Skip to main content

Live tv-kijken en streaming op 1 plek. Dat is KPN TV+. Met de KPN TV+ Box brengen we al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek samen. Met 2 abonnementen en eindeloos veel entertainment heb jij het voor het kiezen.

 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.


Wat krijg je met KPN TV+?

Alles op 1 scherm
Al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek met de KPN TV+ Box.

Makkelijk zoeken
Zoek makkelijk door al jouw entertainment met 1 afstandsbediening.

Nergens aan vast

Zet met KPN je extra streamingsabonnement(en) of zenderpakketten maandelijks makkelijk aan of uit.

 

En verder:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Meer dan 65 tv-zenders incl. ESPN
  • Toegang tot apps als: Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Altijd en overal tv-kijken met de KPN TV app
  • Doe meer op je tv met je stem. Druk op de Google Assistent-knop op je afstandsbediening om live tv te zoeken, een serie aan te zetten, je opname in te stellen, een app te openen en aanbevelingen te krijgen die bij je stemming passen of smarthome-apparaten te bedienen.
  • Met Chromecast built-in kan je al je favoriete films, series, apps en games rechtstreeks naar je tv sturen.
  • HD+ zenders. 

 

Kies je voor een alleen streamen abonnement?

Dan krijg je:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Toegang tot Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Series en films uit ons Pluspakket
  • Makkelijk zoeken door al je streamingapps met 1 afstandsbediening
  • Een flexibel abonnement: je zit nergens aan vast

 

De KPN TV+ Box

Een kleine én krachtige box die werkt op Android TV. Werkt perfect samen met Google, de Google Play Store en Chromecast built-in. Gemaakt van 100% gerecycled plastic en brengt al je entertainment samen op 1 plek.

 

Toegang tot al je favoriete apps

Standaard zijn de volgende apps geïnstalleerd: Netflix, YouTube, Videoland, Disney+, HBO Max, Viaplay, Prime Video, NPO Start en Spotify*

Mis je nog apps? Via de Google Play Store heb je toegang tot meer dan 5.000 apps en games*

*Let op: om streamingapps te kunnen gebruiken is in sommige gevallen een apart (betaald) abonnement nodig.
 

Praat met Google en doe meer met je tv

Met de Google Assistent gebruik je je stem om te zoeken wat er nu te zien is. Of om te zappen naar een andere zender, apps te openen of antwoorden te krijgen: vraag het gewoon aan Google.
 

Ingebouwde Chromecast

Schakel makkelijk van je telefoon, tablet of laptop naar je tv. Met Chromecastbuilt-in stuur je al je foto’s, video’s of games rechtstreeks naar je tv.
 

Aansluiten via wifi

Verbind de KPN TV+ Box draadloos met je wifi thuis. Zo hoef je geen extra kabels te trekken. En dankzij de bluetooth afstandsbediening plaats je ‘m makkelijk uit ‘t zicht.
 

Superscherpe beeldkwaliteit

Met de KPN TV+ Box heb je superscherp en levensecht beeld door de 4K Ultra HD én HDR-ondersteuning met Dolby Vision, HDR10, HDR10+ en HLG.
 

De allerbeste geluidskwaliteit

Heb je Dolby Atmos? Je KPN TV+ Box heeft ‘t ook. Voor een echte bioscoopervaring bij je thuis.
 

Milieuvriendelijker

De box is laag in energieverbruik, klein én gemaakt van gerecycled plastic. Door de ecostand is de KPN TV+ Box milieuvriendelijker en verbruik je minder energie.

 

Updates, Bekende Bevindingen & de Kennisbank

Wil je meer weten over hoe de TV+ Box werkt? Of heb je hem in huis en heb je vragen over hoe dingen werken? Check de TV+ categorie in de Kennisbank.

Ook hebben we in de Kennisbank een overzicht kunnen plaatsen van bekende bevindingen rondom TV+. Hier kun je zien wat er speelt, wat er aan te doen is, en in welke update(s) het opgelost is/wordt.

