Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59299 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Topper
  • 24 reacties
  • 23 september 2023

Precies dat inderdaad, vooral nog de mail van gisteren waar in staat dat het toestel er “bijna” aan komt. Bijna is voor mij binnen een week maar ik weet niet wat bijna voor kpn betekent.

• Helper
  • 29 reacties
  • 24 september 2023
Madamewijnen schreef:
JJ84 schreef:
MarcoBl schreef:

Eerlijk gezegd, jullie weten ook allemaal dat KPN afhankelijk is van Apple. Ieder jaar moeten mensen langer wachten op hun telefoon, dat is altijd zo geweest. Persoonlijk vind ik het niet heel erg, ik weet dat ik een paar weken moet wachten, maar daarna heb ik hem wel. Gewoon eventjes geduld, ondanks dat het misschien frustrerend is. 

Klopt, maar zet dan neer “de telefoon wordt ergens tussen 22 september en begin december 2023 geleverd” i.p.v. “wordt geleverd vanaf 22 september

Technisch gezien staat dat er precies? De eerste telefoons zijn ook gisteren geleverd. Vanaf 22 september beginnen ze met leveren, dat die van ons er dan niet tussen zit is dikke pech. 

Zo is dat, vrijdag mijn iPhone Max pro blauw 246 gb ontvangen, precies volgens de communicatie van KPN! Zeer tevreden over KPN dus.

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 43 reacties
  • 24 september 2023

Is er toevallig al wel iets bekend over wanneer jullie weer een nieuwe levering krijgen van Apple?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30804 reacties
  • 25 september 2023
MarcoBl schreef:

Is er toevallig al wel iets bekend over wanneer jullie weer een nieuwe levering krijgen van Apple?

We krijgen geregeld nieuwe leveringen. Of jouw toestel er dan bij zit, is afhankelijk van welke types en geheugensoorten dat zullen zijn. Daarnaast ligt het er ook aan hoeveel toestellen er binnenkomen. Komen er minder binnen dan besteld, dan zou het zo maar kunnen zijn dat jij bij de eerstvolgende ronde niets geleverd krijgt. Je krijgt een mail zodra er een toestel voor jou beschikbaar is!

Is de iPhone 15 pro Max natural titanium 256 gb al geleverd? Of kan het deze week nog binnenkomen?

• Topper
  • 18 reacties
  • 25 september 2023

Mijn iPhone staat nog steeds op controle wanneer kan ik een mailtje verwachten 

• Topper
  • 24 reacties
  • 25 september 2023

Zojuist deze screenshot op tweakers gezien. 4-5 weken...

• Topper
  • 24 reacties
  • 25 september 2023
game9781 schreef:

Schandalig!! 

• Topper
  • 12 reacties
  • 25 september 2023

Standaard antwoord. Dat is gewoon ook wat er op de website staat. Als je nu besteld is de levertijd 4-5 weken. Kortom, ik denk als je een preorder hebt, dit wel eens eerder kan zijn. Geen idee of dat heel veel eerder is maar lijkt me stug dat ze over 4-5 weken in eens alle preorders en nieuwe orders kunnen uitleveren. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 25 september 2023
amber3292 schreef:

Schandalig!! 

Voornamelijk schandalig van Apple eigenlijk die de bende niet op orde heeft. KPN heeft gewoon (veel) te weinig gekregen van Apple vermoed ik.

• Helper
  • 32 reacties
  • 25 september 2023

Krijgen de mensen die vrijdag ge pre orderd iets eerder dan 4-5 weken?

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 25 september 2023
Yqzzine schreef:

Krijgen de mensen die vrijdag ge pre orderd iets eerder dan 4-5 weken?

Hopen mag altijd 😉👍

• Topper
  • 11 reacties
  • 25 september 2023

Allemaal leuk en aardig maar waarom moeten we het toestel al betalen terwijl het misschien nog 4-5 weken kan duren. Ik vind het allemaal wat misleidend om te adverteren dat je vanaf de 22ste het toestel als eerste in huis hebt wat dus niet klopt want ik had er ook eentje bij Apple besteld en die kwam wel de 22e. 

Als KPN geen voorraad heeft dan hadden ze dat al eerder kunnen communiceren en niet een dikke week later aankomen met "Pech" 

Nou ja er zijn ergere dingen maar vanavond zeg ik hem wel af dus misschien dat een ander hem dan eerder thuis heeft. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 25 september 2023
Gerrit76 schreef:

Allemaal leuk en aardig maar waarom moeten we het toestel al betalen terwijl het misschien nog 4-5 weken kan duren. Ik vind het allemaal wat misleidend om te adverteren dat je vanaf de 22ste het toestel als eerste in huis hebt wat dus niet klopt want ik had er ook eentje bij Apple besteld en die kwam wel de 22e. 

