Skip to main content

De confetti is officieel op… maar het feest gaat door!

• December 1, 2025
  • 15 reacties
  • 174 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Het kan je bijna niet ontgaan zijn. Afgelopen maand vierden we een bijzonder moment: de KPN Community bestaat 15 jaar! En wat was het fantastisch! 

November was een prachtige jubileummaand!

Intern en extern hebben we zó veel leuke reacties ontvangen. We hebben samen spelletjes gespeeld, winnaars bekendgemaakt, een kijkje achter de schermen gegeven, teruggeblikt met oud-collega's en een aantal leden in het zonnetje gezet. Dankjewel voor het meedoen, het lachen, het delen en het vieren!

We gaan met volle energie door en we kijken ernaar uit om dat samen met jullie te doen. Want wat deze community al 15 jaar bijzonder maakt, zijn jullie: de mensen die elkaar helpen, inspireren en soms ook een beetje uitdagen.

En nu de Attentkalender

De confetti mag op zijn, maar… de Attentkalender is begonnen! Je kunt elke dag van december een vakje openen met een verrassing. Je kunt rekenen op leuke attenties, zoals cadeautjes, winacties en toffe deals!

We lichten in de loop van de maand een aantal vakjes uit, want sommige verrassingen wil je niet missen. Dit topic is er om ervaringen te delen:

• Wat heb je al geopend?
  • Wat vond je leuk?
  • Waar kijk je naar uit?

Praat de komende maand gerust mee in dit topic:

Een speciale badge

In het kader van ‘erbij zijn is meemaken’: Iedereen die actief was op het platform in november 2025 ontvangt een speciale jubileumbadge. Een kleine ode aan 15 jaar community en jullie bijdrage hier. 

Nogmaals dank en op naar de volgende 15 jaar: samen! 💚

15 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 1, 2025

Ik heb van de extra 5GB data kunnen profiteren vandaag voor mijn KPN datasim.

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Die 5GB is bijna een jaarlijkse traditie aan het worden en blijft leuk om te krijgen! 

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Ik ben blij dat de confetti op is……..het telkens onder mijn monitor stofzuigen na een bezoek aan de community begon met te vervelen 🤣

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 1, 2025

Je moest eens horen hoe blij ​@Marcia van KPN was, toen ik zei dat het over en uit was met de confetti… 😝🤪

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Tjee, we krijgen na al de festiviteiten het allemaal amper verwerkt. Er kan in ieder geval niemand zeggen dat bestaande klanten worden vergeten 💚

Ik vind het altijd leuk om die digitale luikjes te openen 😁. Dat is een mooie traditie aan het worden. Vandaag scoorde ik 5GB extra data maar ook de unlimited klanten werden oneindig verrast met een alternatief. Hopelijk treft iedereen iets leuks aan achter de luikjes. Ik durf niet meer om koffie te vragen haha. Maar ik zou een winactie met een KPN lampje zoals ze op de Sail boot stonden wel leuk vinden. Ik denk dat er meer zijn die de luikjes uit de scharnieren trekken hiervoor haha.

De badge kunnen we vast opspelden 😀

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je moest eens horen hoe blij ​@Marcia van KPN was, toen ik zei dat het over en uit was met de confetti… 😝🤪

Jaaa, nu elke dag een hokje openmaken van de Attentkalender.  Ik heb gisteren direct gebruik gemaakt van de HBO Max actie🎉

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 2, 2025

Tjee, we krijgen na al de festiviteiten het allemaal amper verwerkt. Er kan in ieder geval niemand zeggen dat bestaande klanten worden vergeten 💚

Ik vind het altijd leuk om die digitale luikjes te openen 😁. Dat is een mooie traditie aan het worden. Vandaag scoorde ik 5GB extra data maar ook de unlimited klanten werden oneindig verrast met een alternatief. Hopelijk treft iedereen iets leuks aan achter de luikjes. Ik durf niet meer om koffie te vragen haha. Maar ik zou een winactie met een KPN lampje zoals ze op de Sail boot stonden wel leuk vinden. Ik denk dat er meer zijn die de luikjes uit de scharnieren trekken hiervoor haha.

De badge kunnen we vast opspelden 😀

Inderdaad, vooral dit! 😁😍
Extra data staat lekker actief! 🤗

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik vind deze dingen ook altijd wel een leuk ritueel. Elke ochtend even met een kopje koffie de adventskalenders bij langs 😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Vandaag een KPN en Rijksmuseum puzzel. Leuk, helaas ligt de KPN winkel hier niet echt gunstig want anders was ik er effe een gaan halen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Jaaa, nu elke dag een hokje openmaken van de Attentkalender.  Ik heb gisteren direct gebruik gemaakt van de HBO Max actie🎉

Ik ga hier ook gebruik van maken. Er staan 2 Stephen King verfilmingen op begreep ik. Altijd spannend.

Wel dubbelop want ik had de extra 5GB ook al 😅

Op het eind van de maand bezwijken we onder de 🎁 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Je zou m natuurlijk ook kunnen winnen ​@Roy74 

• December 2, 2025

Blij dat de confetti op is. Ik was er wel weer klaar mee... 😉

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

In de pauze toch maar even naar het winkelcentrum gereden en een exemplaar kunnen scoren 😃

Het ging hard vertelde de vriendelijke medewerker. Bedankt KPN voor deze leuke puzzel 💚 🤩

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 2, 2025

In de pauze toch maar even naar het winkelcentrum gereden en een exemplaar kunnen scoren 😃

Het ging hard vertelde de vriendelijke medewerker. Bedankt KPN voor deze leuke puzzel 💚 🤩

Geweldig! 🤗

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 2, 2025

Leuke kerstactie. Ik ben erg blij met mijn 5GB extra :-)
Dan kan ik weer wat langer muziek luisteren.