Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

• 0 reacties
  • 24 januari 2021

@Joop2011 Was even gestopt, klopt inderdaad. Wij hebben inderdaad een schitterende FTTH glasvezelverbinding vanaf 2014, sinds dat jaar hebben wij de inmiddels sterk verouderde Motorolla 1853 al niet meer in gebruik,ook die hebben wij een jaar of 6-8 in gebruik gehad, die is ook helemaal niet geschikt voor HD zenders, dit was een HD ready ontvanger. Wij hebben nu (nog) de beschikking over 2 Arcadyan HMB 2260

Na de updates de afgelopen week, is het allemaal wel beter geworden.

Met name het normale zappen is beter geworden, en dat is fijn.

Het gaat ons tenslotte toch (en dat meen ik oprecht) om de kijkervaring,of een menu nu nog een foutje vertoond, dat heeft ons inziens echt niets met beeld én geluidskwaliteit te maken, want die is uitstekend, ook het dolby surround wat (sommige) zenders netjes meesturen, is een leuke belevenis dan. Beeld en geluidskwaliteit is ook sterk afhankelijk, van hoe KPN dit aangeleverd krijgt vanuit de studio's.

Vanaf het begin geschreven, dat wij geen compensatie willen, maar gewoon een goed werkend IPTV product, simpel.

Wij komen dan ook niet zo kinderachtig hier doen, of er wel of niet wat zenders opengezet zijn, laat staan zeuren over een voucher voor een filmpje..pfff…

Al die mensen die daar nu gebruik van hebben gemaakt, moeten achteraf ook niet (meer) klagen.

Wij zijn tevreden zoals het nu is, en vooral dat we nu weer ongestoord verder kunnen kijken, zonder verdere verrassingen, dat je ineens niets meer hebt, omdat er met firmware gerommeld wordt op de achtergrond.ik hoop dan ook, dat dit voortaan echt s’nachts gaat gebeuren, en dat de abonnees op de hoogte gehouden worden, wat ze wel of niet kunnen verwachten, bij grotere firmware updates.

Ik zie hierboven een hele hoop zaken genoemd, waarin wij hier bij ons absoluut niets in herkennen.

(Gaat ook om genoemde functies, die wij nooit gebruikt hebben, of zullen gaan gebruiken)

De HDG kanalen: Ja, die hebben wij op de door u genoemde nummers in de zenderlijst, ik druk altijd even snel 661 in, mijn vrouw kan dat niet (meer) en drukt dan altijd op 1 enz. Ja, het zou handiger zijn, als die HDG zenders vanaf nr1 in de zenderlijst gezet zouden kunnen worden,met die hogere bitrate natuurlijk..

Bij XS4ALL zou dit al wel het geval zijn?

Ik ben momenteel wel mijn frustraties kwijt, en wil eenieder die zich hier op dit forum aangesproken voelt/voelde, dan ook mijn welgemeende excuses aanbieden, mocht dat zo zijn, dat is i.i.g nooit mijn bedoeling geweest.

Nogmaals: Er zijn weliswaar enkele kleine dingetjes die ik al eerder omschreven heb, maar het is te doen, ik ga niet de gehele dag met een menu spelen,ik kijk tv, een keer per dag programmering opnames,en klaar.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 66 reacties
  • 24 januari 2021
PolarMonk schreef:
Dirck schreef:

Als jullie mij een jaar lang Ziggo Sport Racing met Formule 1 zouden aanbieden, dan zou ik pas tevreden zijn plus 3 maanden gratis televisie.

U bent snel tevreden!

Ik weet niet of dit sarcastisch bedoeld is, maar als je al 18 jaar een tevreden klant bent bij XS4ALL, dan mag je toch ook wel eens een voordeeltje krijgen? Nieuwe klanten krijgen tenslotte ook de Arris 5202, waarom kan ik dan niet mijn trage Arris 2952 v2 omruilen voor de snelle Arris 5202.

Voor het eerst in die 18 jaren heb ik bij de buren geïnformeerd hoe Ziggo hen bevalt en het blijkt dat Ziggo in onze straat stabiel werkt. Aangezien RTL Duitsland stopt met Formule 1, komt Ziggo toch heel dichtbij. Vandaar ook mijn reactie hierboven over Ziggo Sport Formule 1.

