Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 25 oktober 2022

Gaat dit om een iPhone 11 specifiek gekocht bij KPN of alleen om het mobiele abonnement icm de iPhone 11?

Ik heb, een poos geleden, een aantal keer de slechte bereikbaarheid hier en elders bij webcare gemeld met mijn nieuw gekochte iPhone 11 die ik elders heb gekocht en zag dit topic wel voorbij komen maar ik zie nergens staan of de iPhone bij KPN gekocht  moest worden om eventueel in aanmerking te komen voor een gepaste oplossing. Of lees ik daar overheen? Als ik in aanmerking kom, meld ik me bij deze aan. 

*Ik heb namelijk een prepaid kaartje van een andere provider gekocht om toch goed bereikbaar te zijn en zelf bereik te hebben voor in mijn andere iPhone terwijl ik ‘gratis’ bellen heb. Dat kan toch niet de bedoeling zijn :-(

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 25 oktober 2022

@Anneke-Anna Het gaat erom dat je een privé abonnement bij KPN heb.

Dus ook een Sim only en een los toestel elders gekocht komt in aanmerking.

Vul je gegevens in je profiel in en geef dan een seintje.

Dan zullen de moderators je op de lijst zetten.

En daarna zal je tzt worden gebeld voor een oplossing.

Let wel dat ze nu bezig zijn nog met de eerste aangemelde groepen.

• 16 reacties
  • 25 oktober 2022

Hetzelfde geldt voor mij, ik heb dezelfde internetproblemen met mijn iPhone 11. Ik hoor van u graag over een oplossing. In mijn KPN profiel is mijn 06-nummer vermeld.

Ik wil gebeld worden voor een oplossing hiervoor.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2022
Wverschuren schreef:

Ook ik heb helaas last van geen bereik met mijn iphone 11 vanaf Augustus. Ik dacht dat het aan een instelling lag die per ongeluk omgezet was tot ik op dit artikel stuitte .

Wat moet ik nu doen, want ik ben nu niet te bereiken?

@Shyrin_ 

Sta ik nu op de lijst om gebeld te worden?

mvg,

• Topper
  • 29 reacties
  • 25 oktober 2022

Kpn, er is vrijdag aangegeven dat de laatste mensen die dag gebeld zouden worden. Wanneer gaan de laatste mensen die voor 06-10 op de lijst stonden nu écht gebeld worden? Ik blijf er al dagen voor thuis omdat ik bang ben de oproep te missen. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 25 oktober 2022

Ben ook gebeld door kpn met deiPhone 12 aanbieding en restitutie kosten.

dit had ik ook bij herhaling voorgesteld op het forum. Netjes. Wel onbegrijpelijk dat het nog 4 weken kan duren voordat hij wordt bezorgd. Mogelijk een maand extra “gedoe” met de 11 is toch wel een ding! 
Smid

• 16 reacties
  • 25 oktober 2022
Shyrin_ schreef:
Holly schreef:

Overigens zou je als sim only klant wel gewoon jouw toestel mogen ruilen voor een 12. 

Dat wordt nu ook aangeboden, mits je een particulier KPN Mobiel abonnement hebt. Ik zie geen klantgegevens in je forum profiel staan: heb jij al een melding laten registreren via onze klantenservice @Holly?

@Edmond L zie het groen omlijnde bericht in het startbericht van dit topic:
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

@Luuk g Je hebt al contact gehad met onze klantenservice: zij hebben al een melding voor jou geregistreerd.

@KPNForumuser82 jouw gegevens staan genoteerd.

@Carlover Wil jij nog jouw 06 nummer toevoegen aan jouw profiel?

@Shyrin_ 

Ik ben particuliere klant met KPN mobiel en een iPhone 11, en ervaar dezelfde internetproblemen. Ik wil graag gebeld worden voor een oplossing. Sta ik op de lijst om door KPN gebeld te worden voor een oplossing? Zie mijn profiel voor mijn 06-nummer en adresgegevens.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2022

@Shyrin_ Ik heb mijn telefoonnummer aangevuld

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2022

Ook ik heb sinds afgelopen zomer bereikbaarheid problemen met de bereikbaarheid i.c.m. de iPhone 11 en een privé KPN abonnement. Ook via het bericht via Tweakers.net vielen de puzzelstukjes op de plaats.

De gegevens staan in mijn profiel. Alvast hartelijk dank.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 25 oktober 2022
Smidwt schreef:

dit had ik ook bij herhaling voorgesteld op het forum. Netjes. Wel onbegrijpelijk dat het nog 4 weken kan duren voordat hij wordt bezorgd. Mogelijk een maand extra “gedoe” met de 11 is toch wel een ding! 
Smid

Als het al lukt binnen een maand..

Bellen gaat ook niet helemaal naar belofte.

zijn de 1e toestellen al verstuurd of binnen??