 

Verder zal de TV+ Box ook regelmatig updates krijgen. We maken topics voor elke update. Check hiervoor onze Product Updates. Je kunt je hier ook op abonneren (met de blauwe knop bovenaan). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update is.

 

Veelgestelde Vragen

Zitten streamingabonnementen inbegrepen met een TV+ abonnement?

Nee.
Je hebt via de TV+ Box toegang tot allerlei apps van streamingdiensten. Daarvan kun je bij de installatie al een keuze maken welke je geïnstalleerd zou willen hebben. Daarna kun je via de Google Play Store zelf nog meer streamingapps installeren als je wilt .Je hebt dan wel zelf een account nodig bij die streamingdiensten. En voor de meesten betekent het hebben van een account dat je een betaald abonnement moet afnemen. Voor bepaalde streamingdiensten kun je dit abonnement ook via ons afnemen. Dit heeft als voordeel dat alle abonnementen op één factuur staan, en je ook makkelijk op één plek je verschillenden abonnementen kunt aan- en uitzetten.

 

Zitten de “HD-Glas” zenders ook op de TV+ Box?

Ja, en nee.

De TV+ Box heeft HD+ kwaliteit zenders voor de meest bekeken zenders. Dit zijn dezelfde zenders die op de oudere ontvangers als HD Glas aangeduid werden.

Deze zenders zijn op de TV+ Box vanaf kanaal 1 te bekijken (in plaats van vanaf 661). En ook nog eens voor iedereen met voldoende bandbreedte, ook als je geen glasvezel hebt. En daarnaast zijn ze ook nog in betere kwaliteit dan HD Glas is. 

 

Dit betekent helaas wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal.

 

 

 Hoe zit het met Teletekst(ondertiteling)?

Teletekst kun je lezen met de aparte Teletekst app. Deze is te downloaden via de Google Play Store. Op een later moment voegen we deze ook toe aan de app keuze bij de installatie.

 

Gaat het je om ondertiteling? Gebruik dan onze ingebouwde optie :)
Druk tijdens het tv kijken op de OK-knop op de afstandsbediening, of op de pijltoets naar beneden. Dit opent de infobalk. Ga met de pijltoetsen dan naar het icoon van een tekstballon. Dit is ondertiteling. Activeer het door op de OK knop op de afstandsbediening te drukken. 
Het voordeel van deze ondertiteling over teletekstondertiteling is dat je kunt zappen terwijl de ondertiteling aanstaat. Eenmaal aangezet blijft dat zo tot je het weer uitzet. Dit doe je door weer naar het icoon te gaan en nog een keer op OK te drukken. 

 

Laatste tekstupdate: 06-09-2023

Waarom alles interlaced trouwens? Wordt het zo aangeleverd vanuit Hilversum ofzo?

Dat is in heel Europa nog altijd de standaard.

Ik voorzie in de komende jaren geen significant hoger bitrates voor het online (unicast) TV platform dat door de apps, site en, in unicast mode, op de TV+ Box gebruikt wordt. Ook de concurrentie (NLZIET incluis) biedt nauwelijks hogere bitrates.

Je kunt kosten natuurlijk bagatelliseren maar als je je eens zou verdiepen in het verschil tussen multicast en unicast en tussen distributie over eigen netwerk of ook over netwerken van derden dan zal je daar waarschijnlijk toch anders over gaan denken.


Misschien dat ik over 3 maanden deze box ook ga nemen.

Dan staan de HD kanalen met de hogere bitrate erop (en dat verschil zie je echt en straks nog mooier).

En het maandbedrag is maar € 0,50 duurder (ik heb 200/200 vandaar). 

 

1 vraagje.

Op de BBC gebruiken wij soms de ondertiteling.

Is het al bekend of deze ook op de DIW7022 gaan komen en eventueel wanneer?

Alvast mijn hartelijke dank.

 

Verder verwacht ik dat de kinderziektes er dan grotendeels uit zijn.


1:  Geen geknipper in het beeld. (het oog kan snelheden van 50 beelden of meer niet waarnemen.😉

Dat is naar mijn weten nooit een reden geweest, een 1080p50 beeld is vele malen beter dan een 1080i beeld, met name bij snellere bewegingen zoals bij sportuitzendingen.


 

Waarom alles interlaced trouwens? Wordt het zo aangeleverd vanuit Hilversum ofzo?

 

Dat wordt al zo vanaf het begin van de televisie zo aangeboden.

Dat was destijds om 2 redenen:

1:  Geen geknipper in het beeld. (het oog kan snelheden van 50 beelden of meer niet waarnemen.😉

2: Kleinere bandbreedte (dat was in het begin van televisie heel erg belangrijk.

 

Waarom dit nog steeds zo is, geen idee. 

Ik zou daar toch even naar zoeken via Google want dit klopt niet helemaal.

 

Met interlaced heb je in theorie juist een knipperend beeld met progressieve Scan niet, het klopt wel dat we die verversing bijna niet zien, behalve bij snelle sporten op hedendaagse televisies.

 

De bandbreedte is vooral nu met IPTV van belang, met het oude analoge TV via de ether speelde andere zaken.

 

Interlacing komt uit de tijd van de beeldbuistelevisie, die aanvankelijk niet in staat was om een beeld in één keer op te bouwen. Bron 

 

 

De huidige televisies moeten het interlaced beeld weer De-interlacen feitelijk een onnodige extra stap. Bandbreedte en data besparing is de enige reden dat dit nog steeds gebeurt zeker voor lineaire TV.

 

Dat is mooi voorbeeld van de wet op de remmende voorsprong.

 


1:  Geen geknipper in het beeld. (het oog kan snelheden van 50 beelden of meer niet waarnemen.😉

Dat is naar mijn weten nooit een reden geweest, een 1080p50 beeld is vele malen beter dan een 1080i beeld, met name bij snellere bewegingen zoals bij sportuitzendingen.

 

Hoi @wjb en @Galdor68 

Ik bedoel hier letterlijk de beginjaren van de televisie.

En toen was dat 1 van de redenen.

En de bandbreedte natuurlijk die was toen 5,5 Mhz voor het destijds analoge signaal via de ether.

Daarom werden de “oude” stomme films vaak in dubbele snelheid afgespeeld. 

 

En ik denk dat het nu vooral met bandbreedte te maken heeft, hoewel met de betere compressie mag dat eigenlijk ook geen probleem meer zijn.

 

Dus is het momenteel eigenlijk niet meer dan nostalgie. 😉😊


Ik zag een mooie topic i.v.m. geluid verschil live kijken en een opname kijken.

Zie hier. 


1:  Geen geknipper in het beeld. (het oog kan snelheden van 50 beelden of meer niet waarnemen.😉

Dat is naar mijn weten nooit een reden geweest, een 1080p50 beeld is vele malen beter dan een 1080i beeld, met name bij snellere bewegingen zoals bij sportuitzendingen.

 

Hoi @wjb en @Galdor68 

Ik bedoel hier letterlijk de beginjaren van de televisie.

En toen was dat 1 van de redenen.

En de bandbreedte natuurlijk die was toen 5,5 Mhz voor het destijds analoge signaal via de ether.

 

Dus is het momenteel eigenlijk niet meer dan nostalgie. 😉😊

Helaas voor u klopt dit niet helemaal, dit zit enkel en alleen in de werking van de televisies en heeft nagenoeg weinig tot niks met bandbreedte te maken zeker niet in de begin dagen.


1:  Geen geknipper in het beeld. (het oog kan snelheden van 50 beelden of meer niet waarnemen.😉

Dat is naar mijn weten nooit een reden geweest, een 1080p50 beeld is vele malen beter dan een 1080i beeld, met name bij snellere bewegingen zoals bij sportuitzendingen.