Mijn zus is een maand geleden al overgestapt van KPN naar Ziggo en mijn ouders die ook KPN hebben zitten er ook al aan te denken en ik dus nu ook. Heb in die 18 jaar nooit klachten gehad, maar het laatste half jaar is toch een dieptepunt geweest.

En Erik_ laat die vraag van mij maar zitten, ik snap dat je hierover niks mag zeggen van KPN. Zij hadden te maken met een deadline en hebben dus in de gauwigheid alleen de snelheid van de horizontale gids gefixt. Ik neem je dus ook niks kwalijk :relaxed:

Forum|alt.badge.img+2

wjb schreef:

Je bent goedkoper uit door gewoon een KPN Hussel 4K abonnement te nemen met FRITZ!Box. Je bereikt dan precies hetzelfde als met een overstap naar XS4ALL.

jobje73 schreef:
Andere code voor Sharp schreef:

Tja, als ik interesse had gehad in die tijdelijke zenders of films van weet ik veel hoe lang geleden dan was ik tevreden geweest. Discussie op het forum is fijn om stoom af te blazen,maar hoeven er niet veel van te verwachten. Kpn leest alles en reageren zelden. Persoonlijk had ik liever 1 maand compensatie gehad qua kosten. Of bijvoorbeeld een voucher voor een film naar keuze, of eigenlijk wel meerdere vouchers. Ben toch benieuwd naar het giga aantal leden die toch gaan overstappen zodra dat kan qua aflopen abonnement of komende prijsverhoging??

Ik betaal deze maand bijna 10 euro meer tov vorige maand. En ik ben me inderdaad nu echt serieus aan het beraden op overstappen. Mijn contract liep al af in 2018, dus dat kan mooi. 

@WJB…. ik had er vooraf natuurlijk geen rekening mee gehouden maar reken het nu nog maar eens uit… 

@jobje: Ik denk dat je goedkoper uit bent als je over stapt naar XS4ALL….. krijg je 5202…. (wat wel even wennen is). 3 maanden met korting (wat je dus niet krijgt als je blijft).

Oja, Fritzbox! Goed spul!:grinning:

Forum|alt.badge.img+2
Dirck schreef:
PolarMonk schreef:
Dirck schreef:

Als jullie mij een jaar lang Ziggo Sport Racing met Formule 1 zouden aanbieden, dan zou ik pas tevreden zijn plus 3 maanden gratis televisie.

U bent snel tevreden!

Ik weet niet of dit sarcastisch bedoeld is, maar als je al 18 jaar een tevreden klant bent bij XS4ALL, dan mag je toch ook wel eens een voordeeltje krijgen? Nieuwe klanten krijgen tenslotte ook de Arris 5202, waarom kan ik dan niet mijn trage Arris 2952 v2 omruilen voor de snelle Arris 5202.

Voor het eerst in die 18 jaren heb ik bij de buren geïnformeerd hoe Ziggo hen bevalt en het blijkt dat Ziggo in onze straat stabiel werkt. Aangezien RTL Duitsland stopt met Formule 1, komt Ziggo toch heel dichtbij. Vandaar ook mijn reactie hierboven over Ziggo Sport Formule 1.

Mijn zus is een maand geleden al overgestapt van KPN naar Ziggo en mijn ouders die ook KPN hebben zitten er ook al aan te denken en ik dus nu ook. Heb in die 18 jaar nooit klachten gehad, maar het laatste half jaar is toch een dieptepunt geweest.

En Erik_ laat die vraag van mij maar zitten, ik snap dat je hierover niks mag zeggen van KPN. Zij hadden te maken met een deadline en hebben dus in de gauwigheid alleen de snelheid van de horizontale gids gefixt. Ik neem je dus ook niks kwalijk :relaxed:

Ziggo zou hier zeker een keuze zijn als dat hier zou kunnen….. :no_mouth:

Ken meer mensen die (wel) tevreden zijn als mensen die dat niet zijn...

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 24 januari 2021
Ceessie35 schreef:

Wij hebben inderdaad een schitterende FTTH glasvezelverbinding vanaf 2014, sinds dat jaar hebben wij de inmiddels sterk verouderde Motorolla 1853 al niet meer in gebruik,ook die hebben wij een jaar of 6-8 in gebruik gehad, die is ook helemaal niet geschikt voor HD zenders, dit was een HD ready ontvanger​​​.

