Skip to main content
Beantwoord

Geen internet op samsung smart tv

  • 22 mei 2021
  • 5 reacties
  • 276 keer bekeken

Milo2008
Nieuwkomer

Hoi

 

Sinds een aantal weken na een internet storing hebben wij geen internet meer op onze tv. Voor die tijd moesten we elke keer opnieuw de WPA2 code invoeren. Maar na de laatste storing doet hij niets meer. De modem Experia box V10a zend geen geen informatie naar de tv alles staat op 0

Ik heb alles gereset zowel de modem als de tv, maar nog steeds deze melding.

Echter krijg de tv wel verbinding met het internet via de mobiele hotspot van mijn telefoon. Ik wil natuurlijk gewoon internet via de modem en niet via een hotspot.

Ik hoop dat er een oplossing is, want geen internet op een dure smart tv is niet leuk. 

De andere apparaten hebben wel gewoon wifi, alleen de tv niet.

Groetjes

Danielle

 

 

 

Beste antwoord door Milo2008

Probleem is opgelost! 

De modem is van het netstroom geweest en toen ik alles weer aansloot deed hij het weer. Nu heeft onze tv weer internet 😁

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

  • 2237 reacties
  • 22 mei 2021

@Milo2008  En als u de verbinding handmatig op de TV invoert met uw wifi gegevens , want ik zie op de foto dat het IP adres niet gevonden wordt. Heeft u de mogelijkheid om de TV bedraad aan te sluiten via het modem ?

 


Milo2008
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 mei 2021

Nee helaas niet bedraad. Ik heb geprobeerd om het handmatig in te voeren, via de gegevens van de modem, maar alles wat daar staat werkte niet. Ik weet ook niet welke codes ik nodig heb. DNS code staat nergens via de admin modem informatie.


  • 2237 reacties
  • 22 mei 2021

@Milo2008  Het gaat dan om het handmatig invoeren van Wifi naam en Wifi wachtwoord van uw vaste netwerk. De verbinding met de hotspot moet dan eerst worden uitgeschakeld !


Milo2008
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 22 mei 2021

Probleem is opgelost! 

De modem is van het netstroom geweest en toen ik alles weer aansloot deed hij het weer. Nu heeft onze tv weer internet 😁


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 23 mei 2021

Hi @Milo2008, wat er precies aan de hand is geweest zullen we niet meer kunnen achterhalen, maar top dat het weer in orde is nu! :smiley: