Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 29 reacties
  • 21 oktober 2022

Ook nog steeds niet gebeld. 80% van het team heeft zeker hun roostervrije dag op vrijdag…. Hele dag thuis gebleven om bereikbaar te zijn… 

• Topper
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2022

Kunnen we even afspreken dat de reactie: ik ben niet gebeld, beter achterwege gelaten kan worden. Enorme vervuiling vh topic en het draagt niets bij. We zijn met honderden (zo niet meer), dat gaat nog wel ff duren…

• Topper
  • 18 reacties
  • 21 oktober 2022

Om half één een smsje dat ik een gemiste oproep had. Iets voor vijven teruggebeld en mijn iPhone 12 komt er ook aan!

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 oktober 2022

KPN, ik ben er klaar mee. Heb me al meerdere keren aangemeld, KPN bevestigd dat dit zo is en ik hoor helemaal niets. Heb al 3 maanden geen bereik meer en abonnement loop gewoon door. Ik ga eens navragen bij mij rechtsbijstandverzekering wat er mogelijk is, wat jullie blijven in gebreke. 

• Topper
  • 28 reacties
  • 21 oktober 2022
JAcqGr schreef:

Kunnen we even afspreken dat de reactie: ik ben niet gebeld, beter achterwege gelaten kan worden. Enorme vervuiling vh topic en het draagt niets bij. We zijn met honderden (zo niet meer), dat gaat nog wel ff duren…

U wacht pas ff op een belletje aan t forum te zien.. wij al maanden! Vind het nu wel echt lang duren.. zit gekluisterd aan mijn telefoon en ik vind het wel fijn om te weten of ze wel of niet gebeld zijn.. 

super fijn dat er mensen wel al benaderd zijn maar ik vind het zelf frustrerend nog steeds te zitten wachten zonder iets te horen.. 

heeft er iemand een telefoonnummer die deze kan sturen? Kan ik ze zelf bellen.. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • 21 oktober 2022
Kaaijtje schreef:

Ben op 14 oktober gebeld. Wanneer kan ik mijn iPhone 12 verwachten?

Ik neem aan dat dát met jou besproken is, @Kaaijtje 

• Topper
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2022
Tante t schreef:
JAcqGr schreef:

U wacht pas ff op een belletje aan t forum te zien.. wij al maanden! Vind het nu wel echt lang duren.. zit gekluisterd aan mijn telefoon en ik vind het wel fijn om te weten of ze wel of niet gebeld zijn.. 

super fijn dat er mensen wel al benaderd zijn maar ik vind het zelf frustrerend nog steeds te zitten wachten zonder iets te horen.. 

Ik wacht ook al maanden. Langs gaan bij fysieke winkel of bellen heeft totaal geen zin. Behalve een beperkte groep die dus zelf contact met je opnemen, heeft verder niemand binnen KPN enig idee (resultaat na ong 5 telefoontjes). Rechtsbijstand bellen heeft ook weinig zin, je hebt gelijk en staat in je recht, maar KPN is log en groot.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • 21 oktober 2022
Tante t schreef:
JAcqGr schreef:

Jíj wordt gebeld, @Tante t .  Zelf bellen is geen optie.

Ik quote @Erik_  nog maar eens:

Erik_ schreef:

Als je sms’jes hebt gehad in de afgelopen weken, dan sta je op de lijst. Als wij je hier bevestigd hebben dat je op de lijst staat, dan sta je op de lijst. 

Ik weet dat iedereen hier al lang wacht, maar jullie allemaal bellen is wel mensenwerk. En, zoals ik al eerder aangaf, geen zorgen. We stoppen niet totdat iedereen bereikt is. En als het al een keer zo gek loopt dat we iemand helemaal niet telefonisch kunnen bereiken nemen we op andere manier contact op.