Ook de Motorola 1853 was geschikt voor HD zenders en was geen HD ready ontvanger maar leverde gewoon full-HD. De enige zenders die de 1853 niet kon weergeven zijn de HD-"Glas" zenders en uiteraard de 4K zenders.

Ik spreek expres in het verleden immers de 1853 hoort doo niemand meer gebruikt te worden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 24 januari 2021
Martijn en Lies schreef:

wjb schreef:

Je bent goedkoper uit door gewoon een KPN Hussel 4K abonnement te nemen met FRITZ!Box. Je bereikt dan precies hetzelfde als met een overstap naar XS4ALL.

jobje73 schreef:
Andere code voor Sharp schreef:

Tja, als ik interesse had gehad in die tijdelijke zenders of films van weet ik veel hoe lang geleden dan was ik tevreden geweest. Discussie op het forum is fijn om stoom af te blazen,maar hoeven er niet veel van te verwachten. Kpn leest alles en reageren zelden. Persoonlijk had ik liever 1 maand compensatie gehad qua kosten. Of bijvoorbeeld een voucher voor een film naar keuze, of eigenlijk wel meerdere vouchers. Ben toch benieuwd naar het giga aantal leden die toch gaan overstappen zodra dat kan qua aflopen abonnement of komende prijsverhoging??

Ik betaal deze maand bijna 10 euro meer tov vorige maand. En ik ben me inderdaad nu echt serieus aan het beraden op overstappen. Mijn contract liep al af in 2018, dus dat kan mooi. 

@WJB…. ik had er vooraf natuurlijk geen rekening mee gehouden maar reken het nu nog maar eens uit… 

@jobje: Ik denk dat je goedkoper uit bent als je over stapt naar XS4ALL….. krijg je 5202…. (wat wel even wennen is). 3 maanden met korting (wat je dus niet krijgt als je blijft).

Oja, Fritzbox! Goed spul!:grinning:

Bedankt voor je advies. Ik heb even op die site gekeken, maar volgens mij ben ik daar duurder uit als ik het pluspakket en fox eredivisie neem (vereiste voor mij).

Edit: ik lees vaak dat Ziggo nog slechter is en velen adviseren om niet daarheen te verhuizen. Wat is zo slecht aan/ bij Ziggo, als je het met KPN vergelijkt? 

Admin: de losse edit/toevoeging samengevoegd met deze reactie

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 24 januari 2021
jobje73 schreef:

Bedankt voor je advies. Ik heb even op die site gekeken, maar volgens mij ben ik daar duurder uit als ik het pluspakket en fox eredivisie neem (vereiste voor mij).

Klopt, bij XS4ALL ben je inderdaad duurder uit. Wel is het zo dat je 4 maanden 50% korting krijgt en daardoor zou het goedkoper kunnen zijn mits je na 12 maanden weer terugkeert naar KPN.

jobje73 schreef:

Edit: ik lees vaak dat Ziggo nog slechter is en velen adviseren om niet daarheen te verhuizen. Wat is zo slecht aan/ bij Ziggo, als je het met KPN vergelijkt?

Het gras is altijd groener aan de overkant en dat is het ook als je aan de overkant bent.

Zakelijk heb ik Ziggo en ik zie dat ik daar regelmatig korte onderbrekingen heb op Internet. Niet echt storend, maar wel beduidend minder stabiel dan mijn glasvezel aansluiting bij KPN.

• 0 reacties
  • 24 januari 2021
wjb schreef:
Ceessie35 schreef:

Wij hebben inderdaad een schitterende FTTH glasvezelverbinding vanaf 2014, sinds dat jaar hebben wij de inmiddels sterk verouderde Motorolla 1853 al niet meer in gebruik,ook die hebben wij een jaar of 6-8 in gebruik gehad, die is ook helemaal niet geschikt voor HD zenders, dit was een HD ready ontvanger​​​.

Ook de Motorola 1853 was geschikt voor HD zenders en was geen HD ready ontvanger maar leverde gewoon full-HD. De enige zenders die de 1853 niet kon weergeven zijn de HD-"Glas" zenders en uiteraard de 4K zenders.

