Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2022

Zoals gevraagd heb ik mijn nummer en adres in mijn gegevens ingevuld. 
Graag zsm een reactie betreffende oplossing van bereik met mijn IPhone 11. Helaas sinds eind juli geen of slecht bereikbaar.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Om welk 06 nummer gaat het @Heleen Lamers? Zou je dat nog in jouw profiel willen vermelden? 

@Esther1972 jouw gegevens zijn doorgegeven.  

• Topper
  • 11 reacties
  • 25 oktober 2022

Én wéér een sms’je, dat ik binnen een week gebeld ga worden, terwijl ik eigenlijk voor afgelopen donderdag al gebeld had moeten worden,……..

Echt zó ongelooflijk klaar met dit probleem!!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2022

Hoe zit het met de volgorde? Ik zie mensen getagged worden dat ze op de lijst staan en ik heb nog niks gehoord. Ik heb alle informatie op mijn forumprofiel staan(incl imei)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Excuses dat je geen reactie hebt gehad @SdeB, eerder vandaag zijn jouw gegevens ook genoteerd. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Excuses dat je geen reactie hebt gehad @SdeB, eerder vandaag zijn jouw gegevens ook genoteerd. 

Ah excuses voor het ongeduld, bedankt voor de snelle reactie!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2022

Ik ben gebeld door KPN maar kon op dat moment de telefoon niet aannemen; heb teruggebeld maar kreeg slechts de tekst te horen dat ik niet kon terugbellen. de dag daarna kreeg ik een mail dat ik mijn iPhone 11 kan laten repareren en die via een KPN link moet aanbieden; ben dus naar onze KPN winkel gegaan en daar hebben ze via die link mijn iPhone ter reparatie aangemeld met alle gegevens die nodig zijn en die de KPN winkel ook heeft omdat ik mijn iPhone 11 daar ook gekocht heb,. Toen ik weer thuis was, was er al een mail dat ik mijn iPhone 11 moest opsturen. Weer terug naar de KPN winkel want ik ben mantelzorger voor mijn vrouw en doe veel vrijwilligerswerk en in beide situaties moet ik beschikbaar zijn en bereikbaar en al helemaal voor mijn vrouw die van mij afhankelijk is. Daar geeft men aan dat ik de iPhone11 niet moet terugsturen totdat ik een vervangend toestel heb ontvangen (de iPhone 12 als ik andere berichten hier lees?), maar dat staat alleen niet in de mail van KPN. Inmiddels weer een aantal dagen verder, zonder enig bericht over een vervangende telefoon en natuurlijk heb ik mijn iPhone 11 nog niet ter reparatie gestuurd, omdat ik die dus niet kan missen.
Wat moet ik nu in hemelsnaam doen?  Wie kan mij nader informeren?

• 16 reacties
  • 25 oktober 2022

Door u / moderator onder meer geschreven:

“Zodra er duidelijkheid is over prepaid in combinatie met een iPhone 11 zal je geïnformeerd worden.”

Ik wil weten of ik op de lijst sta om gebeld te worden door KPN over een oplossing. Zoals al meerdere malen vermeld ervaar ik dezelfde verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 en KPN Mobiel.

Anderen krijgen een iPhone 12 ter vervanging van haar/zijn iPhone 11 aangeboden met hetzelfde euvel. Ik verwacht ook dezelfde oplossing voor mijn probleem.

Ik heb veel betaald voor mijn iPhone 11 en wilde niet afhankelijk zijn van een abonnement. Ik betaal in verhouding meer voor de gebruikskosten! Ik heb al vele jaren een KPN Mobiel Prepaid kaart met een mobiele telefoon. Daarom verwacht ik zo spoedig mogelijk een fatsoenlijke oplossing van KPN.

Nogmaals: Sta ik op de lijst om gebeld te worden door KPN voor een oplossing voor mijn verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 en KPN Mobiel?

Kan ik op de service van KPN rekenen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Willig . Ik snap dat je graag wil weten waar je aan toe bent, maar volgens mij was het was het bericht helder dat je eerder vandaag hebt gekregen: "Zodra er duidelijkheid is over prepaid in combinatie met een iPhone 11 zal je geïnformeerd worden".
Ik ga er van uit dat we je morgenochtend het verlossende woord kunnen geven dat je inderdaad in aanmerking komt voor de omruil. 

• Topper
  • 36 reacties
  • 25 oktober 2022

Kan iemand van kpn mij vertellen waarom anderen een sms krijgen en ik niet? Ik sta toch nog wel op de lijst?

