Heb je een apparaat waarvan de stroomadapter kwijt of defect is? Een vervangende adapter aanvragen is zo geregeld.
Inhoud
Voor welke KPN apparaten kan ik een adapter aanvragen?
Het is voor deze apparaten mogelijk om een nieuwe stroomadapter aan te vragen:
- Glasvezelkastje (NT)
- SuperWifi
- Tv-ontvanger (of TV+ Box)
- Het KPN modem (de Experia Box of KPN Box)
Is de adapter defect? Probeer dit eerst
Probeer eerst de adapter en het apparaat in een ander stopcontact. Werkt het dan wel? Dan zit het probleem in het stopcontact. Een elektricien kan de contacten controleren.
Heb je meerdere van hetzelfde apparaat in thuis (bijvoorbeeld de SuperWifi)? Probeer dan ook eens een adapter van een andere apparaat. Zo weet je zeker of het probleem in de adapter zit.
Nieuwe adapter aanvragen
Heb je bovenstaande stappen gevolgd en werkt het nog niet? Dan kan je op verschillende manieren een nieuwe stroomadapter voor jouw apparaat krijgen.
Nieuwe adapter voor het glasvezelkastje (NT)
Werkt de adapter van jouw NT niet meer? Onze telefonische klantenservice helpt je graag verder. Maak een belafspraak en wij bellen je terug op een moment dat het jou uitkomt.
Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem
- De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
Als het om een apparaat gaat wat je gekocht hebt (zoals de SuperWifi), neem dan ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.
- Maak een belafspraak. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.
Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.
Nieuwe adapter voor SuperWifi 2
De stroomadapter voor de SuperWifi 2 (zwarte schotel) kan niet opgestuurd worden. Je kunt hiervoor naar een KPN Winkel bij jou in de buurt. Neem het SuperWifi punt en de adapter mee. Let op: neem ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.
Wandbeugel Experia Box kwijt of kapot?
Als de wandbeugel bij je Experia Box ontbreekt, kapot is of je hem simpelweg kwijt bent geraakt kun je gratis een nieuwe bestellen. Maak hiervoor een belafspraak. De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.
Is je probleem nog niet opgelost, of je vraag nog niet beantwoord? Gebruik de zoekfunctie voor oplossingen van andere gebruikers. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan.
Heb je feedback op de inhoud van dit Kennisbank artikel? Of heb je andere ideeën, opmerkingen of vragen over de Kennisbank? Laat het ons weten in ons Feedback op de kennisbank topic.