Omdat er door Arjan van KPN wordt aangeraden een eigen topic te openen dan maar bij deze.
wij hebben ook sinds de meest recente update problemen met de wifi in en rond het huis. We hebben een zwarte KPN box 12 en 2 witte super wifi punten. Voor de update werkte alles perfect en sinds de update lopen we elke dag te kloten. Ik krijg 3x per dag meldingen (ook al ben ik niet thuis) van de thermostaat die via wifi verbonden is dat ie er weer uit ligt. Als we wel thuis zijn moeten we ook om de haverklap de wifi uitzetten en op ons mobiele netwerk verder (kost ook gewoon extra geld op deze manier) en ook het thuiswerken is op deze manier drama.
ik heb vorige week maandag al met KPN gebeld en het modem en de wifi punten allebei een harde reset gegeven en de wifi punten via een kabel aan het modem opnieuw verbonden (halfuur per stuk). Echter is het probleem nog steeds niet verholpen en blijft de wifi bizar slecht.
ik hoop toch ook snel op een concrete oplossing van KPN, desnoods het terugdraaien van de update naar hoe het hiervoor was, want hiervoor was er niks aan de hand. Nutteloze update dus als ik zie hoe veel klanten er last van hebben.