Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 September 2023
  • 914 reacties
  • 59284 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht

914 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 4 oktober 2023
D.N. schreef:
beatlakers schreef:

I have pre ordered 15 pro max  256GB NT on 15th September 14;30 around and received the conform email at 15:00 around. and my status is still on controlleren , Is there someone else has same situation as well?

Same here, my status is still on step 1. I ordered the same phone, with the same color on the same date. But at 14:02 but recieved confirmation order at 14:27. 

I allready called, but as usual the service desk can not see anything. But because of the date and time, he thinks i will be on the next batch between 15 and 22 of october.

check the comments top, i saw someone who pre ordered later than you has already on Step 2.

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 4 oktober 2023
beatlakers schreef:
D.N. schreef:

check the comments top, i saw someone who pre ordered later than you has already on Step 2.

Yeah i know, thats why i called. But as i said, it is take it as it is or cancel the order. I can't do anything about it. It seems they don't hold on their 1st come, 1st serve basis. So i have no idea anymore on what rules they pick the orders, all i know that their claim is false, as i see the ones who ordered later then me, getting their phones sooner.

• Helper
  • 45 reacties
  • 4 oktober 2023
D.N. schreef:

Yeah i know, thats why i called. But as i said, it is take it as it is or cancel the order. I can't do anything about it. It seems they don't hold on their 1st come, 1st serve basis. So i have no idea anymore on what rules they pick the orders, all i know that on their claim is false, as i see the ones who ordered later then me, getting their phones sooner.

Can you try to click on 2 / processing? It remains at 1 by default and you have to click on 2 yourself

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 4 oktober 2023
Mittavic schreef:

Can you try to click on 2 / processing? It remains at 1 by default and you have to click on 2 yourself

I already tried that. Clicked on it like 100 times on step 2, but nothing. it is still grey. And still on step 1 “Controleren”

• Helper
  • 45 reacties
  • 4 oktober 2023
D.N. schreef:

I already tried that. Clicked on it like 100 times on step 2, but nothing. it is still grey. And still on step 1 “Controleren”

It was worth trying...other people here found out this way.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 4 oktober 2023
D.N. schreef:

I did the same….it doesn't work ...

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 4 oktober 2023

Would be nice of someone from KPN could come here and explain to us, why people who ordered later getting their phone model sooner then others who ordered earlier and recieved their order confirmation sooner then the others.

But still are on step 1. 

I bet, even KPN itself has absolutly no clue how things are being done and distributed. It sucks, because it seems no one can actually tell you, where you are in the line. All i know, the dude i had on the phone this morning, told me that if i didn't recieve the mail that my phone is going to be send. That i would be in the next batch, and that will be between 15 and 22nd of october as they ordered 1500 more of the PM 256GB NT.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 4 oktober 2023

Hi everyone! I'd like to ask you to please not quote entire chains as it makes things really messy in the topic. 

About the delivery of your phone, please be patient. We're trying to make sure it's first come, first serve. But because of small differences between orders and models it can happen someone gets their phone a bit later than someone who ordered sooner. Check the status in your order with the information provided. We can't move the date up for you. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 oktober 2023
Bram_ schreef:

Hi everyone! I'd like to ask you to please not quote entire chains as it makes things really messy in the topic. 

About the delivery of your phone, please be patient. We're trying to make sure it's first come, first serve. But because of small differences between orders and models it can happen someone gets their phone a bit later than someone who ordered sooner. Check the status in your order with the information provided. We can't move the date up for you. 

Hoi Bram en KPN,

waarom kan er dan niet iets transparanter worden omgegaan met de levertijden, hoeveelheden en wat specifiekere informatie. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 oktober 2023

Ik sta ook op stap 2 verwerken, echter heb ik geen mailtje gehad. Meer mensen die dit hebben?

• Helper
  • 45 reacties
  • 4 oktober 2023
NickyP schreef:

Ik sta ook op stap 2 verwerken, echter heb ik geen mailtje gehad. Meer mensen die dit hebben?

Hier ook géén mail maar die zullen we vandaag en anders morgen ontvangen om een bezorgmoment te kiezen.

Sowieso raar dat ik mijn telefoon heb besteld om 14.10 ofzo en pas om 16.30 uur een “je telefoon is gereserveerd” mail kreeg… betekent wsl dat ik dus nog weken kan wachten? Ik kreeg wel mijn factuur en bestelgegevens om 14.41. Lekker dan

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 4 oktober 2023

Wie heeft al zijn iPhone 15 pro Max black titanium 256gb mogen ontvangen of al bericht dat die klaar ligt? Sta nog steeds op stap 1!! Terwijl ik hem de 15e besteld heb

Mitchell_KL
Topper
  • Topper
  • 16 reacties
  • 4 oktober 2023
JdH88 schreef:

Wie heeft al zijn iPhone 15 pro Max black titanium 256gb mogen ontvangen of al bericht dat die klaar ligt? Sta nog steeds op stap 1!! Terwijl ik hem de 15e besteld heb

die van mij is ondertussen verzonden naar PostNL en kan ik binnen 3 dagen verwachten, ook besteld op de 15e

• Topper
  • 15 reacties
  • 4 oktober 2023
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

die van mij is ondertussen verzonden naar PostNL en kan ik binnen 3 dagen verwachten, ook besteld op de 15e

Op welk tijdstip als ik vragen mag?

