Experia Box v10a bleek gereset naar default admin password. WiFi bleek ingeschakeld, die staat bij mij altijd uit. WiFi was niet uit te schakelen, d.w.z. de 'schakelaar' was wel op 'off' te zetten, maar het wifi-signaal bleef aanwezig, zelfs na reboot. Beetje gespeeld met aan- en uitzetten en rebooten en daarna kan ik de wifi wel uitzetten, maar op 5Ghz is de wifi nu niet meer aan te zetten. Meer gebruikers met dit soort ervaring?
Wachtwoord experia v10a spontaan gereset, wifi spontaan aan en niet meer uit te zetten
Beste antwoord door LaurensZalm
Alleen het admin wachtwoord was gereset. WiFi-wachtwoord, SSID en kanaalinstellingen waren ongewijzigd, maar WiFi was ‘vanzelf’ ingeschakeld.
Als ik zelf een reset zou hebben uitgevoerd, zouden ook de WiFi-instellingen zijn gereset.
Als je zelf de reset doet haalt deze de aangepaste SSID en Wachtwoord weer op uit Motive. Ofwel als je zelf een reset uitvoerd reset je alleen het Admin wachtwoord want deze wordt zoals begrijpelijk niet ergens opgeslagen.
En als het modem opstart na de reset controleerd hij of er voor deze aansluiting gegevens in deze motive staan, Als dat zo is haalt hij deze direct op en komt het WiFi weer terug zoals het voor de reset was.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.