• Helper
  • 27 reacties
  • 25 oktober 2022
Giesmann11 schreef:

Kan iemand van kpn mij vertellen waarom anderen een sms krijgen en ik niet? Ik sta toch nog wel op de lijst?

Ik zou hier graag ook helderheid over willen ontvangen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb het voor jullie gecheckt @Sven_ & @Giesmann11. Ik kan bevestigen dat jullie op de lijst staan en alle gegevens zijn bij ons bekend. Waarom jullie nog niet gebeld zijn durf ik zo in de avond niet te zeggen. Ik kan jullie beloven dat jullie nog gebeld gaan worden om ook voor jullie de 11 om te gaan ruilen voor een 12. 

• 32 reacties
  • 25 oktober 2022
Sven_ schreef:
Giesmann11 schreef:

Ik zou hier graag ook helderheid over willen ontvangen.

Ik zou hier ook graag duidelijkheid over willen ontvangen.

• Topper
  • 36 reacties
  • 25 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Ik heb het voor jullie gecheckt @Sven_ & @Giesmann11. Ik kan bevestigen dat jullie op de lijst staan en alle gegevens zijn bij ons bekend. Waarom jullie nog niet gebeld zijn durf ik zo in de avond niet te zeggen. Ik kan jullie beloven dat jullie nog gebeld gaan worden om ook voor jullie de 11 om te gaan ruilen voor een 12. 

Dank voor de reactie! Ik hoop snel gebeld te worden en dat de problemen snel opgelost zijn.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 25 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Ik heb het voor jullie gecheckt @Sven_ & @Giesmann11. Ik kan bevestigen dat jullie op de lijst staan en alle gegevens zijn bij ons bekend. Waarom jullie nog niet gebeld zijn durf ik zo in de avond niet te zeggen. Ik kan jullie beloven dat jullie nog gebeld gaan worden om ook voor jullie de 11 om te gaan ruilen voor een 12. 

Ik heb voor het gemak ook even mijn imei in mijn profiel vermeld..

kan dit ook doorgegeven worden? 

• Topper
  • 12 reacties
  • 25 oktober 2022

Inmiddels anderhalve week geleden gelukkig al wel gebeld maar ik vroeg me af of iemand inmiddels de IPhone 12 al daadwerkelijk ontvangen heeft? Als de oplossing eindelijk in zicht is duurt het wachten al helemaal lang haha

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
CHRIS199 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Ik heb voor het gemak ook even mijn imei in mijn profiel vermeld..

kan dit ook doorgegeven worden? 

doe ik!

Ik heb 2x telefonisch contact gehad (3 maanden geleden), en doorgegeven dat hij het niet doet. Ze zeiden dat ik updates zou krijgen, maar die heb ik nooit gekregen. Ik heb mijn nummer nu via hier ingevuld, en hoop nu wel informatie te krijgen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2022

Ik heb inmiddels twee sms'jes gehad dat ik gebeld zou worden binnen een week, maar verder niets meer gehoord, en de eerste is al van 12 oktober.

Mijn vraag is of ik wel daadwerkelijk op de lijst sta, omdat er na de sms niets meer gebeurd?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Mila Kattenburg gegevens zijn genoteerd nu.  Ik kan bevestigen dat je op de lijst staat @MirK 

• 32 reacties
  • 25 oktober 2022

Ik heb als extra nog mijn IMEI nummer ingevuld op mijn profiel.

• Topper
  • 19 reacties
  • 25 oktober 2022
Idadeboer schreef:

ik raad het af om de IMEI van jou toestel openbaar te stellen

• Topper
  • 36 reacties
  • 25 oktober 2022
Idadeboer schreef:

Ik ook.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ook jouw gegevens hebben we al @Idadeboer. Jij staat ook opeen grote bellijst om de "oplossing" aangeboden te krijgen. 

Espirito schreef:
Idadeboer schreef:

ik raad het af om de IMEI van jou toestel openbaar te stellen

Als het ingevuld is bij een vakje met een sterretje is dat niet voor andere forumleden zichtbaar. Die gegevens zijn enkel voor moderators inzichtelijk @Espirito

• Topper
  • 19 reacties
  • 25 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Ook jouw gegevens hebben we al @Idadeboer. Jij staat ook opeen grote bellijst om de "oplossing" aangeboden te krijgen. 

Ik heb eerder gehoord dat mijn gegevens zijn genoteerd. krijg ik ook een telefoon binnenkort?