• Topper
  • 57 reacties
  • 21 oktober 2022

Wat nu als je iPhone 11 beschadigd is of een gebroken scherm? Wordt die dan wel omgeruild?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 oktober 2022

Maar ik heb zelfs nog geen sms gehad of update, terwijl er is bevestigd dat ik aangemeld ben. Ben al jaren met het gezin trouw lid van KPN, maar ben er klaar mee met de arrogantie om dit maar te laten zoals het is. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
DennisFRL schreef:

Wat nu als je iPhone 11 beschadigd is of een gebroken scherm? Wordt die dan wel omgeruild?

Ik vermoed dat er dan kosten aan verbonden zijn.

Je 11 zou ook niet kosteloos gemaakt worden namelijk.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 21 oktober 2022
Jacques70 schreef:

Maar ik heb zelfs nog geen sms gehad of update, terwijl er is bevestigd dat ik aangemeld ben. Ben al jaren met het gezin trouw lid van KPN, maar ben er klaar mee met de arrogantie om dit maar te laten zoals het is. 

Wanneer heb je je aangemeld? 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 oktober 2022

Ergens begin September en vorige week nogmaals, beiden keren bericht gehad en

bevestigd dat ik op de lijst sta door GwenJoan.  Nog niets gehoord……

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 21 oktober 2022
Jacques70 schreef:

Ergens begin September en vorige week nogmaals, beiden keren bericht gehad en

bevestigd dat ik op de lijst sta door GwenJoan.  Nog niets gehoord……

Heb je nog geen enkele sms gehad? Ook niet van vóór 6 oktober?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2022

Ik ervaar ook problemen met het bereik van mijn IPhone 11

• Topper
  • 15 reacties
  • 21 oktober 2022

Helaas heeft kpn vandaag niet gebeld. Jammer dat ze niet aan de bel afspraak houden. Of in ieder geval een sms’je sturen dat we nog worden gebeld, of dat langer duurt. Communicatie vanuit de kpn is nu wel erg belangrijk.  Hopelijk kan een moderator van kpn dit nog regelen?

groet!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 oktober 2022

Sinds begin augustus problemen met 4G/ bellen iphone 11. 
Regelmatig contact gehad met KPN/Apple. 
Sms ontvangen op 6 oktober zou binnen 2 weken gebeld worden. Maar zoals bijna alle beloftes is dit weer niet nagekomen. 

Admin: vraag naar centrale topic verplaatst

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

@micF Dit is hier vanmorgen geplaatst 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • 21 oktober 2022

@Joris S. Ik kan op de postcode+huisnummer in jouw profiel geen mobiel abonnement vinden. Kloppen de gegevens?

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 oktober 2022

Ik heb me ook al ruim voor 6 oktober gemeld maar helaas ook nog niks gehoord 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 131 reacties
  • 21 oktober 2022

Vandaag gehoord dat ik eind deze maand of eind november de compensatie van abonnementskosten op mijn rekening kan verwachten. En de medewerker vertelde mij dat als het november wordt, die maand er dan ook bij komt. En dan is het vanaf de maand juli.  
Dat is netjes geregeld.   
Bedankt KPN! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 21 oktober 2022
Roos79 schreef:
DennisFRL schreef:

Ik vermoed dat er dan kosten aan verbonden zijn.

Je 11 zou ook niet kosteloos gemaakt worden namelijk.

Er is nergens gevraagd of verkondigd hoe de staat van je telefoon moet zijn.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 21 oktober 2022

Na hoeveel dagen kwam in het algemeen de telefoon binnen na telefonisch contact?

Je kunt de ‘bestelling’ nergens volgen.

• Topper
  • 29 reacties
  • 21 oktober 2022
JAcqGr schreef:

Nou, ze doen een toezegging 2 weken geleden die ze niet nakomen. En ik vind het wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die nog niet gebeld is. 

• Topper
  • 15 reacties
  • 21 oktober 2022

@Roos79 ah! Dat wist ik niet! Thx👍 Dan moeten we wachten tot 6 oktober. Als ze dit nu in een sms’je sturen voor diegenen die nog niet gebeld zijn.

groet!