en daarna valt de experia box uit en start opnieuw op
mvg
Roy
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi @Ter maat, welkom op ons forum! Ik heb je lijn meteen even uitgelezen. Vanaf hier ziet deze er snel en kwalitatief stabiel uit. Ik zie wel dat de verbinding de afgelopen dagen elke dag een keer wegvalt, soms wat vaker. Dit duidt er wel op dat er iets niet helemaal goed zit maar ik kan niet direct zien waar het fout gaat. Kun je toelichten hoe je je Experiabox aangesloten hebt zitten op je KPN aansluiting? Kun je die kabel eventueel vervangen of een foto van plaatsen?
Goedenavond @Ter maat, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?
1. Start je Experia Box (modem) opnieuw op
Lees eerst deze beschrijving goed door (of maak er een foto van). Bij het herstarten van je modem valt ook je internetverbinding weg.
- Haal de stekker(s) van je modem uit het stopcontact.
- Wacht 10 seconden.
- Stop de stekker(s) van je modem weer in het stopcontact.
- Wacht 10 minuten tot je modem weer helemaal opgestart is.
- Controleer of het Internet/Online lampje knippert of groen brandt.
- Je modem is herstart.
Tip: gebruik onze Servicetools om zelf je televisie-, bellen- of internetproblemen op te lossen.
2. Reset je KPN Box (modem)
Wanneer je bij je modem een reset uitvoert, dan worden alle instellingen van het modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Dat betekent dat al je persoonlijke wijzigingen in het modem verwijderd worden. Ook moeten je aangeloten producten (zoals een smart thermostaat) mogelijk opnieuw aansluiten.
Tip: lees eerst deze beschrijving goed door (of maak er een foto van). Bij het resetten van je modem valt ook je internetverbinding weg. Het resetten van je modem kan op twee manieren:
Handmatige reset van de KPN Experia Box V10 en V10a
- Steek een pen, een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.
- Houd deze een aantal seconden ingedrukt.
- Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het 'Power' lampje rood gaat branden. De KPN Experia Box start nu opnieuw op en zal persoonlijke gegevens in de KPN Experia Box terugzetten.
Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.
Hoi @Ter maat, welkom op ons forum! Ik heb je lijn meteen even uitgelezen. Vanaf hier ziet deze er snel en kwalitatief stabiel uit. Ik zie wel dat de verbinding de afgelopen dagen elke dag een keer wegvalt, soms wat vaker. Dit duidt er wel op dat er iets niet helemaal goed zit maar ik kan niet direct zien waar het fout gaat. Kun je toelichten hoe je je Experiabox aangesloten hebt zitten op je KPN aansluiting? Kun je die kabel eventueel vervangen of een foto van plaatsen?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.