Ik spreek expres in het verleden immers de 1853 hoort doo niemand meer gebruikt te worden.

Goedemiddag,

De Motorola 1853 had vooral problemen als je die instelde op weergave resolutie 1080P, ook al gebruikte je een goede HDMI kabel, destijds versie 1.3, of 1.4 hij bleef het er moeilijk mee hebben, en da's ook niet zo gek, gezien de specificaties.

Ik verbaas mij erover, dat er nu anno 2021 kennelijk nog zoveel schijnen te draaien..

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 januari 2021

Laatste software versies brengen helemaal niets. Zappen is nog steeds heel erg traag en ook nog steeds de blauwe melding met stb-nmc-400 melding.  Nu meer dan anderhalve maand verder en kpn weet niet hoe ze het op moeten lossen. Ook geen voucher ontvangen of een creditering van de kosten…. 

en ja, router en itv kastje opnieuw geïnstalleerd, whatever niets helpt

• 0 reacties
  • 24 januari 2021
Tim20 schreef:

Laatste software versies brengen helemaal niets. Zappen is nog steeds heel erg traag en ook nog steeds de blauwe melding met stb-nmc-400 melding.  Nu meer dan anderhalve maand verder en kpn weet niet hoe ze het op moeten lossen. Ook geen voucher ontvangen of een creditering van de kosten…. 

en ja, router en itv kastje opnieuw geïnstalleerd, whatever niets helpt

Graag verwijs ik je even naar onderstaande link:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/foutcode-stb-nmc-400-elke-avond-tussen-18-00-en-20-00-521053

Succes

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12914 reacties
  • 24 januari 2021
Ceessie35 schreef:
wjb schreef:
Ceessie35 schreef:

Goedemiddag,

De Motorola 1853 had vooral problemen als je die instelde op weergave resolutie 1080P, ook al gebruikte je een goede HDMI kabel, destijds versie 1.3, of 1.4 hij bleef het er moeilijk mee hebben, en da's ook niet zo gek, gezien de specificaties.

Ik verbaas mij erover, dat er nu anno 2021 kennelijk nog zoveel schijnen te draaien..

Er wordt zo wie zo niets in 1080P uitgezonden, alleen in 1080i

1080i is ook Full HD en het beeld is gewoon goed. 1080i betekend dat elk beeld in 2 halve belden wordt verzonden (is nog uit het analoge tijdperk en bij PAL kon je op die manier een mooi stabiel kleurenbeeld maken. Verder scheelt het bandbreedte).  zie o.a. ook hier.

Alleen op een Blu-Ray kan je 1080P bekijken en ook nog eens in de originele snelheid van 24P (24 beelden per seconde). (uiteraard is 1080P mooier). 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 24 januari 2021
wjb schreef:
jobje73 schreef:

Klopt, bij XS4ALL ben je inderdaad duurder uit. Wel is het zo dat je 4 maanden 50% korting krijgt en daardoor zou het goedkoper kunnen zijn mits je na 12 maanden weer terugkeert naar KPN.

jobje73 schreef:

Het gras is altijd groener aan de overkant en dat is het ook als je aan de overkant bent.

Zakelijk heb ik Ziggo en ik zie dat ik daar regelmatig korte onderbrekingen heb op Internet. Niet echt storend, maar wel beduidend minder stabiel dan mijn glasvezel aansluiting bij KPN.

THx wjb. Ziggo is dan m.n. minder stabiel qua internet? Bij mij in het dorp liggen de glasvezelkabels in de grond, maar ze zijn nog niet aangesloten in de woningen. Is deze glasvezel alleen voor KPN, of maakt ziggo daar ook gebruik van?

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 24 januari 2021
jobje73 schreef:

Bij mij in het dorp liggen de glasvezelkabels in de grond, maar ze zijn nog niet aangesloten in de woningen. Is deze glasvezel alleen voor KPN, of maakt ziggo daar ook gebruik van?

Ziggo levert geen Internet over glasvezel tot aan de woning.

Of die glasvezel van KPN NetwerkNL is, is de vraag. Heb je al gekeken welke organisatie die glasvezel bij jullie aanlegt?

