ik heb in mijn abonnement Spotify Premium zitten, die zoals ik het kan zien al geactiveerd is.
maar als ik in de app van Spotify kijk kan ik dat niet terug vinden.
wat doe ik verkeerd?
kan iemand mij helpen
Met vriendelijke groet,
Linda van Ginkel
Beste antwoord door Vikash van KPN
Hoi ​@Ginke329. Welkom op de community! Wat vervelend dat je niet meer kan inloggen omdat je het mailadres niet meer gebruikt. In het onderstaande topic lees je alles over Spotify bij KPN en hoe je een andere Spotify account Premium kan maken.
Hoi ​@Ginke329. Welkom op de community! Wat vervelend dat je niet meer kan inloggen omdat je het mailadres niet meer gebruikt. In het onderstaande topic lees je alles over Spotify bij KPN en hoe je een andere Spotify account Premium kan maken.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.