Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 19 oktober 2022

@Jossiek Is het een zakelijk nummer?

En toestel via je werk of eigen toestel?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 19 oktober 2022

Ook hier al maanden aan het zoeken naar een oplossing Helaas al paar bezoeken aan de KPN winkel, SIM kaart vervanging en diverse telefoontjes naar de klantenservice gekost. Nog steeds geen bereik alleen maar een E en verder geen oplossing 

betaal een best bedrag per maand voor niks … kan alleen maar op WiFi 

Heel teleurstellend al jaren jaren klant en dan dit .. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 19 oktober 2022
Parossa schreef:
PME schreef:

@Remco_

Zou jij is willen kijken of ik ook nog gewoon op de bel lijst sta?

Gr.

Zoek anders zelf in de 200+  reacties van je wanneer je een bevestiging hebt gehad. Je zult wel geduld moeten hebben, waarschijnlijk ook nog na de 21e. Wat wil je anders doen dan? 🤷🏼‍♀️

Geduld,tja dat moment is verspeelt 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 19 oktober 2022

@W84 Lees even het vast gezette eerste bericht en vul je profiel in dan kan een moderator je op de lijst zetten.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Beam30 @MK1979 @W84  ik heb jullie toegevoegd aan de lijst!

• 42 reacties
  • 19 oktober 2022
Thomas schreef:

@Beam30 @MK1979 @W84  ik heb jullie toegevoegd aan de lijst!

Hallo Thomas, zie je kans om ook op mijn vragen  te reageren? Krijg het gevoel dat ik wellicht iets over het hoofd heb gezien, vandaar mijn vragen aan de moderator vanmorgen. 

• Topper
  • 24 reacties
  • 19 oktober 2022
Mariekeenrichard schreef:

Ik ben ook zojuist gebeld met hetzelfde voorstel als hierboven al eerder genoemd. Ik had eerst de oproep gemist omdat ik niet dacht dat ze na 21.00u nog zouden bellen en daarna zelf teruggebeld.

Tot nu toe geen enkele reactie gehad die richting geeft aan oplossing. Sinds eind juli geen 4G. Bij poging telefonisch contact te krijgen met de klantservice lange wachtrij, geen contact. Wel zichtbaar dat het gebruik van dit telefoonnummer deze mnd ruim €9 extra kosten betreft.

YESSS het verlossende telefoontje gehad, omruilen dus!!

• Topper
  • 31 reacties
  • 19 oktober 2022

Hier ook net gebeld. Heeft even geduurd maar keurig opgelost!

• Topper
  • 33 reacties
  • 19 oktober 2022

Ik heb gisteren het telefoontje gemist en vandaag het 088 nummer terug gebeld. Werd keurig geholpen en er is nu eindelijk rust. Want het omruilen gaat nu van start. Bedankt kpn. Goede oplossing.

Nu hopen dat de telefoon snel geleverd wordt zodat we dit hoofdstuk kunnen afsluiten en ik hoop dat het sneller gaat dan de 4 weken die gezegd is. 

is er al iemand die zijn nieuwe telefoon al binnen heeft?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Klant3 als je smsjes hierover gehad hebt sta je op de lijst inderdaad. Wij hebben er helaas geen zicht op hoe ver onze collega's zijn met de lijst dus daar kan ik weinig over zeggen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 19 oktober 2022
Geen 4G schreef:
Mariekeenrichard schreef:

Ik ben ook zojuist gebeld met hetzelfde voorstel als hierboven al eerder genoemd. Ik had eerst de oproep gemist omdat ik niet dacht dat ze na 21.00u nog zouden bellen en daarna zelf teruggebeld.

Tot nu toe geen enkele reactie gehad die richting geeft aan oplossing. Sinds eind juli geen 4G. Bij poging telefonisch contact te krijgen met de klantservice lange wachtrij, geen contact. Wel zichtbaar dat het gebruik van dit telefoonnummer deze mnd ruim €9 extra kosten betreft.

Vreemd want de klantenservice is een gratis nummer 

Waarschijnlijk heb je een duur door verbind nummer gebruikt via de eerste Google hit?

• Helper
  • 25 reacties
  • 19 oktober 2022
WendyJ81 schreef:

Ik ben benieuwd of er al iemand de telefoon heeft ontvangen? 

nou! ik dus ook, neem aan dat hier een speciaal nieuws bericht op social media komt,  foto erbij, bloemen, taart!! feestelijk moment zo ik zeggen!! 😁

• Topper
  • 10 reacties
  • 19 oktober 2022

Nog steeds niet gebeld.

Rudie65
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 60 reacties
  • 19 oktober 2022

Hier ook netjes opgelost, ben er blij mee.

