Skip to main content
Beantwoord

Vast nummer is onbereikbaar

• 11 december 2024
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

IWij kunnen onze vaste telefoonlijn niet gebruiken.Zowel inkomrnde gesprekken als uutgaande gesprekken zijn "ingesprek"  Zelfs de kksntenservice 1200 en 08000402 geven ingesprekstoon. Mijn partner ligt in het ziekenhuis. Ook de verpleegafdeling meldt dat de vsstelijn steeds in gesprek is terwijl de telefoon niet wordt gebruikt. Ik ben dus onbereikbaar.

Wat moet ik doen?  Ik heb al verschillende opties uit dit forum uitgevoerd, maar niets helpt. Betalen wij daarvoot het  abonnement ?

Welke oplossing heeft KPN voor dit grote probleem?

Beste antwoord door PeterG

Wat een ongelukkige timing voor de storing. 

Als één minuut de stroom van het modem dit niet hersteld zul je toch met je mobiel even kpn moeten bellen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen zijn 24/7 te melden.

Bekijk origineel

3 reacties

PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2024

Wat een ongelukkige timing voor de storing. 

Als één minuut de stroom van het modem dit niet hersteld zul je toch met je mobiel even kpn moeten bellen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen zijn 24/7 te melden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 december 2024

Ik denk dat ik morgen naar de KPN winkel aan de Westermaat in Hengelo ga., zij kunnen dan zelf online testen en de juiste oplossing aandragen. Op het ogenblik. Waarom zorgt de KPN er niet voor dat dit probleem definitief wordt verholpen? Nu moeten klanten onderling maar uizoeken hoe men het probleem moet verhelpen.De verpleging klaagde al dat ik moeilijk bereikbaar ben.Ik veb gezegd dat ik afhankelijk ben van de KPN en dat het probleem bij de KPN ligt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 14 december 2024

Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen ​@Rene7558 en is er een oplossing in zicht?
Wat een ongelukkige timing, zeker nu je partner in het ziekenhuis ligt. Hopelijk ben je inmiddels weer bereikbaar.

Reageer