Skip to main content
Update

SuperWifi 2: Update naar KPN Software SW2.C.25.05.08

Categorie:SuperWifi 2
  • September 8, 2025
  • 235 reacties
  • 7164 keer bekeken
Toon eerste bericht

235 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 4, 2026

Goed om te weten. Als je met je V10 ook op versie V10.C.25.08.15 zit, dan kun je voorlopig niet veel meer doen om het te verbeteren. Dan is het even wachten op een update van de SuperWifi 2 punten. 

Wanneer kunnen we een update verwachten? De Extenders werken maximaal twee weken, waarna ze weer moeten worden herstart om weer te gaan syncen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Op dit moment zijn we bezig met de uitrol van SuperWifi 2: Update naar KPN Software SW2.C.25.16.06 | KPN Community

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 13, 2026

Op dit moment zijn we bezig met de uitrol van SuperWifi 2: Update naar KPN Software SW2.C.25.16.06 | KPN Community

@KPN: Ik zie nog steeds geen update. Waarom moet een uitrol van een nieuwe versie zo lang duren? Ik maak me zorgen dat als er werkelijk een fatale fout in de firmware zit, we als klant lang moeten wachten op een update. 

• Deelnemer
  • March 16, 2026

Sinds vorige week (14-3-2026, gekoppeld) 3x Superwifi 2 versterkers vervangen, nu lees ik dat update uitrol is gestopt. maar hoe kan het zijn dat mijn 3 superwifi2 versterkers niet de laatste update hebben gekregen? nadat deze dus vorige week zijn geleverd.

2x hebben een update SW2.C.25.05.08 en 1x heeft een update SW2.C.24.07.04?!?

dus wel beetje apart dat 3 nieuw geleverde superwifi2 versterkers verschillende firmware versie hebben, of zullen het gewoon goede gebruikte zijn!!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Sinds vorige week (14-3-2026, gekoppeld) 3x Superwifi 2 versterkers vervangen, nu lees ik dat update uitrol is gestopt. maar hoe kan het zijn dat mijn 3 superwifi2 versterkers niet de laatste update hebben gekregen? nadat deze dus vorige week zijn geleverd.

2x hebben een update SW2.C.25.05.08 en 1x heeft een update SW2.C.24.07.04?!?

dus wel beetje apart dat 3 nieuw geleverde superwifi2 versterkers verschillende firmware versie hebben, of zullen het gewoon goede gebruikte zijn!!

Dat kan gewoon, ze krijgen bij het inpakken de meest recente update, ik vermoed dat die van jou op verschillende momenten ingepakt zijn.
Jouw beide superwifi punten zouden zichzelf wel moeten updaten naar de laatste beschikbare versie. dus SW2.C.25.05.08. Als ze dat niet vanzelf doen kan het helpen ze even te resetten en bekabeld aan te laten staan voor een uurtje.

• Deelnemer
  • March 17, 2026

ze zijn alle drie bekabeld aangesloten, en hebben inmiddels al een aantal keer een harde reset gehad. maar dus 1 van de 3 wil niet updaten naar de laatst beschikbare update.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Gwemca, ik heb je reacties even verplaatst naar het relevante update topic. Ik begrijp dat je je superwifi punten al een reset had gegeven. Je kunt nog kijken of je hem in de MijnKPN app kunt updaten, anders hebben we nog een uitgebreider stappenplan:

• Alle bekabelde apparaten ontkoppelen van je netwerk
  • Je SuperWifi Punt met SW2.C.25.05.08 aansluiten
  • Je SuperWifi Punt met SW2.C.24.07.04 aansluiten
  • Je experiabox resetten
  • Allebei je SuperWifi Punten resetten
  • Een uur wachten

Je zou nu met alle SuperWifi Punten op de nieuwe software moeten zitten.

Als dat niet zo is kun je het beste even met ons bellen, dan kunnen mijn collega's een ticket voor je aanmaken. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

• Deelnemer
  • March 17, 2026

Thomas

Bedankt voor deze info, hierdoor ging heel het netwerk in opstand. de v12 bleef hangen in opstartfase en kon geen internetverbinding meer maken.

na bellen met KPN service alles weer werkend gekregen, maar updaten van de superwifi lijkt nog niet te lukken.

Maar dit kon de betreffende medewerker ook niet zo oplossen, is het nu gewoon afwachten of wat zijn de vervolgstappen? zonder weer een halve dag bezig te zijn om alles werkend te krijgen daar ben ik wel klaar mee.

Dus ik hoop dat jullie iets op afstand kunnen initiëren? ik heb voorlopig wel even genoeg van KPN monteur spelen!

• Topper
  • March 17, 2026

Is de uitrol hervat? Gezien de melding [Uitrol gestopt]  is verdwenen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Jij doelt op een andere Product update volgens mij ​@mbraak:
SuperWifi 2: Update naar KPN Software SW2.C.25.16.06 [uitrol gestopt] | KPN Community