Skip to main content
Beantwoord

Alleen het powerlampje gaat branden op Experia Wifi versterker

• 14 februari 2025
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo,

Onze tv geeft foutcode F143 aan. Al 1,5 uur bezig met het doorlopen van zelfhulp-tools via website kpn. Na tig-keer herstarten, resetten etc. werkt de versterker nog steeds niet. Enkel het eerste lampje van power brand, de overige lampjes niet. We hebben nog een zelfde versterker in huis staan en die doet het prima (incl brandende lampjes). Het loop steeds ‘dood’ bij die zelf hulp modules wanneer alle stappen zijn doorlopen en geen oplossing zijn. Mijn inschatting is dat de wifi versterker defect is. Iemand tips en/of dé oplossing? Alvast bedankt!:)

Groeten, Freek

Beste antwoord door Freek84

Inmiddels werkt alles weer, gisteren een uur of drie bezig geweest om alle twee de wifiversterkers te resetten, om te wisselen, modem reset en daarna de tv ontvanger terug naar fabrieksinstellingen gezet. De tv ontvanger bleef toen steeds herstarten en vastlopen. Ik ben toen 2 uur wat andere dingen gaan doen en toen ik terug kwam werkte de tv ontvanger opeens weer. Geen idee dus hoe het uiteindelijk is gelukt🤔. Maar prima het werkt weer:)

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11451 reacties
  • 14 februari 2025

Beste ​@Freek84 zie onderstaande link voor mogelijke oplossingen:

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-143

We hebben het toch over de vierkante zwarte versterkers die bekabeld aan het modem aangesloten moeten worden???

Als je de versterkers wisselt, verplaatst het probleem zich dan ook?

Succes

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 9015 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi ​@Freek84, welkom op de KPN Community. Heb je wat aan de tips van ​@JanD?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 1 maart 2025

Inmiddels werkt alles weer, gisteren een uur of drie bezig geweest om alle twee de wifiversterkers te resetten, om te wisselen, modem reset en daarna de tv ontvanger terug naar fabrieksinstellingen gezet. De tv ontvanger bleef toen steeds herstarten en vastlopen. Ik ben toen 2 uur wat andere dingen gaan doen en toen ik terug kwam werkte de tv ontvanger opeens weer. Geen idee dus hoe het uiteindelijk is gelukt🤔. Maar prima het werkt weer:)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Gelukkig ​@Freek84 

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic