Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn KPN mailadres behouden bij overstap naar andere provider

  • 16 mei 2024
  • 2 reacties
  • 3566 keer bekeken

Hallo, Ik ben overgestapt naar Ziggo maar ik wil graag mijn huidige mail adres behouden. Hoe te handelen

Beste antwoord door RBxx

Hoi @Vaarstok 

Als je de e-mailadressen wilt behouden moet je bij opzeggen van je internetabonnement aangeven dat je het wil omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat abonnement kost € 7,50 per maand.

Gelukkig blijkt uit een eerder geval dat de omzetting naar het e-mail only abonnement ook nog gedurende de 6 maanden na opzeggen geregeld kan worden.

Bel daarvoor met 0800-0402 en vraag naar de afd. opzeggingen. Via een ticket naar een achterliggende afdeling kan het dan alsnog geregeld worden.

Zie dit topic → https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/e-mail-only-aanvragen-581345

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14247 reacties
  • 16 mei 2024

Direct bellen met 0800 0402. @Vaarstok 
Dit had je moeten vermelden voordat je het opgezegd had, maar misschien is het nog te redden.
 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17695 reacties
  • Antwoord
  • 16 mei 2024

Hoi @Vaarstok 

Als je de e-mailadressen wilt behouden moet je bij opzeggen van je internetabonnement aangeven dat je het wil omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat abonnement kost € 7,50 per maand.

Gelukkig blijkt uit een eerder geval dat de omzetting naar het e-mail only abonnement ook nog gedurende de 6 maanden na opzeggen geregeld kan worden.

Bel daarvoor met 0800-0402 en vraag naar de afd. opzeggingen. Via een ticket naar een achterliggende afdeling kan het dan alsnog geregeld worden.

Zie dit topic → https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/e-mail-only-aanvragen-581345