Dit is waar wij al jaren klant zijn bij kpn, 

net bedrijf waar je van op aan kunt en goede klantenservice maar men altijd meedenkt. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 oktober 2022

Ik ervaar dezelfde probleem, is begonnen sinds begin augustus. Zeer slechte 4G verbindingen en meestal alleen een Edge verbinding beschikbaar. Graag ontvang ik een update wanneer dit probleem verholpen en een compensatie voor de niet geleverde diensten. Ik heb mijn profiel voorzien van de gevraagde gegevens.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 19 oktober 2022
arkel005 schreef:
PME schreef:

@Remco_

Gr.

Heb je de sms’jes ontvangen? Zo ja, dan sta je op de lijst. 

Ik heb vorige week donderdag via dit forum een bevestiging gekregen dat er contact met mij zou worden opgenomen, echter heb ik nooit een sms gehad.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 19 oktober 2022
Jair_g schreef:
arkel005 schreef:
PME schreef:

@Remco_

Gr.

Ik heb vorige week donderdag via dit forum een bevestiging gekregen dat er contact met mij zou worden opgenomen, echter heb ik nooit een sms gehad.

Waarschijnlijk omdat jij na 6 oktober op de lijst bent gekomen en die worden anders afgehandeld dan diegene die voor de 6oktober op de lijst gingen.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 19 oktober 2022

@JurjanH ik heb je naam op de lijst gezet!

@Jair_g wat @Roos79 zegt klopt precies. Je naam staat op de lijst. 🙂

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 19 oktober 2022
Roos79 schreef:
Jair_g schreef:
arkel005 schreef:
PME schreef:

@Remco_

Gr.

Waarschijnlijk omdat jij na 6 oktober op de lijst bent gekomen en die worden anders afgehandeld dan diegene die voor de 6oktober op de lijst gingen.

Oke op die manier. Dank voor je reactie.👍

• Topper
  • 23 reacties
  • 19 oktober 2022

er is zojuist een pakje bezorgd met een factory sealed iphone 12 erin !!!
model nummer ga ik zo controleren maar blij met het feit dat ik weer een telefoon heb.

🎂

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 oktober 2022
Karin Boeser schreef:

Ik heb gisteren het telefoontje gemist en vandaag het 088 nummer terug gebeld. Werd keurig geholpen en er is nu eindelijk rust. Want het omruilen gaat nu van start. Bedankt kpn. Goede oplossing.

Nu hopen dat de telefoon snel geleverd wordt zodat we dit hoofdstuk kunnen afsluiten en ik hoop dat het sneller gaat dan de 4 weken die gezegd is. 

is er al iemand die zijn nieuwe telefoon al binnen heeft?

Ik heb gisteren ook telefoontje gemist, maar anders dan het sms bericht was het een 033 nummer. Als ik het nummer terugbel krijg ik een bandje dat het om

kpn gaat en ik hun oproep gemist heb maar dat ik niet zelf contact kan opnemen en in plaats daarvan moet wachten tot ze mij weer bellen 😖 lastig voelt dat want het is voor mij in werksituaties vaak niet mogelijk om privé telefoontjes op te nemen (en ik keek wel uit naar 088 telefoontje maar had dus de 033 niet als zodanig belangrijk herkend)
Kpn, kan ik misschien in een persoonlijk bericht ook het 088-telefoonnummer ontvangen dat ik wel zelf kan terugbellen? 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 oktober 2022

Beste KPN, er zijn nu bijna 2 weken voorbij na jullie sms bericht en heb nog geen enkele persoon tel. gesproken. Zelf kan ik nauwelijks gebeld worden vanwege de aanhoudende problemen en kan ik niks online buiten de WiFi thuis. 
Graag zsm een oplossing! En anders ga ik rechtsbijstand inschakelen.

De rekening wordt nog steeds netjes betaald. Maar anders ga ik Storneren vanaf deze maand. 

• Topper
  • 23 reacties
  • 19 oktober 2022
Licky Lauda schreef:

er is zojuist een pakje bezorgd met een factory sealed iphone 12 erin !!!
model nummer ga ik zo controleren maar blij met het feit dat ik weer een telefoon heb.

🎂

Modelnummer is een M dus gewoon nieuw van Apple, wel bijzonder feit over beperkte garantie tot 18-10-2023 ipv 2 jaar.

@Karin Boeser 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 16 reacties
  • 19 oktober 2022

Vandaag opnieuw gebeld door KPN; er was bij mijn vorige belletje iets mis gegaan waardoor ik vandaag opnieuw gegevens moest doorgeven. Op zich geen probleem, al lang blij dat er een actie gaande is.

Wel heb ik nog een vraag aan een moderator. Aan de telefoon zei jouw collega dat het wellicht mogelijk is om de (nieuw) ontvangen iPhone 12 naar de winkel te brengen, en deze daar (tegen bijbetaling) een iPhone 13/14 kan ontvangen. Kunnen jullie dit bevestigen? Ik zit namelijk met de 2 weken termijn; ik wil namelijk wel een telefoon houden :). 

Graag hoor ik van jullie ;)