Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59299 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 10 oktober 2023
Gerrit76 schreef:
Demi-v schreef:
Gerrit76 schreef:

Ik kan ondertussen een afspraak maken vanaf 15 oktober. Ik had de 15 Pro Max 256GB Zwart op de 15e besteld. 

Mag ik vragen hoelaat je besteld hebt? Ik wacht op hetzelfde toestel namelijk ;/ rond 14.20 direct besteld alleen reserveringsmail liet even op zich wachten (16.30)

Pas om 19:57 en kreeg de bevestigingsmail om 20:00.  

Jeetje nou dat bewijst dan maar weer dat het alles behalve klopt wat kpn beloofd. ‘als eerst besteld als eerst in huis….’ 

Jur010
Helper
Forum|alt.badge.img
  • 42 reacties
  • 10 oktober 2023

Hier een Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium besteld op 18 september om 18:21. Vandaag bevestiging dat deze is verzonden. Nu hopen dat alles verder goed gaat.😶

• Topper
  • 45 reacties
  • 10 oktober 2023

Hier nog steeds stap 1…. 15de besteld om 14.10 uur. Geloof dat alleen de blauwe en zwarte pro’s worden verzonden. Zal de PM NT nog maanden duren dan?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 10 oktober 2023

@Madamewijnen De Pro Max Natural Titanium komt tussen de 3 en 8 weken weer binnen. Is afhankelijk van het aantal gigabytes dat je hebt besteld. Het is nog even wachten helaas op de volgende levering. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2023

Besteld 19 september Pro max NT 512GB, wordt morgen afgeleverd. Had ik totaal niet verwacht na alle berichten in dit forum.

• Helper
  • 42 reacties
  • 10 oktober 2023
Bart_Z schreef:

@Madamewijnen De Pro Max Natural Titanium komt tussen de 3 en 8 weken weer binnen. Is afhankelijk van het aantal gigabytes dat je hebt besteld. Het is nog even wachten helaas op de volgende levering. 

Pas over minimaal 3 weken de volgende levering?! 

mijn huidige abonnement loopt 22 oktober af, en stopt dan ook. Dit omdat hij op een andere naam stond (bij Odido). Dat zou betekenen dat ik minimaal een week of twee zonder bereik zou zitten. Kan iemand van KPN mij wellicht helpen het abonnement eerder in te laten gaan, terwijl de telefoon nog wacht? 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28341 reacties
  • 10 oktober 2023
Robin.wm schreef:
Bart_Z schreef:

mijn huidige abonnement loopt 22 oktober af, en stopt dan ook. Dit omdat hij op een andere naam stond (bij Odido). Dat zou betekenen dat ik minimaal een week of twee zonder bereik zou zitten. Kan iemand van KPN mij wellicht helpen het abonnement eerder in te laten gaan, terwijl de telefoon nog wacht? 

Is niet mogelijk, helaas, @Robin.wm.  De enige manier om een abonnement sneller in te laten gaan is deze aanvraag annuleren en hem opnieuw aanvragen als een sim only. Maar, dan zou je vervolgens de telefoon los moeten aanschaffen.

Misschien dat je de opzegging bij Odido nog wat kunt uitstellen? Of anders een prepaid kaartje voor de tussenliggende periode.

• Helper
  • 42 reacties
  • 10 oktober 2023
Erik_ schreef:
Robin.wm schreef:
Bart_Z schreef:

Is niet mogelijk, helaas, @Robin.wm.  De enige manier om een abonnement sneller in te laten gaan is deze aanvraag annuleren en hem opnieuw aanvragen als een sim only. Maar, dan zou je vervolgens de telefoon los moeten aanschaffen.

Misschien dat je de opzegging bij Odido nog wat kunt uitstellen? Of anders een prepaid kaartje voor de tussenliggende periode.

Dank voor je antwoord. 

ik ga de aanvraag niet cancellen, dan kan ik straks weer 2 maanden wachten op een toestel. 

een prepaid kaartje in de tussentijd betekend dat ik twee keer in korte tijd mijn nummer overal moet veranderen. 

in de winkel werd mij vertelt dat ze dit wel konden regelen. Hoe komen ze daarbij dan? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 177 reacties
  • 10 oktober 2023

Ik vind het jammer dat ik nergens kan zien wat de verwachte levertijd is van mijn bestelling. Is het nog 2 weken of nog 4? 

• Helper
  • 42 reacties
  • 10 oktober 2023
JoshuaL schreef:

Ik vind het jammer dat ik nergens kan zien wat de verwachte levertijd is van mijn bestelling. Is het nog 2 weken of nog 4? 

Welke heb je besteld? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 177 reacties
  • 10 oktober 2023
Robin.wm schreef:
JoshuaL schreef:

Welke heb je besteld? 

De Pro, 256GB Natural Titanium. Op 27 September.

Jur010
Helper
Forum|alt.badge.img
  • 42 reacties
  • 10 oktober 2023

Hoe zit het trouwens met de garantie? Op de aankoopbon die ik direct ontving op de 18e staat dat de datum daarop leidend is. Echter heb ik het toestel nog niet eens binnen. Neem aan dat de garantie pas ingaat op het moment van ontvangst ? 

Bart_Z schreef:

Klopt deze info wel? Want eerst wisten jullie helemaal nieta en nu wel. Ik heb zojuist contact gehad met kpn over de levertijd voor de iPhone pro Max natural titanium 255 gb. Ze had gezegd dat het nog Max 2 weken duurt aangezien ik m ook in de pre order had besteld. (14:28) en bevestiging (14:30) op de 15e

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 10 oktober 2023
Charmaine Meghoe schreef:
Bart_Z schreef:

Klopt deze info wel? Want eerst wisten jullie helemaal nieta en nu wel. Ik heb zojuist contact gehad met kpn over de levertijd voor de iPhone pro Max natural titanium 255 gb. Ze had gezegd dat het nog Max 2 weken duurt aangezien ik m ook in de pre order had besteld. (14:28) en bevestiging (14:30) op de 15e

Je kan beter vanuit gaan, dat zowel moderators als de KS, geen flauw benul hebben wanneer wat eraan komt. 

