Gratis bestaat niet. Als ESET onderdeel zou gaan worden van het standaard basispakket, dan gaat de prijs voor iedereen iets omhoog.
Nu wordt het alleen in rekening gebracht bij de klanten die daar behoefte aan hebben.
En dit lijkt bij mij persoonlijk beter:
Een zo goedkoop mogelijke basis-abonnement en daarnaast betaalde aanvullingen voor allerlei extra's.
Wat betreft die inflatieverhogingen: Die kun je grotendeels ontlopen door jouw abonnement regelmatig te verlengen.
Verleng je een mobiel abonnement tussen 1 juli en 1 oktober? Dan gaat dat abonnement niet mee met de inflatieverhoging in oktober.
Verleng je nu jouw (contractvrije) thuisabonnement in combinatie met een overstap naar de huidige propositie? Dan betaal je ook het huidige tarief zonder inflatiecorrectie.
Gratis bestaat niet. Als ESET onderdeel zou gaan worden van het standaard basispakket, dan gaat de prijs voor iedereen iets omhoog.
Nu wordt het alleen in rekening gebracht bij de klanten die daar behoefte aan hebben.
Een zo goedkoop mogelijke basis-abonnement en daarnaast betaalde aanvullingen voor allerlei extra's.
Wat betreft die inflatieverhogingen: Die kun je grotendeels ontlopen door jouw abonnement regelmatig te verlengen.
Verleng je een mobiel abonnement tussen 1 juli en 1 oktober? Dan gaat dat abonnement niet mee met de inflatieverhoging in oktober.
Verleng je nu jouw (contractvrije) thuisabonnement in combinatie met een overstap naar de huidige propositie? Dan betaal je ook het huidige tarief zonder inflatiecorrectie.
Met F-secure heeft KPN een heel scherpe deal waardoor KPN relatief weinig betaald. Dat hebben ze niet met ESET. Dat zal daardoor veel duurder zijn voor KPN.
Kan KPN F-Secure niet verwijderen en ESET gratis aanbieden
Dat kan KPN wel ​@Uit Meijel , maar dat gaan ze niet doen.
Wat de toekomst brengt is koffiedik kijken.
Het voordeel van Eset is dat het een beheerprogramma is en werkt op alle aangesloten apparaten binnen je thuisnetwerk en je niet hoeft te installeren, alleen te activeren.
F-Secure moet je op ieder apparaat afzonderlijk installeren en werkt ook buiten de deur, maar is weer niet op ieder apparaat binnen je thuisnetwerk te installeren, zoals bijvoorbeeld je smart-tv of de tv-decoder van KPN
Goedemiddag ​@Uit Meijel en bedankt voor jouw bericht :) Mooi om te zien dat je vraag al is beantwoord door de Community en fijn dat jij nu weet waar je aan toe bent! Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het ons hier dan vooral weten zodat we met je mee kunnen denken!
Goedemorgen Noordzee.
Maar die F-Secure bieden ze toch ook gratis aan?
Maar ESET is beter.
Ik gebruik 360 Total Security Premium,10 december 10 jaar,voor 9,99 per jaar.
En ESET kost 4,49 per maand.
Daar heb ik die van mij 5 jaar voor.
Verder gebruik ik de ESET Online Scanner,doet een periodieke scan,of zo vaak je wil,en scant je E-mail.
Defender Periodieke scan.
En Windows programma voor het verwijderen van gevaarlijke software.
Gebruik ESET op mijn soundbox,voor de tv.
En op mijn Motorola G14.
Uit Meijelschreef:
Maar die F-Secure bieden ze toch ook gratis aan?
Met F-secure heeft KPN een heel scherpe deal waardoor KPN relatief weinig betaald. Dat hebben ze niet met ESET. Dat zal daardoor veel duurder zijn voor KPN.
Kan KPN F-Secure niet verwijderen en ESET gratis aanbieden
Dat kan KPN wel ​@Uit Meijel , maar dat gaan ze niet doen.
Wat de toekomst brengt is koffiedik kijken.
Het voordeel van Eset is dat het een beheerprogramma is en werkt op alle aangesloten apparaten binnen je thuisnetwerk en je niet hoeft te installeren, alleen te activeren.
F-Secure moet je op ieder apparaat afzonderlijk installeren en werkt ook buiten de deur, maar is weer niet op ieder apparaat binnen je thuisnetwerk te installeren, zoals bijvoorbeeld je smart-tv of de tv-decoder van KPN
Bedankt voor jullie reacties mensen,ik weet nu weer meer,goed weekend nog!
Goedemiddag ​@Uit Meijel en bedankt voor jouw bericht :) Mooi om te zien dat je vraag al is beantwoord door de Community en fijn dat jij nu weet waar je aan toe bent! Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het ons hier dan vooral weten zodat we met je mee kunnen denken!
Deze gebruik ik,maar ja,dat is natuurlijk ieder voor zich,welke hij wil gebruiken en goed vind.
Ik ben tevreden over deze.
Bedankt Jan van KPN voor je reactie,zal ik zeker doen,als ik weer eens wat heb of wil weten.
Dit is een Chinese Scanner,en gebruikt Huawei als engine.
Ik ben niet bang voor spionage,bij mij valt niks te halen.
Ben maar een burger,geen bedrijf,en alle antivirussen pottenkijken,ze moeten je immers beschermen?!
De betaling gaat automatisch via Cleverbridge in Keulen,Duitsland,en loopt hij gewoon weer een jaar door,lekker gemakkelijk.
Een paar dagen voor de 10e December krijg ik een bericht voor betaling,een Factuur.
Met Ideal gaat dat.
Ik ben veel banger voor GOOGLE,die slaan echt alles van je op,
Verkopen je mobiele nummer,luisteren je af,maken fotos van je filmen je etc etc.
Dat moet je allemaal uitzetten.
Apps verwijderen.
Ook heeft 360 Total Security (Premium) een enorme Tool Box,waar anderen alleen maar een puntje aan kunnen zuigen.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.