeling weer telefonisch contact zal opnemen. Wanneer??????

zit zeer dringend om oplossing verlegen

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 november 2022

Wanneer krijg ik een statusupdate van jullie ipv zelf met jullie contact te hoeven opnemen. Dit probleem ligt bij jullie en heb ik al sinds juli kenbaar gemaakt!?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 8 november 2022
Miriam28 schreef:
Shyrin_ schreef:

Hi @Miriam28. Onze afdeling Klantenreacties heeft in september jou geprobeerd te bellen en ook gevraagd om contact met hen op te nemen. 
Jij hebt het abonnement in september opgezegd, zie ik. Het toestel omruilen is dan geen optie meer, je komt wel in aanmerking voor een vergoeding van de abonnementskosten. Dat zal automatisch gecrediteerd worden: daar wordt je niet apart over gebeld.

Fijn dat ik daar nu na maanden eindelijk eens een antwoord op krijg. En wanneer krijg ik de abonnementskosten dan eindelijk gecrediteerd? 

Ik kom hier graag nog op terug, @Miriam28.
Je hebt ruim voor het opzeggen van het KPN Mobiel abonnement, aangegeven last te hebben (gehad) van de bereikbaarheidsproblemen. Je komt daarom toch in aanmerking voor een passende oplossing. Ik heb op basis van deze informatie een nieuwe melding voor je geregistreerd. Ik weet niet binnen welke termijn je gebeld zal worden, wel dat het gaat gebeuren. Excuses voor de onduidelijkheid!

Ik wil graag asap gebeld worden en een gepaste oplossing krijgen. Ik kan niet eens in mijn werkmail inloggen omdat ik niet gebeld kan worden door Microsoft. Ik ervaar niet alleen hinder in mijn persoonlijke leven (voor schut staan in de supermarkt omdat je geen geld over kan maken bijv.) maar ook zakelijk! 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 november 2022

Ook Al sinds juli problemen met mijn internet, meerdere malen telefonisch contact gezocht, met de uiteindelijke conclusie dat het voor nu nog even pech is en dat het ooit goed komt.. kan mijn werk niet meer goed uitoefenen, en opperde ook al een ander toestel. maar volgens de telefoniste was dit niet mogelijk, terwijl ik in de andere reacties zie dat dit als oplossing wordt gebruikt! 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 november 2022

VoLTE staat aan op het toestel.

• Topper
  • 18 reacties
  • 8 november 2022

Na al het geklaag vanuit mijn kant, is het denk ik wel zo netjes om nu dan ook het positieve te vermelden: ik ben zojuist gebeld door KPN en ik ben blij met de oplossing! Direct na het gesprek per mail ook de afspraken bevestigd gekregen. 

Bedankt KPN, bedankt moderators voor de hulp en het geduld aan jullie kant! 

Vreemd is wel; vijf minuten na het gesprek werd ik weer gebeld door hetzelfde nummer, maar dit keer geen gehoor (waarschijnlijk door mijn verbinding). Na 20sec werd de lijn verbroken. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 november 2022

Na maanden van contact opnemen met de klantenservice en niet verder geholpen te worden heb ik via een collega van dit forum vernomen. Graag hoop ik dan ook via deze weg zo snel mogelijk een passende oplossing te krijgen. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

@KarinF75 je krijgt een bevestiging als er een toestel wordt gestuurd. Er zit wel een tijdje tussen het contact met ons en het daadwerkelijke bestellen. Wanneer heb je met ons gesproken?

@robbierzz ik las het net in de mail! Fijn :-).

@Geen 4G en @DaveB  ik weet niet wanneer je gebeld wordt. We kunnen dit niet op individuele basis aangeven.

@Loukie ik heb een ticket voor jou aangemaakt! Er wordt contact met je opgenomen.

@Heksema ik heb zojuist bevestigd gekregen dat jij binnen 4 weken een toestel krijgt. Er was een fout gemaakt en deze is opgelost.

@setvv er loopt een ticket voor jou. Er wordt vanzelf contact met je opgenomen. 

@GwenJoan jij wordt niet meer gebeld. Er is inmiddels een verzoek ingediend om het toestel om te ruilen.

@Br93 ik heb inderdaad ook bevestiging dat jij gebeld bent. Dat geldt ook voor @Weetnietmeerwattedoen , bij jou is de voicemail ingesproken.

• Topper
  • 11 reacties
  • 8 november 2022

@marcia. Ok dankjewel. Betreft dit wel het toestel van mn dochter? Eindigend op 551? Dit moest nog geregeld worden. Want voor mijn eigen gsm was alles geregeld en wacht ik nog op de iphone 12

• Topper
  • 16 reacties
  • 8 november 2022
Marcia_ schreef:

@KarinF75 je krijgt een bevestiging als er een toestel wordt gestuurd. Er zit wel een tijdje tussen het contact met ons en het daadwerkelijke bestellen. Wanneer heb je met ons gesproken?

Dank voor je reactie Marcia, dat was 24 oktober

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 november 2022
Marcia_ schreef:

@robbierzz ik las het net in de mail! Fijn :-).

@Geen 4G en @DaveB  ik weet niet wanneer je gebeld wordt. We kunnen dit niet op individuele basis aangeven.

@Loukie ik heb een ticket voor jou aangemaakt! Er wordt contact met je opgenomen.

@Heksema ik heb zojuist bevestigd gekregen dat jij binnen 4 weken een toestel krijgt. Er was een fout gemaakt en deze is opgelost.

@setvv er loopt een ticket voor jou. Er wordt vanzelf contact met je opgenomen. 

@GwenJoan jij wordt niet meer gebeld. Er is inmiddels een verzoek ingediend om het toestel om te ruilen.

@Br93 ik heb inderdaad ook bevestiging dat jij gebeld bent. Dat geldt ook voor @Weetnietmeerwattedoen , bij jou is de voicemail ingesproken.

Op wat voor termijn wordt er contact opgenomen? 

Ilse0810
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 november 2022
Rutger_ schreef:

@Ilse0810 Oei, het is inderdaad de bedoeling dat je een nieuw toestel met gelijke opslagcapaciteit krijgt! 

Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega's, zij gaan hiermee aan de slag! 

Fijn dat zij hiermee aan de slag gaan! Word ik hierover gebeld? Ik denk dat er iets in de administratie fout is gegaan, heb mijn adres voor de deal al veranderd. Toch is het nieuwe toestel naar het oude adres gestuurd… 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 november 2022

wanneer compenseert kpn?