• 0 reacties
  • 24 januari 2021

1080P: Hoogste kwaliteit wat beschikbaar is in televisie videokwaliteit, 1080i (interlaced) en 1080p (progressive), het verschil zit hem bij snel bewegende beelden, bij interlaced is de opbouw van het beeld wat trager,en zie je verschuivingen in de beeldlijnen bij snellere beelden, daarom is op 1080p resolutie zeer aan te bevelen, ook erg belangrijk bij snel bewegende beelden.Bij full hd kan 1080p content worden weergegeven in de volledige resolutie. Ik stel de resolutie dan ook altijd op 1080p in. 1080P kijkt rustiger.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2672 reacties
  • 24 januari 2021
Ceessie35 schreef:

1080P: Hoogste kwaliteit wat beschikbaar is in televisie videokwaliteit, 1080i (interlaced) en 1080p (progressive), het verschil zit hem bij snel bewegende beelden, bij interlaced is de opbouw van het beeld wat trager,en zie je verschuivingen in de beeldlijnen bij snellere beelden, daarom is op 1080p resolutie zeer aan te bevelen, ook erg belangrijk bij snel bewegende beelden.Bij full hd kan 1080p content worden weergegeven in de volledige resolutie. Ik stel de resolutie dan ook altijd op 1080p in. 1080P kijkt rustiger.

1080p is een prima instelling, ja. Of je zet 'm op Automatisch. In een ander topic heeft eerder een moderator hierover het volgende geschreven:

Om de beste kijkervaring te krijgen, worden bij beeldscherminstellingen, keuze Automatisch, de volgende instellingen maximaal actief:

5202, 8001: UHD@50Hz (indien tv dit ondersteunt, anders lagere resolutie)

2260, 2952: 1080p@50Hz (indien tv dit ondersteunt, anders lagere resolutie)

• 0 reacties
  • 24 januari 2021

@Katana321 Klopt helemaal! Elke installatiemonteur weet dit, en zal bij elke installatie dan ook kijken, naar de beste instelling die op dat moment mogelijk is bij de klant. Die instellingen zijn dus die je hier omschreven hebt.

Groeten,

Ceessie35

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 24 januari 2021
wjb schreef:
jobje73 schreef:

Bij mij in het dorp liggen de glasvezelkabels in de grond, maar ze zijn nog niet aangesloten in de woningen. Is deze glasvezel alleen voor KPN, of maakt ziggo daar ook gebruik van?

Ziggo levert geen Internet over glasvezel tot aan de woning.

Of die glasvezel van KPN NetwerkNL is, is de vraag. Heb je al gekeken welke organisatie die glasvezel bij jullie aanlegt?

Dat heeft KPN laten aanleggen door m.n. Roemenen. Af en toe zag je groene KPN jasjes

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12914 reacties
  • 24 januari 2021
Ceessie35 schreef:

Dat weet ik en dat schrijf ik ook.

Ik was o.a. televisie technicus Ceessie35.

Later ben ik de commercie ingegaan.

Nu als gepensioneerde werk ik in LED verlichting.

Uitzendingen zijn altijd in 1080i, zoals ik schreef (i.v.m. bandbreedte, zie ook mijn link). 

De vraag is wie zet het beter om, de KPN TV decoder of de Televisie. 

Bij de 1853, die niemand meer heeft nu, zeker de televisie. 

Ik laat zo wie zo de televisie de conversie doen, Samsung is daar heel erg goed in.

Dus beide decoders staan bij mij op 1080i

Zie ook de link die ik voor jou voor het gemak had meegestuurd. 

Dus Ceessie35, niet altijd iemand de les lezen, dat kan ik ook maar doe ik liever niet.

• 0 reacties
  • 24 januari 2021

@Joop2011  iedereen is vrij om zijn instellingen naar eigen wens in te stellen natuurlijk, en absoluut niet bedoeld om wat jij nu zelfs schrijft.

Houdt er wel rekening mee, dat o.a de Duitse zenders ARD en ZDF wél in progressive resolutie uit zenden.

Dat uitzendingen altijd in 1080i zouden zijn, klopt niet.

