Ik ben ook misleid. Inmiddels heb ik een klacht ingediend. Ik wilde overstappen maar besloot toch bij KPN te blijven. Ik heb een medewerker gesproken en vertelde dat ik verder wil met KPN maar met hetzelfde abonnement, sim-only, maandelijks opzegbaar. Hij heeft er 24 maanden van gemaakt. Ik heb al maanden een sim-only met een maandelijkse opzegtermijn. Ik zei expliciet. Abonnement blijft hetzelfde. Daarna een medewerkster gesproken. Zij zou het regelen. Ik kan nu niet overstappen. Ik heb verzocht om de gesprekken terug te luisteren. KPN neemt toch alles op? Wat slecht. Ik ben al jaren klant en ik wil geen klant meer zijn!
Beantwoord
Klantenservice heeft zonder mijn toestemming het contract met 2 jaar verlengd
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Hi en welkom in onze community
Je hebt bij de aanvraag van een abonnement of een wijziging inderdaad 14 dagen bedenktijd. Zo gauw die voorbij zijn, kan het niet zomaar meer teruggedraaid worden. Het mooiste zou zijn als je een bevestiging zou hebben van de collega die het voor je zou aanpassen. Ik lees ook dat je intussen al een klacht aangemaakt hebt. Dat lijkt me prima in deze situatie. Meestal krijg je binnen 5 werkdagen reactie op een klacht. Ik hoop dat 't snel op een goede manier voor je rechtgetrokken wordt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.