Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
ik ben mijn prepaid opwaardeer code kwijt. kan nu niet sms opwaarderen. wat moet ik doen*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Ik heb gister opgewaardeerd maar ik heb geen 30 bel of sms gehad hoe kan dit
Ik heb met mijn Samsung hetzelfde probleem. Zit op Bonaire en heb alles geprobeerd. Wil telefoonnummer niet verliezen. Help Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
Al jaren verhoog ik het beltegoed van mijn KPN-prepaidsim door te bellen naar 1244. Met de eerste keuze-optie 8 kom je normaal gesproken verder het het opwaardeermenu. Nu kreeg ik echter het bericht dat ik succesvol ben aangemeld, maar dat mijn bankgegevens eerst gecontroleerd moeten worden, en dat dat wel 5 dagen kan duren! Mijn bankgegevens zijn nooit gewijzigd, en opwaarderen heeft altijd goed gewerkt, dus het is een raadsel waar deze melding nu ineens vandaan komt. Als alternatief ben ik naar “Prepaid opwaarderen” (https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm) gegaan. Maar dit werkt niet in Firefox, ondanks de melding die bovenaan de pagina staat. De Prepaid App is geen optie. Blijkbaar moet ik twintig jaar terug in de tijd reizen en in de supermarkt een opwaardeerkaartje kopen?
kan iemand me helpen met de activatie van men prepaid sim kaart wan het lukt niet ik krijg elke keer een fout 38 als ik een sms probeer te sturen
Hoi, Mijn KPN bundel is niet geactiveerd na afschrijving. Deze is gekocht via de website. Zouden jullie deze afschrijving terug willen draaien?
Ik heb op 9 november een KPN prepaid bundel gekocht van €14,99 maar niks ontvangen! Maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven! Het is nu een week geleden en nog niks ontvangen. Kunnen jullie dit voor mij na kunnen kijken?
Ik kreeg bij Telfort netjes een bevestiging wanneer ik MB’s kocht, zag direct in de app de gekochte c.q. verbruikte MB’s. En nu…. weet ik niks. Zijn mijn gekochte MB’s al actie? Na veel rompslomp via de laptop gezien dat ze zijn bijgeschreven. Hoeveel heb ik nu verbruikt? Alleen een foutmelding via de app.Technologie behoort het leven makkelijker te maken.Ik ben van plan om een abonnement te nemen, maar wel bij een andere provider *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid