Goedendag, zojuist €40,- beltegoed via de KPN Prepaid app opgewaardeerd, echter geen Bonustegoed ontvangen. Bij instellingen staat echter het tarief ingesteld op KPN prepaid bonus tarief. Wat is hier misgegaan?
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door Bart van KPN
Hoi @Lejoos, dat komt doordat je een bedrag hoger dan 30 euro in een keer opgewaardeerd hebt. Zie de link van RBxx, Je krijgt alleen Bonustegoed bij opwaarderingen tot 30 euro. Voor volgende keer dus kleine opwaarderingen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en simkaartnummer? Dan zal ik uit coulance 30 euro bonustegoed toevoegen. Ik hoor graag van je als je jouw profiel hebt aangepast.
Goedendag, zojuist €40,- beltegoed via de KPN Prepaid app opgewaardeerd, echter geen Bonustegoed ontvangen. Bij instellingen staat echter het tarief ingesteld op KPN prepaid bonus tarief. Wat is hier misgegaan?
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Hoe heb je het bonus beltegoed op gevraagd? Dat staat namelijk niet bij het normale betaalde beltegoed.
Het bonus beltegoed kun je opvragen met de code *107#
Hoi @Lejoos, dat komt doordat je een bedrag hoger dan 30 euro in een keer opgewaardeerd hebt. Zie de link van RBxx, Je krijgt alleen Bonustegoed bij opwaarderingen tot 30 euro. Voor volgende keer dus kleine opwaarderingen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en simkaartnummer? Dan zal ik uit coulance 30 euro bonustegoed toevoegen. Ik hoor graag van je als je jouw profiel hebt aangepast.
Goedenavond Bart, dank voor je uitleg, weer iets geleerd! Fijn als je dit alsnogzou kunnen verzorgen, ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn profiel.
Bedankt voor de gouden tip om snel €30 te verdienen.Heb mij niet gerealiseerd tijdens het lezen van extra beltegoed regel “elke opwaardering van € 10, € 15, € 20 of € 30” het bedrag van €40 niet vermeld staat om in aanmerking te komen voor extra gratis beltegoed.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.