Skip to main content
Beantwoord

Extra wifipunt aansluiten als er al twee zijn

• 21 maart 2024
  • 2 reacties
  • 539 keer bekeken

Ik heb een derde Superwifi 2.0 aangeschaft. De andere twee draaien al een tijdje , maar ik kan niet vinden hoe ik de derde makkelijk toe kan voegen. Moet ik ze dan alle drie eerst aan elkaar aansluiten op het modem? Of alleen de nieuwe?

Beste antwoord door JanD

Gewoon de handleiding van de superwifi volgen.

Eerst rechtstreeks bekabeld op het modem aansluiten totdat het groene lampje permanent groen brandt, dat kan wel tot een half uur duren. daarna loskoppelen en ergens op een gewenste plaats draadloos of bekabeld (voorkeur) aansluiten @Jabberjaw , zie ook onderstaand artikel:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11264 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2024

Gewoon de handleiding van de superwifi volgen.

Eerst rechtstreeks bekabeld op het modem aansluiten totdat het groene lampje permanent groen brandt, dat kan wel tot een half uur duren. daarna loskoppelen en ergens op een gewenste plaats draadloos of bekabeld (voorkeur) aansluiten @Jabberjaw , zie ook onderstaand artikel:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 maart 2024

Ik ga het zo doen. Opvallend in de gewone instructie als je twee Wifi punten tegelijkertijd koopt, dat ze ook met elkaar gekoppeld moeten worden.