Beste, Ik heb een contract afgesloten bij kpn en daar staat op het contract dat ik 1 gratis super wifipunt erbij zou krijgen maar bij het installatie pakket zat er niks bij. Toen gebeld met de klantenservice en werd mij verteld dat ik het met de kpn medewerker war aan de deur was geweest moest regelen. Ik heb het contract zelf van kpn gekregen per mail en daar staat bij extra's dat ik een super wifipunt erbij zou krijgen. Kan mij iemand hierbij helpen want kom er helaas niet verder mee
- Community
- Internet en thuisnetwerk
- Wifi versterkers
- Ik zou een gratis SuperWifi krijgen maar heb deze niet ontvangen?
Ik zou een gratis SuperWifi krijgen maar heb deze niet ontvangen?
- 25 juli 2025
- 18 reacties
- 115 keer bekeken
- Deelnemer
- 8 reacties
Beste antwoord door Ivokik
Iedereen bedankt voor de hulp. Vanmorgen een mail gekregen dat mijn superwifipunt onderweg is. Gelukkig alles goed gekomen!
18 reacties
- 6530 reacties
- 25 juli 2025
Kun je hier een foto/schermafdruk plaatsen van dat contract?
- 11065 reacties
- 25 juli 2025
Beste ​
- Auteur
- Deelnemer
- 8 reacties
- 25 juli 2025
Hoi JanD, Bedankt voor je reactie. Dit wist ik niet. Dus dan kan ik het beste afwachten tot de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Dank je!
- Superuser
- 38484 reacties
- 25 juli 2025
Hallo ​
Ik heb gekozen voor de SuperWifi bij mijn nieuwe abonnement. Wanneer ontvang ik deze?
De SuperWifi punten worden samen met het installatiepakket verstuurd. Het installatiepakket ontvang je maximaal drie werkdagen voor de start van jouw abonnement.
bron:
Zijn de drie werkdagen inmiddels voorbij?
Neem dan contact op met de klantenservice.
Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.
Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.
Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.
Meer opties vind je hier:
- Auteur
- Deelnemer
- 8 reacties
- 25 juli 2025
Beste Noordzee, Ik heb gisteren alles al aangesloten. Vorige week toen ik het pakket kreeg zat de superwifi er niet bij en toen had ik al gebeld met de klantenservice en zeiden dat hun er niks van konden terug vinden. Maar staat toch echt in het contract
- Superuser
- 38484 reacties
- 25 juli 2025
​
Dan toch weer opnieuw contact opnemen met de klantenservice. Hopelijk krijg je nu iemand aan de lijn die even wat verder gaat zoeken.
Want het is nu wel duidelijk dat de SuperWiFi niet vanzelf jouw kant op gaat komen.
- Superuser
- 38484 reacties
- 25 juli 2025
Beste Noordzee, Ik heb gisteren alles al aangesloten. Vorige week toen ik het pakket kreeg zat de superwifi er niet bij en toen had ik al gebeld met de klantenservice en zeiden dat hun er niks van konden terug vinden. Maar staat toch echt in het contract
​
Met enige moeite heb ik jouw contract kunnen ontcijferen.
Het lijkt erop dat je uiteindelijk hebt gekozen voor een leuke korting gedurende eerste negen maanden.
En tsjaa, het is of zo'n korting of gratis SuperWiFi, of soms een ander cadeau.
Dus mij nader inzien heb je dan geen recht meer op een gratis Super-Wifi-punt.
- Auteur
- Deelnemer
- 8 reacties
- 25 juli 2025

Admin: telefoonnnummer uitgeveegd wegens privacy
- Wijsgeer
- 275 reacties
- 25 juli 2025
Mogelijk moet ik aan een leesbril, maar volgens mij staat in dat contract:
Jouw korting: de eerste 9 maanden €35/mnd + (dus plus) 1 KPN SuperWiFi punt!
- Auteur
- Deelnemer
- 8 reacties
- 25 juli 2025
Hoi Dicksooo, zo lees ik het inderdaad ook. + super wifipunt
- Auteur
- Deelnemer
- 8 reacties
- 25 juli 2025
Alleen vreemd dat als ik de klantenservice ze mij vertellen dat ze er niks van kunnen vinden over dat superwifipunt
- Superuser
- 38484 reacties
- 25 juli 2025
Ik heb de leesbril erbij gepakt. En ik zie het nu ook staan. 🤓
Wat wel eens mis gaat, is dat dit een samenvatting van een contract is. Te vergelijken met een offerte. Zoiets kun je ook bij telefonisch contact per e-mail opgestuurd krijgen vanuit de klantenservice.
Bij akkoord ontvang je daarna de bevestiging. Die bevestiging hoort natuurlijk gelijk te zijn aan de offerte.
Ik heb hier al meerdere topics gezien waarbij bij verkoop aan de deur het niet goed gaat omdat de deurverkoper wat anders voorspiegelt, dan wat KPN uiteindelijk bevestigd.
Dus toch maar weer dit uitvoeren:
Hallo ​
Ik heb gekozen voor de SuperWifi bij mijn nieuwe abonnement. Wanneer ontvang ik deze?
De SuperWifi punten worden samen met het installatiepakket verstuurd. Het installatiepakket ontvang je maximaal drie werkdagen voor de start van jouw abonnement.
bron:
Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.
Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.
- Auteur
- Deelnemer
- 8 reacties
- 25 juli 2025
Hoi Noordzee, die had ik gebeld en hun hadden er niks van in het systeem staan van het wifipunt. Het lijkt mij toch dat zij hetzelfde contract voor zich hebben dan wat ik heb gekregen? Verder kon er niks gedaan worden voor me zei de meneer
- Superuser
- 38484 reacties
- 25 juli 2025
Helaas kennelijk dus niet. Wat jij hebt, is een afschrift van wat je van de deurverkoper hebt gekregen. Uiteindelijk krijg je vanuit KPN het definitieve contract en dat is het. Ik kan er niets mooiers van maken.
Ik schrijf het wel vaker: Koop nooit iets aan de deur. Regel het zelf rechtstreeks met KPN en niet via zo’n deurverkoper (die helemaal niet in dienst is van KPN.)
- Moderator
- 8541 reacties
- 29 juli 2025
Goedemorgen ​
Zoals ​
- Auteur
- Deelnemer
- 8 reacties
- Antwoord
- 30 juli 2025
Iedereen bedankt voor de hulp. Vanmorgen een mail gekregen dat mijn superwifipunt onderweg is. Gelukkig alles goed gekomen!
- Moderator
- 8541 reacties
- 31 juli 2025
Hoi ​
Beste, Ik heb een contract afgesloten bij kpn en daar staat op het contract dat ik 1 gratis super wifipunt erbij zou krijgen maar bij het installatie pakket zat er niks bij. Toen gebeld met de klantenservice en werd mij verteld dat ik het met de kpn medewerker war aan de deur was geweest moest regelen. Ik heb het contract zelf van kpn gekregen per mail en daar staat bij extra's dat ik een super wifipunt erbij zou krijgen. Kan mij iemand hierbij helpen want kom er helaas niet verder mee
Kun je hier een foto/schermafdruk plaatsen van dat contract?
Jazeker

Beste ​
Hoi JanD, Bedankt voor je reactie. Dit wist ik niet. Dus dan kan ik het beste afwachten tot de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Dank je!
Hallo ​
bron:
​
Dan toch weer opnieuw contact opnemen met de klantenservice. Hopelijk krijg je nu iemand aan de lijn die even wat verder gaat zoeken.
Want het is nu wel duidelijk dat de SuperWiFi niet vanzelf jouw kant op gaat komen.
​
Met enige moeite heb ik jouw contract kunnen ontcijferen.
Het lijkt erop dat je uiteindelijk hebt gekozen voor een leuke korting gedurende eerste negen maanden.
En tsjaa, het is of zo'n korting of gratis SuperWiFi, of soms een ander cadeau.
Dus mij nader inzien heb je dan geen recht meer op een gratis Super-Wifi-punt.

Admin: telefoonnnummer uitgeveegd wegens privacy
Hoi Dicksooo, zo lees ik het inderdaad ook. + super wifipunt
Alleen vreemd dat als ik de klantenservice ze mij vertellen dat ze er niks van kunnen vinden over dat superwifipunt
Ik heb de leesbril erbij gepakt. En ik zie het nu ook staan. 🤓
Wat wel eens mis gaat, is dat dit een samenvatting van een contract is. Te vergelijken met een offerte. Zoiets kun je ook bij telefonisch contact per e-mail opgestuurd krijgen vanuit de klantenservice.
Bij akkoord ontvang je daarna de bevestiging. Die bevestiging hoort natuurlijk gelijk te zijn aan de offerte.
Ik heb hier al meerdere topics gezien waarbij bij verkoop aan de deur het niet goed gaat omdat de deurverkoper wat anders voorspiegelt, dan wat KPN uiteindelijk bevestigd.
Dus toch maar weer dit uitvoeren:
Hallo ​
bron:
Hoi Noordzee, die had ik gebeld en hun hadden er niks van in het systeem staan van het wifipunt. Het lijkt mij toch dat zij hetzelfde contract voor zich hebben dan wat ik heb gekregen? Verder kon er niks gedaan worden voor me zei de meneer
Helaas kennelijk dus niet. Wat jij hebt, is een afschrift van wat je van de deurverkoper hebt gekregen. Uiteindelijk krijg je vanuit KPN het definitieve contract en dat is het. Ik kan er niets mooiers van maken.
Ik schrijf het wel vaker: Koop nooit iets aan de deur. Regel het zelf rechtstreeks met KPN en niet via zo’n deurverkoper (die helemaal niet in dienst is van KPN.)
Goedemorgen ​
Zoals ​
Hoi ​
Reageer
De Kennisbank
...
Gerelateerde onderwerpen
Welkomstcadeau: veelgestelde vragen
Kennisbank AdministratiefGeen beloofde gratis SuperWifi geleverd na aangaan contract via deur-aan-deur verkopericon
Facturen, administratie en actiesKPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
KPN TVNetflix onterecht gefactureerd of aangevraagd
StreamingSuperWifi 1 werkt niet meer na update met de Box 12icon
Wifi versterkers
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK