Skip to main content
Pilot

Pilot: test de nieuwe MijnKPN app

Pilot: test de nieuwe MijnKPN app
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
Roos79 schreef:

@Julian Borghuis Ik denk dat de Android linkjes later volgen maar geduld is niet jouw sterkste punt 😜

Whahahahaha daarom, hij is voor me moeder nu ook helemaal buggt, ik ging naar mobiel en ze zei Hey Mobie, ikke kijken natuurlijk stont er mobie ipv mobiel Whahaha

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 31 augustus 2020

@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

ducky019
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 141 reacties
  • 31 augustus 2020

Ik heb een invite gekregen voor iOS, echter heb ik Android. Komt hier nog een aparte invite voor?

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
Roos79 schreef:

@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

Android xD

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 31 augustus 2020

Wacht gewoon even af. Morgen is er weer een werkdag en dan zal er vast wel een oplossing komen. @Julian Borghuis.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 31 augustus 2020
Julian Borghuis schreef:
Roos79 schreef:

Android xD

Maar ik neem aan dat Android ook TestFlight heeft?

En je bent zelf gaan rommelen zonder juiste uitnodiging dus dan kan je ook gedoe verwachten 

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 31 augustus 2020
Roos79 schreef:

@Roos79 
Nee Testflight is van Apple. Dat is eigenlijk een verplichte app om de beta op Apple te testen. Android dient een APK bestand te installeren. 

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Nee hoor rommelen niet, mijnkpn veranderd automatisch zo.

en chris, android heeft iook beta maar dan ingebouwt in google play ipv dat je bij apple een app moet downloaden.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 31 augustus 2020
Julian Borghuis schreef:

en chris, android heeft iook beta maar dan ingebouwt in google play ipv dat je bij apple een app moet downloaden.

Dan is dat intussen aangepast, laatste keer dat ik überhaupt een Android in de handen heb gehad moet 7 jaar geleden geweest zijn 😉. Toen waren de dingen nog anders. 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1388 reacties
  • 31 augustus 2020
Roos79 schreef:
Julian Borghuis schreef:
Roos79 schreef:

Android xD

En je bent zelf gaan rommelen zonder juiste uitnodiging dus dan kan je ook gedoe verwachten 

@Roos79 , voordat ik mijn invite voor IOS had gekregen was mijn app ook in de soep gegaan. Ik had zelf niets gedaan en mijn app was al “half over”.

Persoonlijk vind ik het vervelend worden hoe er wordt gereageerd op reacties van @Julian Borghuis. Hij is enthousiast en reageert snel, maar houdt ieder mens in zijn waarde.

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
Hoopvol schreef:
Roos79 schreef:
Julian Borghuis schreef:
Roos79 schreef:

Android xD

@Roos79 , voordat ik mijn invite voor IOS had gekregen was mijn app ook in de soep gegaan. Ik had zelf niets gedaan en mijn app was al “half over”.

Persoonlijk vind ik het vervelend worden hoe er wordt gereageerd op reacties van @Julian Borghuis. Hij is enthousiast en reageert snel, maar houdt ieder mens in zijn waarde.

Thnx ,

Iedereen heeft wel wat, zelfs Roos denk ik wel, kan niet anders.

Vind het altijd leuk om te helpen. zelfs leraaren mogen me, nou ik zeg je 1 ding, als leeraren je "leuk”vinden dan doe je het goed xD

Forum|alt.badge.img+1
  • KPN medewerker
  • 95 reacties
  • 31 augustus 2020

Voor de mensen die hem voor Android hebben gedownload via beta optie in Google play store. 

Na het installeren en op de optie apps en dan mijnkpn gedwongen stoppen en de catch en gegevens verwijder.

Als je dan opnieuw inlogt op de app laad die wel je producten enz

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
rpkoops schreef:

Voor de mensen die hem voor Android hebben gedownload via beta optie in Google play store. 

Na het installeren en op de optie apps en dan mijnkpn gedwongen stoppen en de catch en gegevens verwijder.

Als je dan opnieuw inlogt op de app laad die wel je producten enz

Kan je me de betalink sturen prive @rpkoops 

EDIT: werkt niet als ik de beta niet heb,

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 31 augustus 2020

Het besloten gedeelte is nu voor iedereen die mee doet met de pilot zichtbaar. Kom maar door met die feedback. 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1388 reacties
  • 31 augustus 2020

Nu staat de pilot ook onder KPN lab in het Forum menu. In het eerste bericht vindt je onder andere uitleg over hoe je de app op Android moet installeren, etc. Alleen toegankelijk voor de leden van de pilotgroep.

• 0 reacties
  • 31 augustus 2020
Julian Borghuis schreef:
Hoopvol schreef:
Roos79 schreef:
Julian Borghuis schreef:
Roos79 schreef:

Android xD

Thnx ,

Iedereen heeft wel wat, zelfs Roos denk ik wel, kan niet anders.

Vind het altijd leuk om te helpen. zelfs leraaren mogen me, nou ik zeg je 1 ding, als leeraren je "leuk”vinden dan doe je het goed xD

Dan heb je niet goed opgelet tijdens de les @Julian Borghuis , want leraren schrijf ik altijd met 1 a:relaxed:

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 september 2020

Kan ik nog meedoen?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17584 reacties
  • 2 september 2020

Nee @Mennooooooo  ​​​​​​14 dagen geleden schreef KPN al in dit topic:

Paul_ schreef:

Vanaf nu is aanmelden dan ook echt niet meer mogelijk.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 september 2020

Ik heb een uitnodiging gekregen voor iOS maar ik gebruik Android :innocent:

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 27 september 2020
joerif schreef:

Ik heb een uitnodiging gekregen voor iOS maar ik gebruik Android :innocent:

Deze pilot is inmiddels al geruime tijd afgesloten. Helaas gaat het ook nu niet meer lukken deze app te testen. ;)