Als KPN geen voorraad heeft dan hadden ze dat al eerder kunnen communiceren en niet een dikke week later aankomen met "Pech" 

Nou ja er zijn ergere dingen maar vanavond zeg ik hem wel af dus misschien dat een ander hem dan eerder thuis heeft. 

Zover mij verteld is begin je pas met aflossen als je hem hebt 

Mitchell_KL
Topper
  • Topper
  • 16 reacties
  • 25 september 2023
game9781 schreef:

Dit is de levertijd voor klanten die het product nu bestellen, ik kan mij niet voorstellen dat de mensen met een preorder ook zolang moeten wachten. Ik ga er persoonlijk van uit dat ze deze week echt wel een nieuwe levering ontvangen vanuit Apple, en dan maar hopen dat mijn toestel hier bij zit.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 september 2023

Wat ik bijzonder vind is dat er bezorgers op pad worden gestuurd met pinterminals (nodig voor een 1 cent transactie ter identificatie) die halverwege de dag (13u smiddags) al zonder batterij komen te zitten. Zo moeten ze verder iedereen teleurstellen, inclusief mijzelf. Vervolgens moet je nog een week wachten op een nieuwe poging. Ik snap niet dat er in deze tijd niet gewoon een QR code kan worden gebruikt om die 1 ct transactie mee te initiëren, ben je ook van dit gedoe af. 

Nu heb ik m’n iPhone nog steeds niet, voor niets thuis gebleven op zondag en KPN wijst naar de bezorgers van PostNL. Maar ik heb 0 communicatie van hun, alles verloopt via KPN, dus kan ook geen contact vinden met hen.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 september 2023

Hoe force set eSIM op nieuwe iPhone? Het overzetproces van Apple houdt geen rekening met eSIM op oude èn nieuwe iPhone blijkbaar. Overzetten zou gelukt zijn volgens de iPhone 15 en oude iPhone vroeg om gewist te worden incl eSIM gegevens. Ik kan dus geen verificatiecode ontvangen op oude toestel om eSIM op nieuwe  toestel te installeren (via MijnKPN app).

Wat nu? Primafoon winkel in? Heeft KPN nog winkels offline?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7513 reacties
  • 25 september 2023
RobinH81 schreef:

Hoe force set eSIM op nieuwe iPhone? Het overzetproces van Apple houdt geen rekening met eSIM op oude èn nieuwe iPhone blijkbaar. Overzetten zou gelukt zijn volgens de iPhone 15 en oude iPhone vroeg om gewist te worden incl eSIM gegevens. Ik kan dus geen verificatiecode ontvangen op oude toestel om eSIM op nieuwe  toestel te installeren (via MijnKPN app).

Wat nu? Primafoon winkel in? Heeft KPN nog winkels offline?

Hoi @RobinH81 en welkom hier op ons forum!

Ik wil je vriendelijk verzoeken om hier een eigen topic voor aan te maken omdat het hier om een specifiek probleem gaat. Daar helpen we je graag verder met dit probleem! Alvast bedankt :) 

• Helper
  • 32 reacties
  • 25 september 2023
Gerrit76 schreef:

Bij mij is er nog geen geld afgeschreven 

• Topper
  • 11 reacties
  • 26 september 2023
Yqzzine schreef:
Gerrit76 schreef:

Ik heb het toestel in één keer betaald. Misschien dat daar het verschil in zit?  

• Helper
  • 32 reacties
  • 26 september 2023
Gerrit76 schreef:
Yqzzine schreef:
Gerrit76 schreef:

Ik heb het toestel in één keer betaald. Misschien dat daar het verschil in zit?  

Ah ja vandaar

• Topper
  • 24 reacties
  • 26 september 2023

Mijn verloofde heeft de 15pl vorige week maandag besteld en krijgt ‘m vandaag (Odido) terwijl hij eerst een mail kreeg dat het 5 weken duurt. Ik heb ‘m via hier (KPN) besteld op de dag van de pre-order en moet nog steeds wachten 😅

• Helper
  • 32 reacties
  • 26 september 2023
amber3292 schreef:

Mijn verloofde heeft de 15pl vorige week maandag besteld en krijgt ‘m vandaag (Odido) terwijl hij eerst een mail kreeg dat het 5 weken duurt. Ik heb ‘m via hier (KPN) besteld op de dag van de pre-order en moet nog steeds wachten 😅

Is dat de 15 pro of pro Max?

• Topper
  • 24 reacties
  • 26 september 2023
Yqzzine schreef:

Is dat de 15 pro of pro Max?

Wij hebben allebei de 15 plus besteld (hij de zwarte en ik de roze, mocht dat nog verschil maken).

• Helper
  • 32 reacties
  • 26 september 2023

Oh ja die waren inderdaad veel meer op voorraad 

amber3292 schreef:

Wij hebben allebei de 15 plus besteld (hij de zwarte en ik de roze, mocht dat nog verschil maken).

die waren inderdaad meer op voorraad dan de pro en pro Max