sinds gisteren de nieuwe KPN+ box (2x~) ontvangen en geïnstalleerd .
Wat een achteruitgang van KPN, geen Favorietenlijst bij zenders, en Lay-out is zo 1990.
Wil ze graag retourneren en de oude weer installeren. hoe doe ik dat zodat ik de extra kosten terugkrijg en niet voor deze decoders betaal?
Hoe terugsturen KPN+ decoders, wil terug naar oude decoders
Beste antwoord door Erik van KPN
Hoi
Ik zie dat er hier een uitgebreide discussie is ontstaan. Hoewel het mooi is om jullie met elkaar in gesprek te zien lijkt het me goed als ik hier toch wat verduidelijking kom brengen.
ik heb gebeld en ik kan wel degelijk de KPN+ boxen retourneren met behoud van nieiw abonnement. Was geen probleem.
Als eerste: dit is niet mogelijk. Als je TV+ in je abonnement hebt, dan krijg je van ons altijd alleen maar TV+ Boxen. Als er al een ruiling gedaan wordt, dan is dit vanwege een defect, en dan krijg je een TV+ Box terug voor degene die je terugstuurt.
Als een medewerker aan de telefoon dan ook gezegd heeft dat je wel andere ontvangers krijgt, dan is deze medewerker onjuist geïnformeerd. En jij dan, per ongeluk, ook.
Verder, over het terug kunnen draaien van een overstap van Hussel (of ouder) naar TV+, dat is geen optie meer. In de beginperiode dat TV+ beschikbaar was, hebben we kort de mogelijkheid gehad om overstappers terug te draaien in bepaalde omstandigheden. Dit doen we nu niet meer.
Natuurlijk is er bij een abonnementswijziging naar de nieuwe pakketten wel sprake van een 14 dagen annuleringstermijn. Echter, als je daarvoor kiest omdat je TV+ niet meer wilt, komt dat erop neer dat je annuleert naar een abonnement zonder TV.
Overigens zou ik en dat heb ik al meerdere keren gezegd, het zeer toejuichen als KPN een mixed model zou hanteren waarbij het mogelijk is om een TV+ Box te combineren met een 5202.
En dit gaan we ook niet doen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.