Alles over de levering van jouw nieuwe toestel, het instellen van je mobiel en IOS en Android
Recent actief
Ik zit met een erg gek probleem met mijn Samsung Galaxy S8. Wanneer ik thuis op mijn Wi-Fi netwerk zit krijg ik geen meldingen van Whatsapp. Wanneer ik op 4G zit, of een ander Wi-Fi signaal gebruik (werk, ouders) krijg ik wel gewoon meldingen. Heb van alles geprobeerd maar ben er nog niet achter hoe dit kan. Wanneer ik Whatsapp net gesloten heb krijg ik wel nog meldingen. Het lijkt dus wel alsof die in een slaapstand gaat. Geprobeerde dingen: Whatsapp opnieuw installeren Meldingen in Whatsapp zelf Apps -> Whatsapp -> Achtergrond Activiteit toestaat Apps -> Whatsapp -> Cache legen Apps -> Whatsapp -> Meldingen toestaan Apparaatonderhoud -> Batterij -> Whatsapp -> Sluimerstand uit Energiestand: Geoptimaliseerd Heeft iemand nog een andere suggestie waar dit aan kan liggen? Vind het nogmaals gek dat het alleen bij het Wi-Fi signaal thuis is. Alvast veel dank.
Ik heb een Samsung J 3 2016 ; een oudje dus. Nu bestaat er een code waarmee je de telefoon sneller kunt maken. Open de telefoon app en toets *#9900# In dit menu zijn tien mogelijkheden te vinden, waarvan ik er één heb gebruikt omdat ik wist wat er zou gebeuren. ( no. 2 : delete dumpstate. logcat ) Ik kan echter geen informatie vinden over de andere negen opties en ik kan natuurlijk niet in het wilde weg op dingen klikken. Wie heeft hierover wat meer informatie ? Groeten Peter.
Ik heb gisteren in Schiedam een samsung s10 gekocht. Op mijn vraag wat de extra korting van€72,00 inhield kreeg ik van de verkoper het antwoord dat het toestel goedkoper was. Ik heb €672,00 betaald en die prijs betaal je overal. Ben nog een keer terug gegaan andere verkoper die zij zit on je abonnement. Vandaag gebeld klantenservice, antwoord alleen korting bij hogere bundel. Ik krijg de indruk dat ik belazerd worft. Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Gister telefoon besteld. Nog niks ontvangen. Heb geen track and trace code ontvangen. Op post.nl staat dat er niks onderweg is. Ben al de hele dag aan het wachten. Hoe nu verder? Groet Chantal
Sinds eind februari gebruik ik een iPhone XS in combinatie met een KPN mobiel abonnement. Sindsdien ben ik vaak zeer slecht te verstaan voor anderen. Ze beschrijven het als zacht / ver weg / dof. Gister heb ik een Apple Store bezocht en het probleem aangegeven. Na wat testjes bleek dat het geen hardwarematig probleem is. Softwarematig is het ook geen probleem, want ik heb het toestel ook al eens hersteld naar fabrieksinstellingen. De medewerker vertelde mij dat het mogelijk ligt aan de SIM-kaart of de instellingen van de provider. Hij adviseerde mij om contact op te nemen met mijn provider. Ik heb bellen via 4G uitgeschakeld, maar dit helpt niet. Wat kan ik verder doen om dit probleem op te lossen? Jur
Wij ondervinden op de diensttelefoon van onze verloskundigenpraktijk die we dagelijks door/terugschakelen. Soms gaat het heel snel, maar meestal blijft het cirkeltje maar draaien en na een aantal keer opnieuw proberen lukt het uiteindelijk. Erg irritant! Al verschillende probeemoplossingen voorbij zien komen van WiFi bellen uit en doorschakelen mbv *21 (dit vind ik echter een oplossing van niets, want hierbij zie je niet bovenin beeld dat hij doorgeschakeld is en bovendien vindt ik dat de functie via telefoon gewoon naar behoren hoort te werken). Is er een echte oplossing?
Ik heb een prepaid simkaart, als ik m in mijn smartwatch druk moet ik een de pincode intoetsen, maar dat kan niet. heeft iemand een idee wat ik moet doen?
Mijn telefoon is nat geworden en nu heb ik zacht tot geen geluid meer. Hij heeft al in de rijst gelegen, maar het heeft geen effect.
Op de tablet/ smartphone kan ik geen gebruik maken van de itv app maar ook niet via de site zelf. Hij geeft een melding over rechten. Ik heb goede wifi hier. Over de data lukt het ook niet.