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 25 oktober 2022

@Kevin_NL Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 
Het is nu afwachten tot het moment dat je gebeld wordt.

@Karinvd, @Wegvallende wifi en @Wverschuren jullie gegevens staan genoteerd. Jullie worden zo snel mogelijk gebeld met een passende oplossing. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 25 oktober 2022
PME schreef:
Smidwt schreef:

Smid

Als het al lukt binnen een maand..

Bellen gaat ook niet helemaal naar belofte.

zijn de 1e toestellen al verstuurd of binnen??

Er hebben al berichten gestaan dan men de iPhone binnen had.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2022

Beste forum,

Ik heb al een paar maanden verbindingsproblemen met mijn Iphone 11 zoals moeilijk bereikbaar zijn, tijdens het bellen valt mijn geluid weg en hoort de andere partij mij niet meer of zelfs niet eens kunnen bellen of gebeld worden, 4G internet die niks kan laden of verzenden. Ik heb hier over gebeld en heb uiteindelijk een nieuwe simkaart gekregen maar dit is niet de oplossing omdat de problemen nog steeds aanwezig zijn. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen. Is het het probleem zoals ik lees in een andere soortgelijke forum dat er iets mis is met de connectiviteit van de Iphone 11 met het KPN-netwerk ook hetzelfde als wat ik ervaar of is dat exact hetzelfde?

Groeten,

Jackdut1

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2022

Hier ook een iphone11 gebruiker met de bekende problemen.

Helaas lukt het via de klantenservice per telefoon niet, en ook in mijn lokale winkel weten ze hier verder niks van. Toch jammer dat het via dit forum moet.

Wie kan mijn verder helpen? Alvast veel dank!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 25 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

@Kevin_NL Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

@Karinvd@Wegvallende wifi en @Wverschuren jullie gegevens staan genoteerd. Jullie worden zo snel mogelijk gebeld met een passende oplossing. 

Mijn bericht ook gezien? 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2022

Hoi, 

Ik heb ook verbindingsproblemen, ik dacht dat dit aan mijn toestel lag. Ik ben vandaag achter het artikel gekomen op tweakers waaruit bleek dat meerdere mensen met een iphone 11 hier last van hebben.  mijn verbinding valt inhet algemeen weg of inderdaad de e of lte bovenin. Wat zijn de vervolg stappen?

gr Sam

• 16 reacties
  • 25 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

@Karinvd@Wegvallende wifi en @Wverschuren jullie gegevens staan genoteerd. Jullie worden zo snel mogelijk gebeld met een passende oplossing. 

@Shyrin_ 

Staan mijn gegevens ook genoteerd? Zijn mijn gegevens ook genoteerd door KPN?

• Helper
  • 40 reacties
  • 25 oktober 2022

Op 6 oktober 2022 zou ik binnen nu en twee weken gebeld worden ;

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel. Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088 nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

Jammer dat we nu 2,5 week verder zijn en het vertrouwen nog verder gekelderd is! Maar wel de tarieven omhoog gooien! 

• Topper
  • 16 reacties
  • 25 oktober 2022
LuckyAngel schreef:

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel. Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088 nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

Jammer dat we nu 2,5 week verder zijn en het vertrouwen nog verder gekelderd is! Maar wel de tarieven omhoog gooien! 

Bel zelf naar de klantenservice. Heb ik gisteren ook gedaan door bellen via wifi aan te zetten. 

• Helper
  • 40 reacties
  • 25 oktober 2022
Luuk g schreef:
LuckyAngel schreef:

Bel zelf naar de klantenservice. Heb ik gisteren ook gedaan door bellen via wifi aan te zetten. 

Oke thanks. Wat is de oplossing dan? 

• Topper
  • 16 reacties
  • 25 oktober 2022
LuckyAngel schreef:

Oke thanks. Wat is de oplossing dan? 

Ik moest mijn imei nummer doorgeven van mijn iphone 11 toestel zodat ik een iphone 12 als oplossing kreeg opgestuurd

• Helper
  • 40 reacties
  • 25 oktober 2022
Luuk g schreef:

Ik moest mijn imei nummer doorgeven van mijn iphone 11 toestel zodat ik een iphone 12 als oplossing kreeg opgestuurd

Hmmmm oke en wat waren de extra kosten 

• Topper
  • 16 reacties
  • 25 oktober 2022
LuckyAngel schreef:
Luuk g schreef:

Niks

• Helper
  • 40 reacties
  • 25 oktober 2022
Luuk g schreef:
LuckyAngel schreef:

Niks

Top!!! Dank je 

Ik ben tot op heden nog niet gebeld door één van jullie vanuit KPN en de 2 weken zijn echt al voorbij… Ik zag nu voorbij komen in de nieuwsberichten dat jullie een iPhone 12 aanbieden…

wanneer krijg ik wat te horen? Het begint echt vervelend te worden…