Skip to main content
Beantwoord

Continu melding bluetooth verbinding met de afstandsbediening verbroken

• 18 januari 2025
  • 12 reacties
  • 239 keer bekeken

Ook hier hetzelfde probleem, vandaag nieuwe ontvanger gehad, heeft bij het installeren alle updates gehad. Maar het probleem blijft bestaan. Zelfs heb ik de monteurs hier gehad, die het ook niet meer weten. Ik neem deze week toch maar de beslissing om over te stappen naar Ziggo. Mijn contract is sinds november verlopen, dus ik kan ieder moment weg gaan. Want ik heb het idee dat KPN het geen een rot moer uitmaakt. Sprak vandaag verschillende kennissen die ook het probleem hadden, maar ze zijn inmiddels over gegaan naar Ziggo. Zo jammer allemaal!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Lonsize, welkom op onze community! Dit issue is bekend en zal met een van de komende updates opgelost moeten worden. Welke softwareversie heeft jouw TV ontvanger? Wanneer heb je m voor het laatst een frisse start gegeven? Je kunt de updates volgen op de product updates pagina

Bekijk origineel

12 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2025

Hoi ​@Lonsize, welkom op onze community! Dit issue is bekend en zal met een van de komende updates opgelost moeten worden. Welke softwareversie heeft jouw TV ontvanger? Wanneer heb je m voor het laatst een frisse start gegeven? Je kunt de updates volgen op de product updates pagina

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 21 januari 2025

Hoi Thomas, ik heb afgelopen zaterdag 18 januari een nieuwe box ontvangen. Die heeft bij het installeren dus de nieuwste software en firmware gehad. Als ik de afstandsbediening voor zoveelste weer installeer, krijg ik de melding dat ie de laatste software al heeft geïnstalleerd. Maar dit probleem heeft mijn dochter ook met haar nieuwe KPN box. Maar er meer mensen met dit probleem die ik persoonlijk ken. Maar ik heb de mazzel dat mijn contract is verlopen en ik kan ieder moment bij jullie weg en hun zitten minimaal een jaar vast. 
Maar KPN heeft blijkbaar geen haast met oplossen van dit probleem. 
Internet verbinding is perfect wat betreft de snelheid, en het valt ook nooit weg. Maar tv kijken is een ramp. Ik wacht nog even af, anders ben ik weg. Heel jammer al die jaren XS4ALL gehad en dat werkte echt perfect, maar nu is het gewoon slecht!!!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 januari 2025

Hallo,

Wij hebben dit probleem ook al een aantal maanden. Nieuwe afstandbiedingen gehad, alles al geprobeerd en het probleem is er nog steeds!! Soms paar keer per dag en dan weer een dag niet. Mensen van kpn aan de telefoon hebben er idd geen verstand van want die beginnen dan weer over WiFi en aansluitingen, maar bluetooth is wat anders! En als je vraagt of meer klanten dit probleem hebben krijg je niet echt een antwoord!!! Heel graag energie steken in dit probleem, want we betalen al genoeg voor het pakket!!!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 januari 2025

Ben benieuwd wanneer de update komt. Hier ook problemen met de KPN TV+. vraag regelmatig de afstandbediening opnieuw te koppelen. En vervolgens doet hij helemaal niets meer totdat je hem reset.

Begint langzaamaan behoorlijk irritant te worden. Modem is een Experia box V10. En de laatste nieuwe tv kastjes

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 februari 2025

Wanneer komen de updates? Want ellende komt steeds vaker voor, soms meteen al na het koppelen is hij de verbinding alweer kwijt!

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 16 februari 2025

Hier nog steeds hetzelfde. Mijn contract is november 2024 verlopen. Het word hoogtijd dat ik KPN ga verlaten. Ik betaal iedere maand €98,00 voor Internet en TV en dan nog €45,00 voor 2 mobiele telefoons. En dat is heel veel geld voor heel veel shit. Ze willen het blijkbaar gewoon niet oplossen. Alles al gedaan nieuwe tv boxen nieuwe afstandsbediening, andere router. Het blijft gewoon bagger. In feite word ik gewoon voor ruim €1500 per jaar door KPN opgelicht. En ik ben niet de enigste, want bij mij in de buurt zijn er meerdere mensen die dat probleem hebben. Tel uit je winst KPN!!!!!!!!!!

Hier ook Android tv van kpn .

Continue afstandsbediening die verbinding verliest elke x .

Knop vasthouden en opnieuw starten koppelen..

Wordt er moedeloos van 

Iemand een oplossing? 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 16 februari 2025

Ik denk gewoon overstappen naar andere provider!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • 17 februari 2025

Je kunt je op deze pagina abonneren op de product updates voor TV+, zodra er een nieuwe update is krijg je daar bericht over. Zodra er een update is die dit issue oplost zullen we dit daar ook melden.

Ok bedankt..maar duurt nu wel heel erg lang ..

Continue je afstandsbediening koppelen wordt je niet vrolijk van.

Als het nou 1 x per dag is ..is het niet zo erg.

Maar wel 10 x per dag ..daar wordt je echt niet goed van 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 maart 2025

Ja wordt tijd voor de update! Het lijkt steeds vaker voor te komen! Waarom kan er geen prioriteit gegeven worden aan deze update?

HansGlas
Slimmerik
  • 120 reacties
  • 16 maart 2025
Lonsize schreef:

Mijn contract is november 2024 verlopen. Het word hoogtijd dat ik KPN ga verlaten.

Prima! Ook weer opgelost.

Reageer