Dit ligt allemaal bij de afdeling inkoop en daar hebben beiden geen enkele inzage in. Ik weet wel als er volgende week nog geen nieuws is, dat ik hem maar cancel. Nog even en ik ken beter voor de Iphone 16 gaan.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 10 oktober 2023

Op de dag van de release vrij vlot na 14:00 uur besteld, 14:31 uur de bevestiging in de mail. Sinds dien alleen maar op status 1 ‘controleren’. 

zojuist zag ik de volgende tekst, nog steeds bij optie 1: 

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Black Titaniumis op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Eindelijk! 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2023

Denk dat ze hun voorraad wel redelijk op orde aan het krijgen zijn. Mijn status is zojuist veranderd naar: Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Besteld op 20-09 in de avond 

D.N.
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 10 oktober 2023
Ralfhb schreef:

Denk dat ze hun voorraad wel redelijk op orde aan het krijgen zijn. Mijn status is zojuist veranderd naar: Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Besteld op 20-09 in de avond 

We praten hier niet over de BT. De BT kleur is 1 die door weinig mensen besteld zijn. Het is juist de NT kleur die zo schaars is, dat het bijna een Mythe is geworden. Daar zitten mensen op te wachten.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2023

Zojuist weer een e-mail gehad dat mijn bestelling (nog) niet op voorraad is:

Je bestelling is nog niet op voorraad

We houden je op de hoogte

Beste meneer ##########,

Nog steeds geen Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium. Vervelend, maar we zitten niet stil. Hou nog even vol!

Deze is nog niet op voorraad

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28341 reacties
  • 10 oktober 2023
Robin.wm schreef:
Erik_ schreef:
Robin.wm schreef:
Bart_Z schreef:

Is niet mogelijk, helaas, @Robin.wm.  De enige manier om een abonnement sneller in te laten gaan is deze aanvraag annuleren en hem opnieuw aanvragen als een sim only. Maar, dan zou je vervolgens de telefoon los moeten aanschaffen.

Dank voor je antwoord. 

ik ga de aanvraag niet cancellen, dan kan ik straks weer 2 maanden wachten op een toestel. 
een prepaid kaartje in de tussentijd betekend dat ik twee keer in korte tijd mijn nummer overal moet veranderen. 
in de winkel werd mij vertelt dat ze dit wel konden regelen. Hoe komen ze daarbij dan? 

Weet ik ook niet, @Robin.wm, maar als jij geen overstapservice gebruikt, dan gaat je nieuwe abonnement pas in op het moment dat je toestel geleverd wordt. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 10 oktober 2023
Jeroen1989 schreef:

Zojuist weer een e-mail gehad dat mijn bestelling (nog) niet op voorraad is:

Je bestelling is nog niet op voorraad

We houden je op de hoogte

Beste meneer ##########,

Nog steeds geen Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium. Vervelend, maar we zitten niet stil. Hou nog even vol!

Deze is nog niet op voorraad

Zelfde als bij mij 

• Topper
  • 15 reacties
  • 10 oktober 2023
Jur010 schreef:

Hier een Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium besteld op 18 september om 18:21. Vandaag bevestiging dat deze is verzonden. Nu hopen dat alles verder goed gaat.😶

Hoelang duurde bij jou het klaarmaken voor verzending, totdat hij daadwerkelijk is verzonden?

Bij mij is mijn status vandaag veranderd naar dat hij op voorraad is en ze het klaarmaken voor verzending.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 10 oktober 2023
Nkrms schreef:
Jur010 schreef:

Hoelang duurde bij jou het klaarmaken voor verzending, totdat hij daadwerkelijk is verzonden?

Bij mij is mijn status vandaag veranderd naar dat hij op voorraad is en ze het klaarmaken voor verzending.

Ja dat heb ik idd ook! Hij staat nog op 1 controleren, maar staat bij dat hij op voorraad is en dat ze hem klaar aan het maken zijn voor verzending. Dus even afwachten of dit in de komende uren nog wijzigt. Bij mij vanaf 11.45 op deze info ongeveer.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 10 oktober 2023
JdH88 schreef:
Nkrms schreef:
Jur010 schreef:

Ja dat heb ik idd ook! Hij staat nog op 1 controleren, maar staat bij dat hij op voorraad is en dat ze hem klaar aan het maken zijn voor verzending. Dus even afwachten of dit in de komende uren nog wijzigt. Bij mij vanaf 11.45 op deze info ongeveer.

Bij mij ook, ben benieuwd of die vandaag nog wordt verzonden dan, zou wel mooi zijn 💪🏻

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2023
Bart_Z schreef:

Dus mensen die op de 15e in de pre-order een 15 PM NT 265GB hebben besteld kunnen zomaar 11 weken moeten wachten op hun toestel!? Dat is toch wel heel erg bizar 😢 Dat zou ik niet meer “even wachten” willen noemen. Het lijkt me dat het tijd wordt dat KPN eens eenduidiger gaat communiceren ipv elke week een mail sturen met “nog heel even geduld”. Duidelijkheid wordt door mensen meer gewaardeerd dan aan het lijntje gehouden worden. 

Jur010
Helper
Forum|alt.badge.img
  • 42 reacties
  • 10 oktober 2023
Nkrms schreef:
Jur010 schreef:

Hij is net verstuurd ! Misschien even kijken ook op de aankoopbon of daar al een serienummer op staat!