Bij ons blijft het op 1080p50hz staan

Het gaat om de feiten, niet om elkander de les te lezen, dat is flauw

Ter aanvullende informatie:

https://www.ard-digital.de/technik/hdtv

Admin: losse reactie samengevoegd met deze

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 24 januari 2021
Ceessie35 schreef:

Dat uitzendingen altijd in 1080i zouden zijn, klopt niet.

De Europese standaard is 1080i en niet 1080p.

Het is ook niet zo dat de Duitse zenders via IPTV in 1080p50 aangeboden worden, het is gewoon 1080i. Alleen via DVB-T2 worden die zenders in 1080p50 aangeboden en zelfs dat is eigenlijk niets meer dan een "upscaling" van het 1080i bronmateriaal.

• 0 reacties
  • 24 januari 2021

Na weken te hebben moeten wachten op de nieuwe up-date i.v.m. de trage gids is dit uiteindelijk bij mij verholpen , eind goed , al goed denk je dan maar helaas .

Dan dient zich het volgende probleem aan dat je regelmatig de melding krijgt FOUTCODE STB NMC 400 en je geen tv meer heb en je alles moet gaan resetten .

Doe je dit niet dan begint de TV vanzelf weer nar enige tijd , oorzaak :ok_woman_tone1: ?

Ik ben er onderhand helemaal met de KPN en dit is niet de eerste keer dat ze hun problemen niet oplossing wat ik weet uit eerdere ervaringen met dit bedrijf .

Mocht er ooit een aanbieder komen die wel zijn zaakjes op orde heeft zal de KPN nog een zware pijp gaan roken.

Forum|alt.badge.img+2
jc-1954 schreef:

Na weken te hebben moeten wachten op de nieuwe up-date i.v.m. de trage gids is dit uiteindelijk bij mij verholpen , eind goed , al goed denk je dan maar helaas .

Dan dient zich het volgende probleem aan dat je regelmatig de melding krijgt FOUTCODE STB NMC 400 en je geen tv meer heb en je alles moet gaan resetten .

Doe je dit niet dan begint de TV vanzelf weer nar enige tijd , oorzaak :ok_woman_tone1: ?

Ik ben er onderhand helemaal met de KPN en dit is niet de eerste keer dat ze hun problemen niet oplossing wat ik weet uit eerdere ervaringen met dit bedrijf .

Mocht er ooit een aanbieder komen die wel zijn zaakjes op orde heeft zal de KPN nog een zware pijp gaan roken.

Hier nu ook..…

Dit met nieuwe Fritzbox en5202's.…

nog geen week oud 🤔

Alles is rechtstreeks aangesloten (door KPN monteur) en vanmiddag nog complete reset gegeven (de 5202, niet het modem).

Internet komt met 100+Mb binnen dus daar kan het niet aan liggen.

Wifi knalt er dan ook uit.…

Maar goed dat we geen gebruik maken van een compensatie want de gifbeker is nog niet helemaal leeg. 

Zit net aan het begin van een avontuur aan XS4ALL voor 1 jaar maar zo wordt het nog een lange zit.

• 0 reacties
  • 24 januari 2021
  • Martijn en Lies 

• Foto klopt , precies hetzelfde als dat ik ervaar en bij mij is ook alles bekabeld .

• Jammer dat je van de ene ellende in de andere valt .

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 januari 2021

We mopperen nogal eens op KPN als het weer eens niet werkt zoals we graag willen.

Maar nu met deze update wil ik graag een pluim geven aan alle medewerkers die hieraan meegewerkt hebben.

Het menu is snel, mooi en we hebben het idee dat ook het tv beeld beter en scherper is geworden, moet er wel bij vertellen dat wij hier met glasvezel kijken.

dus nogmaals diepe buiging voor jullie.

Kees

Forum|alt.badge.img+2

Live uitzending even minuutje terug spoelen zit er ook niet meer in, dan komt ook deze melding.

@ moderator: Het kan best zijn dat dit niet hoort bij dit topic over het nieuwe menu maar open dan weer het gesloten topic van dit probleem. Probleem heeft zich overigens in al die jaren van Telfort (op het oude platform) zelden of nooit voorgedaan.

#goedeoudetijd....

En nu we toch aan het zeuren zijn.... De snelheid van de 5202's vindt ik nog steeds overschat!

Fritzbox! is wel geweldig!!!