Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

637 reacties

• 5897 reacties
  • 18 maart 2025

Goede punten, aanvulling : openen in nieuwe tab-pagina met (vasthouden van) de ctrl toets.
( zoals dat in elke andere web pagina wel kan :-/  )

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 18 maart 2025

Bedankt voor deze aanvulling, ​@KeesYagi. We hadden hier al navraag over gedaan, dus dit is een mooie gelegenheid om een update te vragen 😉

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1038 reacties
  • 28 maart 2025
MandersOnline schreef:
bnh schreef:

Sinds enkele dagen word ik uitgelogd op mijn computer wanneer ik op mijn mobiel inlog op het forum, en omgekeerd. Dit is zeer irritant. Kan dit probleem onderzocht worden of is dit bekend ?

Dit heb ik al zolang als ik bij de KPN Community zit, bij het voormalige Telfort forum had ik dit niet en was ik gerust op meerdere plekken ingelogd zonder ergens uitgelogd te worden.

@bnh en ​@MandersOnline, hebben jullie hier nog steeds last van? Ik neem aan dat jullie geen Single Sign On manieren gebruiken om in te loggen op websites en applicaties? 

PeterG
Superuser
  • 61140 reacties
  • 28 maart 2025

Dit is niet een algemeen ding.

Laptop 2 dagen niet gebruikt, dus .. uitgelogd. Gebeurt automatisch na 24 uur😉.

Opnieuw ingelogd, maar nog steeds ook op de telefoon. 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2334 reacties
  • 28 maart 2025

Ik heb het ook binnen de 24 uur, als ik van apparaat wissel. Tevens vind ik na 24 uitgelogd worden ook irritant. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
Arjan van KPN schreef:

@bnh en ​@MandersOnline, hebben jullie hier nog steeds last van? Ik neem aan dat jullie geen Single Sign On manieren gebruiken om in te loggen op websites en applicaties? 

Ik ben nu op 2 apparaten ingelogd volgens mij zonder uitgelogd te worden.

Geen Single Sign On.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1038 reacties
  • 28 maart 2025

Ok check, bij jou ​@MandersOnline zijn er geen problemen meer. Dan vraag ik toch nog even om een update bij Gainsight, omdat het bij jou ​@bnh nog wel speelt. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Helaas, browsersessie gesloten op de andere computer en ben dan toch uitgelogd. Na opnieuw openen van de browser

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • 29 maart 2025

Ik mis een manier om een link naar een uitgelichte reactie te krijgen. (Voorbeeld in Feature requests KPN TV+ Box, waar ik naar de uitgelichte reactie van Erik zou willen kunnen springen. Dan kan ik in een ander topic een citaat uit die reactie doen, en linken naar de bron.)

En ik mis de mogelijkheid voor “quote” voor topics die gesloten zijn, inclusief quotes vanuit de Kennisbank.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hai ​@Arjan van B, je kunt reacties uit gesloten topics inderdaad helaas niet quoten maar als je op de puntjes klikt kun je wel linken naar een specifieke reactie. Is dat wat je bedoelt?

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • 29 maart 2025

@Thomas van KPN, ik weet dat ik kan linken. En ik weet ook wel een omweg om keurig de naam van degene die iets geschreven heeft toe te voegen, zoals bij andere quotes. Maar dat is een omweg 😎 (Overigens staat de “Quote” optie er ook bij gesloten topics, maar die doet natuurlijk niks omdat er geen tekstinvoer voor een nieuwe reactie is.)

Ik vind het trouwens ook jammer dat quotes niet vanzelf een link naar het origineel hebben. (Ik ben geen fan van Gainsight, zo kun je het ook samenvatten. 🙈)

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28406 reacties
  • 29 maart 2025

Ik vind een link naar het originele bericht onder een vastgezet bericht wel een heel goed idee. Bij een gemarkeerd antwoord is dit er ook, dus waarom bij de andere dan niet.

Ik weet dat Gainsight op dit moment bezig is met wat ze feature parity noemen. Gelijkheid van features. Vanuit dat is het onlangs mogelijk geworden dat we nu (eindelijk) berichten kunnen afsplitsen van en samenvoegen met een Product Update. Zoiets als dit zou ook prima onder die paraplu kunnen vallen. We nemen het mee. Maar, da's dan niet gezegd dat Gainsight het ook gaat doen, of op welke termijn.

Dat quotes niet werken bij een gesloten topic zal wel zo blijven verwacht ik. Een gesloten topic heeft immers ook geen reactieveld waar zo'n quote dan neergezet kan worden. Het idee van automatisch een link terug naar het originele bericht vind ik ook een leuk idee. Dus die geven we ook door. 

Reageer