 

Hoi @wjb en @Galdor68 

Ik bedoel hier letterlijk de beginjaren van de televisie.

En toen was dat 1 van de redenen.

En de bandbreedte natuurlijk die was toen 5,5 Mhz voor het destijds analoge signaal via de ether.

 

Dus is het momenteel eigenlijk niet meer dan nostalgie. 😉😊

Helaas voor u klopt dit niet helemaal, dit zit enkel en alleen in de werking van de televisies en heeft nagenoeg weinig tot niks met bandbreedte te maken.

 

Mensen vragen ook

Wat is beter interlaced of progressive?

Bij progressive wordt telkens het gehele beeld 'ververst'. Bij interlace heb je een lagere kwaliteit omdat de even en oneven beeldlijnen om en om worden ververst. Dat laatste spaart bandbreedte maar is minder interessant omdat je maar de helft van de kwaliteit overhoudt.

 

Bron.

 

En dat heb ik destijds ook op school geleerd.

Jaren '70. 😉

En @Galdor68 er is inderdaad heel erg veel veranderd.

En dat is leuk en ook goed.


Als ik de topics zo door lees zijn er mensen tevreden, maar ook veel mensen niet.

Die hoor je het meeste, wat logisch is, dat geld voor alle fora, klagers schrijven eerder dan tevreden gebruikers.

Daarom vraag ik mij af, nu overstappen is te doen.

Of toch nog even wachten? (Zelf nu VIP5202 en Box 12, alles via bekabeling)


Daarom vraag ik mij af, nu overstappen is te doen.

Of toch nog even wachten? (Zelf nu VIP5202 en Box 12, alles via bekabeling)

Persoonlijk zou ik nog even wachten en hier op het forum de terugkoppelingen / ontwikkelingen de komende tijd goed in de gaten houden.

In potentie zie ik een mooi product van KPN maar er zijn mijns inziens nog wel een paar plooitjes glad te strijken.


Mensen ik zie dat we naast de discussie en vragen rond KPN TV+ nu ook een beetje op de vorm van het gesprek gaan zitten. Dit is daar niet echt de plek voor en ik wil iedereen vragen voor het overzicht om het zoveel mogelijk on topic te houden 🙂


Hangt vooral af van hoe je de decoder gebruikt. Als net alleen om lineaire tv gaat dan denk ik dat veel klanten ervoor kiezen om voorlopig de 5202 te behouden. Kijk je meer online dan lineair naar tv en videotent dan slaat de weegschaal meer richting de TV+ decoder oorr.

Op termijn denk ik zelf dat eenmaal beter door ontwikkeld TV+ niet alleen voor KPN maar ook voor klanten een succesverhaal gaat worden. Maar dan moet er nog wel eerst wat werk verzet worden.


Hangt vooral af van hoe je de decoder gebruikt. Als net alleen om lineaire tv gaat dan denk ik dat veel klanten ervoor kiezen om voorlopig de 5202 te behouden. Kijk je meer online dan lineair naar tv en videotent dan slaat de weegschaal meer richting de TV+ decoder oorr.

Op termijn denk ik zelf dat eenmaal beter door ontwikkeld TV+ niet alleen voor KPN maar ook voor klanten een succesverhaal gaat worden. Maar dan moet er nog wel eerst wat werk verzet worden.

 

En @TvG2016 

Wat zou jij mensen aanbevelen die de Arcadyan HMB 2260 of Arris 2952 hebben?

Afgezien dat HD glas (straks HD+) er nog niet opzit.


 

 

En @TvG2016 

Wat zou jij mensen aanbevelen die de Arcadyan HMB 2260 of Arris 2952 hebben?

Afgezien dat HD glas (straks HD+) er nog niet opzit.

Hangt ook weer af met hoe je kijkt. En ik weet dat jij een fan bent van apps via de televisie gebruiken, Maar TV+ (of eigenlijk Android TV/Google TV) biedt echt veel meer apps en daarnaast ook veel meer gebruikersgemak dat de platformen van bijvoorbeeld LG en Samsung,

Eigenlijk zijn de 2260 en 2952 simpele inmiddels verouderde kijkdozen. Ik hen nog een 2952 in gebruik maar ik merk zeker verschil met 5202. Maar als je alleen lineair kijkt dan zijn de 2260 en 2952 nog toereikend.


 

Je kunt kosten natuurlijk bagatelliseren maar als je je eens zou verdiepen in het verschil tussen multicast en unicast en tussen distributie over eigen netwerk of ook over netwerken van derden dan zal je daar waarschijnlijk toch anders over gaan denken.

Ik ben bekend met het verschil en bagatelliseer de kosten in mijn post juist helemaal niet, misschien heb ik dat niet duidelijk genoeg uitgelegd of heb je me verkeerd begrepen. :) Ik erken namelijk juist dat die kosten zeker hoger zullen zijn vanuit KPN’s perspectief; dat zijn we gewoon eens met elkaar. Maar ik vind dat er meer overwegingen/belangen meespelen dan louter het (in-/extern verkeer), daarom zei ik: door achter te blijven en zichzelf niet klantvriendelijk op te stellen gebeuren er voor KPN 3 dingen: 1.) je krijgt mensen die gaan overstappen naar diensten die dus niet rechtstreeks vanuit KPN’s netwerk gedistribueerd worden (zoals ik nu overweeg naar NLZiet te gaan), 2.) KPN heeft €0 TV- en upsale-inkomsten aan klanten die dat doen en 3.) elke binding minder met de klant levert een overweging op om weer eens te kijken of je überhaupt bij KPN moet blijven. Nu gaat TV er hier misschien uit vanwege TV+, dan ga ik ook meteen weer kijken of het aanbod voor glasvezel wel gunstig is. Dat is een risico, klantenbinding is belangrijk.

Ergo: als KPN mij via apps met TV+ een fatsoenlijke stream aanbiedt ipv de afgrijselijke kwaliteit die het nu oplevert, dan krijgen ze daar €12,50 per maand voor* en kunnen ze het rechtstreeks over eigen infrastructuur leveren - dus geen duurder extern dataverkeer én ze ontvangen inkomsten voor het abonnement en extra zenders en blabla. 🙂 Als ze echter weigeren een fatsoenlijke stream aan te bieden of zo’n kastje afdwingen waardoor ik over moet stappen naar iets als NLZiet, dan levert ze dat 1.) die €12,50 (+ extra zenderpakketten) niet op en b.) hebben ze die kosten voor meer extern dataverkeer alsnog, tenzij NLZiet toevallig bijv. een caching/distributie server in het KPN-netwerk heeft hangen (in welk geval ze niet de externe kosten hebben, maar wel alsnog hoger bandbreedte verbruik. Kortom: ze kunnen dat dan net zo goed zelf ook leveren. ;)). Hoe dan ook is de situatie te allen tijde beter voor KPN als ze inkomsten ontvangen én tevreden klanten hebben. Het netwerk kan het wel hebben. Dus ik bagatelliseer de kosten en het extra dataverkeer zeker niet, ik geef louter aan waarom ik denk dat het voor KPN juist gunstig is om het iets meer bandbreedte te laten eten dan mensen weg te drijven naar alternatieven. 🙂 Ze kunnen het zelfs commercieel maken zoals: “voor hogere kwaliteit streaming moet je het 4K-pakket afnemen”, al is dat ook lastig gezien de prijssetting dan een stuk hoger wordt dan bij de concurrentie en mensen verwachten anno 2023 eigenlijk gewoon een fatsoenlijke stream. (Dus dan stappen ze wellicht alsnog over naar een streamingdienst. :P)

