Skip to main content
Beantwoord

Melding: "Multisim is al in gebruik op ander apparaat"

• 28 juli 2025
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Na het wisselen van telefoon weigert mijn Apple Watch de multisim installatie. Melding is dat multisim al in gebruik is op een andere smartwatch. Instructie gevolgd voor resetten van alles, maar storing blijft. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Martinvd1964 schreef:

Hoi, ik heb via KPN de Multisim uit laten zetten en opnieuw opgestart alleen blijft hij nu activeren maar mij is toegezegd dat dit binnen 5 dagen opgelost moet zijn anders moet ik weer contact opnemen met KPN. 

Dan loopt het ergens vast. Is er al een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst? 

Zo niet, maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Bekijk origineel

4 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2973 reacties
  • 28 juli 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24718 reacties
  • 30 juli 2025

Hi ​@Martinvd1964, dank aan Anna voor de adviezen. 

Ik begrijp dat dit via de Watch niet lukt. Heb je ook geprobeerd om Multisim via Mijn KPN uit te zetten en nadat dit is verwerkt weer aan te zetten? Zo niet zou je dit willen proberen? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 juli 2025

Hoi, ik heb via KPN de Multisim uit laten zetten en opnieuw opgestart alleen blijft hij nu activeren maar mij is toegezegd dat dit binnen 5 dagen opgelost moet zijn anders moet ik weer contact opnemen met KPN. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24718 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2025
Martinvd1964 schreef:

Dan loopt het ergens vast. Is er al een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst? 

Zo niet, maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Reageer