Alles over de levering van jouw nieuwe toestel, het instellen van je mobiel en IOS en Android
Recent actief
sinds vorige week woensdag in het bezit van een samsung a50. vanaf het begin loopt het toestel continu vast en opent uit zich zelf apps. ik heb het al naar fabrieksinstellingen gezet op advies maar het blijft. nu heb je 14 dagen bedenktijd en begreep ik dat ik het toestel terug kan brengen en bv. kan omruilen voor een andere kleur en dan meteen mee kreeg maar kan ik hem niet ruilen voor dezelfde kleur en dan ook meteen mee krijgen? het abbonement wil ik niks aan veranderen het is puur alleen het toestel. toestel is uiteraard gebruikt anders wist ik niet dat het niet goed werkt. wie kan me antwoord geven
OOmdat ik momenteel nog geen smartphone mag kopen van mijn bewindvoerdomdat er geen geld is en ik wel een toestel heb om te bellen ben ik even op mijn tablet aan het rommellen geweest en kon er whatsap op zetten ik heb het nummer van mijn nokiatoestelletje er in gezet en hij doet het zonder dat mijn simkaart in mijn tablet zit ik kan dus gewoon appendages 't mijn familie en vrienden 😀
Hoi hier RamP0, sinds 7 juni aangesloten op KPN glasvezel met 200 Mbps. Overgestapt van Telfort (zij zijn nu toch dochter van KPN..). Sinds dat ik de Expediabox V10a heb opgeleverd gekregen heb ik problemen met mijn WiFi netwerk. Onze Samsung telefoons (meerdere type: J4+, Note 9 en S8+) werken niet of nauwelijks via WiFi. Een aanwezige Oneplus 6 geeft totaal geen problemen, evenals aanwezige laptops en tablets. Speedtest: Samsungs: zeer wisselend, meestal rond de 25 Mbps download en 20 Mbps Upload Terwijl bijv. Oneplus met dezelfde test: 203 Mbps / 375 Mbps meet. Alles geprobeerd, Forum volledig doorlopen, KPN Tool gebruikt om van afstand Experiabox WiFi in te stellen (NOOIT DOEN!!! Helemaal geen signaal meer). Alles weer gereset en opnieuw ingesteld. Blijvende slechte verbinding met mijn Samsung devices. Email via de Samsung Email app werkte helemaal niet, kon niet verzenden: "wacht op netwerk"? Al mijn accounts van de Samsung email app verwijderd en alles via Gmail aangemaakt.
Waar het beste vrij nieuwe 3mnd iPhone xr glas laten repareren?
Mijn Iphone valt sinds kort regelmatig uit en start dan opnieuw op. Na het opstarten is de simkaart niet vergrendeld. Het toestel wel. De batterij is een aantal maanden geleden vervangen en laadt goed op. Ik heb de telefoon gereset met power en volume en zelfs het hele toestel opnieuw ingesteld (wis alle inhoud en instellingen). Voor het terugzetten van mijn back-up via Itunes viel hij al weer een paar keer uit. Dus ligt niet voor de hand dat het probleem door een app veroorzaakt wordt. Ik heb de simkaart ook eruit gehaald. Iemand tips waar het aan kan liggen?
Hallo, Ik zou graag een kopie van mijn garantiebewijs ontvangen. Deze ben ik kwijt. Groeten, Eline *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Goedemiddag, Ik heb bij de KPN-winkel in Barendrecht een Samsung A70 gekocht. Een mooi toestel maar om mee te communiceren een draak van een toestel. Het blijkt dat degene die met mij praat, mij niet verstaat. Gezien de ervaringen die ik nu lees is er een problee. Kan ik dit toestel bij de KPN winkel in Barendrecht inleveren en ruilen tegen een ander type toestel (met evntueel een kleine verrekening +/-). Immers deze telefoon voldoet niet aan de standaard die verwacht mag worden. Ik bezit hem nu ongeveer 2 weken.
ik bemerk dat mijn toestel het niet leuk vind als ik ga bellen of gebeld wil worden hij loopt dan vast regelmatig heb ik dat ik hem dan opnieuw opstart echter probleem blijft hoe los ik dit in godsnaam op daar het voor mijn werk fijn is als ik bereikbaar ben Admin: afgesplitsten eigen topic voor je gemaakt
zijn er ook mobile telefoons met toetsenbordjes waar WhatsApp op kan zo ja welke ik heb een prepaid toestelletje en bewind voering en ik kan niet zo goed met die nieuwe telefoons overweg dus ik zoek een toestelletje waar WhatsApp op kan met toetsenbord waar de batterij redelijk lang mee gaan welke adviseren jullie als er geen zijn welke adviseren jullie dan voor een beginneling