 

Met betrekking tot de beeldkwaliteit heb ik met de NLZiet-app (ik ben net een trial gestart :P) op TvOS trouwens wel een betere beeldkwaliteit dan de stream die geleverd wordt via de WebOS-app van KPN. En op WebOS is het ook beter. Als ik https://www.totaaltv.nl/nieuws/nlziet-levert-beter-beeld-dan-ziggo-next-mini-kpn-tv/ mag geloven gaat het om 1080p/50 @ 7.5MBps, wat gelijk zou staan aan de normale HD-zenders van KPN (maar onderdoet aan de HD-Glas ervaring). (Zeggen zij, ik heb dat zelf niet gecheckt - enkel vastgesteld dat de kwaliteit via NLZiet-streaming inderdaad beter lijkt te zijn dan de stream die KPN levert aan WebOS.)

 

Daarom zou ik toch wel erg blij worden als KPN bij TV+ ofwel fatsoenlijke streaming-kwaliteit aanbiedt via de apps óf anders toestaat de VIP5202 (of wat je ook wil) te behouden. Maar ik vrees dat dit, ALS het al gaat gebeuren, nog maanden gaat duren - en de tijd om daar op te wachten heb ik niet. :( 


Ergo: als KPN mij via apps met TV+ een fatsoenlijke stream aanbiedt ipv de afgrijselijke kwaliteit die het nu oplevert, dan krijgen ze daar €12,50 per maand voor* en kunnen ze het rechtstreeks over eigen infrastructuur leveren - dus geen duurder extern dataverkeer én ze ontvangen inkomsten voor het abonnement en extra zenders en blabla. 🙂

Maar er is geen enkele smart-TV app die gebruik maakt van het multicast TV platform op vlan 4. Het is juist zo dat al die smart-TV apps en dus ook een eventuale smart-TV app voor Apple TV gebruik zal maken van het online (unicast) TV platform en dus ook gebruik zal moeten maken van de TV streams die via dat platform aangeboden worden.

KPN gaat echt geen smart-TV app ontwikkelen die op het multicast TV platform aangesloten kan worden, dat zal toch echt voorbehouden zijn aan haar eigen TV ontvangers. Ik denk dat er maar heel weinig abonnees zullen zijn die zo'n aversie tegen Google hebben dat ze alles wat op Android gebaseerd is de deur zullen wijzen. Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen maar goed, daar heb je in de vorm van NLZIET dan ook een prima alternatief voor.

 

Overigens is dit een discussie die beter in het onderstaande topic gevoerd kan worden.

 


Shyrin_ schreef:
En als laatste willen we ook meteen de zenders beschikbaar maken op de kanaalnummers van de normale HD zenders. Dus HD+ op 1.

 

Dat is niet gewoon goed nieuws, dat is een enorme doorbraak voor iedereen die hier al jaren om vraagt!

 

Ja eindelijk gaat het gebeuren, nu hopelijk ook op de Arris VIP 5202 tv ontvanger.

 


Issues

Als ik naar een bepaald kanaal zit te kijken en ik raadpleeg de gids, gaat heel even het beeld en geluid uit van het kanaal waar ik naar kijk. 

Het bladeren in de gids met P+ of P- gaat ook lang niet zo vlot als in vorige STB’s. 
 

Via de ViaPlay app live uitzendingen bekijken verloopt ook niet altijd vlot. Dan volgt er vrij snel een foutmelding “er is iets misgegaan. Viaplay kan de content niet laden”. Als ik dan op “opnieuw proberen’ klik doet ie het wél. Als ik Viaplay kijk via AppleTV heb ik daar helemaal geen last van. 
 

Soms krijg ik bij het starten van iets op Netflix via de NF-knop op de afstandsbediening geen beeld en/of een geluid van storing (zoals vroeger dat geluid bij een sneeuwscherm). Ook hier niet als ik via AppleTV kijk.   
 