Mitchell_KL
Topper
  • Topper
  • 16 reacties
  • 4 oktober 2023
Nkrms schreef:
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

Op welk tijdstip als ik vragen mag?

Rond 14:30

Volgens mij gaat het dus niet Perse om het tijdstip van bestellen maar om het tijdstip dat je het “gereserveerd mailtje” hebt gekregen. Ik heb ook rond 14 nog wat besteld maar kreeg m’n gereserveerd mailtje helaas pas om 16.30 binnen 

• Helper
  • 45 reacties
  • 4 oktober 2023
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

Krijg je dan een mailtje dat het verzonden is of mag je een bezorgmoment kiezen? En veranderd dan de status naar 3?

Bij mij inmiddels in verwerking en wordt klaar gemaakt om te verzenden.

Mitchell_KL
Topper
  • Topper
  • 16 reacties
  • 4 oktober 2023
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

Krijg je dan een mailtje dat het verzonden is of mag je een bezorgmoment kiezen? En veranderd dan de status naar 3?

Geen mail ontvangen, bij stap 2 staat dat de telefoon verzonden is naar PostNL en ik deze binnen 3 werkdagen kan ontvangen. Bij Stap 3 staat weer dat alles goed gekeurd is.

• Helper
  • 45 reacties
  • 4 oktober 2023
Mitchell_KL schreef:
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

Geen mail ontvangen, bij stap 2 staat dat de telefoon verzonden is naar PostNL en ik deze binnen 3 werkdagen kan ontvangen. Bij Stap 3 staat weer dat alles goed gekeurd is.

Ah oké dan verwacht ik dat vanavond/vannacht de tekst bij mijn stap 2 wijzigt naar verzonden. Nu nog dit:

Verwerking

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

• 0 reacties
  • 4 oktober 2023
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

Ah oké dan verwacht ik dat vanavond/vannacht de tekst bij mijn stap 2 wijzigt naar verzonden. Nu nog dit:

Verwerking

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

bij mij is stap 2
Afspraak

Wij komen uw nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium bezorgen op x-xx-xxxx tussen xx:xx en xx:xx uur op het volgende, door u opgegeven adres: xxxx. Zorg ervoor dat:

• U persoonlijk aanwezig bent
  • U uw opgegeven, originele identiteitsbewijs gereed houdt
  • U één eurocent kunt pinnen met de bankpas van het opgegeven rekeningnummer.
  • U de eventuele extra kosten met pin kunt betalen (contant betalen is helaas niet mogelijk).

de '’x'’ zijn dan ingevuld met gegevens

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 oktober 2023
Moon778 schreef:
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

Verwerking

bij mij is stap 2
Afspraak

Wij komen uw nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium bezorgen op x-xx-xxxx tussen xx:xx en xx:xx uur op het volgende, door u opgegeven adres: xxxx. Zorg ervoor dat:

• U de eventuele extra kosten met pin kunt betalen (contant betalen is helaas niet mogelijk).

dat heeft dan waarschijnlijk te maken of het verlengen of niet abonnement is?

mijne staat nog steeds op stap 2 sinds vanmorgen,

dus zal 1 van deze dagen wel komen dan

• 0 reacties
  • 4 oktober 2023
Nick Halsema schreef:
Moon778 schreef:
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
Mittavic schreef:
Mitchell_KL schreef:
JdH88 schreef:

Verwerking

bij mij is stap 2
Afspraak

dat heeft dan waarschijnlijk te maken of het verlengen of niet abonnement is?

mijne staat nog steeds op stap 2 sinds vanmorgen,

dus zal 1 van deze dagen wel komen dan

Ik heb inderdaad mobiel + abonnement besteld kan inderdaad het verschil zijn, merk wel dat het verschilt bij een ieder

• Helper
  • 45 reacties
  • 4 oktober 2023

Ik een verlenging + mobiel. Hoop dat als ik morgen wakker wordt er dan staat dat het verzonden is. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 oktober 2023

Wat is het voordeel van al jaren klant zijn bij kpn?  Iphone 15 kost hetzelfde voor nieuwe als klanten die al jaren trouw zijn aan kpn waarom zouden we dan bij kpn blijven!?