Alles over de levering van jouw nieuwe toestel, het instellen van je mobiel en IOS en Android
Recent actief
Als ik in een KPN-winkel een nieuwe smartphone koop, krijg ik dan korting als bestaande klant van KPN? *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Ik heb een mobiel gekocht in de winkel niet op afbetaling maar gewoon bij een verlenging een toestel gekocht die bij de 1e factuur direct wordt afgerekend om zo geen bkr registratie te krijgen. Telefoon is echter niet zo goed als beweerd werd dus wil deze ruilen. Heb de telefoon net 5 dagen wat nu?
Goedemorgen , op zoek naar goede en niet te dure senioren smart fhone . iemand nog een goede en serieuze tip. bij voorbaat dank Koos Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Best kpn, Vandaag heb ik de nieuwe samsung s10 plus gekocht. Graag wil ik als ik mijn scherm opslot doe een klok te zien krijgen op het zwarte beeld als me telefoon opslot zit zoude jullie mij stap voor stap kunnen uitleggen waar ik dat in mijn instellingen kan vinden? Avast bedankt!!
Mijn whatsapp doet van de ene op de andere dag vreemd. Soms komen berichten gewoon binnen zoals het hoort maar vaker gebeurt het tegenwoordig dat mijn berichten pas binnenkomen als ik de app zelf open. Ik heb dit probleem gegoogeld, maar ik kan de juiste oplossing niet vinden. Ik heb een Samsung Galaxy 6S Edge en Android versie 7.0 Bij voorbaat dank
Ik heb een Fairphone besteld, maar waar blijft ie nou? Blijkbaar niet naar mijn huis laten sturen, maar waar is ie dan heengegaan? Ik kan geen bevestigingsmail meer vinden... Naar a ******@xs4all.nl gestuurd maar kan ik nergens meer vinden... Overiggens voor weinig IT geinteresseerde mensen zeer onvriendelijk alleen vragen afhandelen via een forum, kunnen we ook nog een gewoon iemand spreken. #AI zo overrated.... *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt. *Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de oplossing geprobeerd. Maar dat lukt ook niet. Hij geeft bij alle vormen van doorschakelen aan dat dit is mislukt. Ik zat voorheen bij Telfort en had toen geen probleem. Mijn telefoon stond standaard doorgeschakeld. Vanaf dat ik bij KPN zit is het een doffe ellende. Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
Hoi! Ik probeerde net een refurbished Iphone X te bestellen in de verlengshop, maar bij het besteloverzicht stond een andere kleur als die ik aangevinkt had (selecteerde zwart maar kreeg silvergrey in het overzicht). Hoe kan dit en hoe kan ik een zwarte bestellen?