Hebben meer mensen deze issues?

 

Laatste update van de TV+ box van afgelopen week is geinstalleerd 
 

 


Issues

Als ik naar een bepaald kanaal zit te kijken en ik raadpleeg de gids, gaat heel even het beeld en geluid uit van het kanaal waar ik naar kijk. 

Het bladeren in de gids met P+ of P- gaat ook lang niet zo vlot als in vorige STB’s.   

 

Hebben meer mensen deze issues?

 

Klopt, dit zijn bekende problemen die hier ook spelen. Haperingen en onderbrekingen. Het navigeert niet lekker als je even snel naar de TV gids wilt of even je opnamelijst wilt bekijken of een andere zoekfunctie. 


 

 

En @TvG2016 

Wat zou jij mensen aanbevelen die de Arcadyan HMB 2260 of Arris 2952 hebben?

Afgezien dat HD glas (straks HD+) er nog niet opzit.

Hangt ook weer af met hoe je kijkt. En ik weet dat jij een fan bent van apps via de televisie gebruiken, Maar TV+ (of eigenlijk Android TV/Google TV) biedt echt veel meer apps en daarnaast ook veel meer gebruikersgemak dat de platformen van bijvoorbeeld LG en Samsung,

Eigenlijk zijn de 2260 en 2952 simpele inmiddels verouderde kijkdozen. Ik hen nog een 2952 in gebruik maar ik merk zeker verschil met 5202. Maar als je alleen lineair kijkt dan zijn de 2260 en 2952 nog toereikend.

 

Dank je @TvG2016 

Met de nieuwe KPN tv+ decoder DIW7022 wordt het misschien wel interessant om ook de app's op de decoder te gaan gebruiken.

De Arcadyan HMB2260 Arris 2952 zijn beide te traag hiervoor en geven daardoor veel problemen (lees je ook in diverse topics.😉

 

Ik wacht totdat de HD+ kanalen vanaf 1 erop staan.

Want dat is de originele stream heb ik begrepen en is 14 Mb/s, dus een nog mooier beeld op de LG 4K OLED tv. 

 

Helaas gaan de opnames van HD glas niet mee, hopelijk gaat KPN de HD glas opnames nu ook in gewone HD er parallel naast zetten (doen ze volgens mij nu ook met HD en SD).

Dan is het voor HD glas gebruikers ook makkelijker om over te gaan.

 

P.S.

Jij en iedereen mag gewoon je of jij tegen mij zeggen (ook al ben ik al met pensieoen)😉

 

Met jullie doelde ik ergens anders op.

Jullie is wijzen naar iemand, iemand beschuldigen.

En zoals je weet als je met 1 vinger naar iemand wijst, wijs je met 3 vingers naar je zelf.

In plaats van jullie kan je in mijn ogen beter schrijven @KPN of zoiets.

 


Ik wacht totdat de HD+ kanalen vanaf 10 erop staan.

Ik weet dat dat een wens van je is maar ik ben bang dat je dan lang zult moeten wachten. 😉


Ik wacht totdat de HD+ kanalen vanaf 10 erop staan.

Ik weet dat dat een wens van je is maar ik ben bang dat je dan lang zult moeten wachten. 😉

 

Oeps, dank je @wjb 

Ik heb het aangepast.

Vanaf 1 uiteraard.

En als KPN dan toch bezig is, waarom niet meteen alle HD kanalen in de originele stream of zoals KPN het noemt HD+

 

Eigenlijk zijn de gecomprimeerde kanalen HD-😉😊


Sorry, maar ik heb zin om mij even om te kleden. 😊

En in mijn blauwe Jomanda jurk krijg ik vobriaties dat KPN misschien wel wil doorpakken met HD+ voor meer kanalen.


Kan je die nieuwe box ook bedraad aansluiten op het internet?


Kan je die nieuwe box ook bedraad aansluiten op het internet?

Jazeker.