Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Tucks Je kan hier jouw KPN Forum profiel vinden. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2022

Alle gegevens achtergelaten in het forum.

Forum|alt.badge.img
Vikash schreef:

@Giesmann11 Je staat op de lijst

@Lisannex25lvh Ik heb daar eerlijk gezegd niet direct een goed antwoord op. Wij gaan dit voor je uitzoeken, graag in de tussentijd niet zelf bellen om te voorkomen dat dingen door elkaar gaan lopen. We komen er zo snel mogelijk op terug.

@Tucks Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen we jou toevoegen aan onze lijst. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Oke bedankt. Op welke termijn kan ik iets te horen krijgen? Of kan ik een telefoontje verwachten? 
hoor het graag. Bedankt voor de moeite alvast. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik ben gebeld door een medewerker van KPN en kom in aanmerking voor de inruilactie naar een iphone 12. Maar wat als je het wachten meer dan beu was en na maanden ellende besloten hebt een iphone 14 aan te schaffen. De iphone 11 heb ik niet meer in bezit. Die heb ik verkocht en heb desondanks zo’n 600 euro meer kosten gemaakt. Nu krijg ik alleen de abonnementskosten vergoed. Waarom heeft KPN niet besloten het verschil in waarde tussen een iphone 11 en een iphone 12 uit te betalen ipv een ander toestel aan te bieden? Het zal mij niet verbazen als meer bezitters van de iphone 11 besloten hebben om hun toestel te verkopen. Het zou KPN sieren om na zoveel maanden die groep te compenseren bovenop de vergoeding van de abonnementskosten. Hopelijk zijn meer klanten in deze situatie van mening dat dit de betere oplossing voor hen is!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Tucks Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je staat op onze lijst. 

@Bassiecfyc Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het wachten beu was en zelf een ander toestel hebt aangeschaft. Heb je dit aangegeven in het gesprek met mijn collega?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022

Hallo @Vikash,

Ik heb hier ook vaak last van, vreselijk irritant. Ik heb alles in de instellingen ingevuld. Zoals ik het hier boven lees is het een goeie oplossing. Ook ik heb een iPhone 11. Soms 4x telefoon herstarten, 4g aan/uit voordat ik verbinding heb. Er zitten zelfs momenten tussen dat ik helemaal niet meer kan bellen, je denkt dat je aan het bellen bent maar gaat helemaal niet over. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 26 oktober 2022

@Vikash 

Zeker! Hij gaf aan dit idee cq voorstel te melden op het forum. Helaas kon hij daarin verder niets betekenen. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 oktober 2022

Hoi KPN,

Ook ik heb problemen met mijn iPhone 11. Het internet bereik is er bijna niet en het bellen met iemand lukt meestal ook niet. In mijn gegevens is terug te zien dat mijn internetbundel sinds die tijd ook niet meer op is. Ik was al terug geweest naar de KPN-winkel en ik heb daar een nieuwe simkaart gekregen. Dit blijkt niet te werken. In augustus op vakantie geweest in het buitenland en daar was het bereik qua internet en bellen beter. 
Graag hoop ik snel wat te horen en dat er een oplossing komt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Iphone 11 verbindingsproblemen We hebben jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

@Stijn_blok Wil jij ook jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

@Lingt Ik heb je toegevoegd aan onze lijst. 

@Bassiecfyc We gaan jouw vraag intern doorzetten. We komen er zo snel mogelijk op terug. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022
Vikash schreef:

@Iphone 11 verbindingsproblemen We hebben jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

@Stijn_blok Wil jij ook jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb mijn gegevens toegevoegd in mijn profiel

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 oktober 2022

Ik heb de zelfde problemen met mijn IPhone 11. Nieuwe simkaart in KPN winkel erin laten zetten. Gewoon goed bellen, maar bereik constant op E. ☹️ Echt niet leuk en zonde van mijn dure abonnement en via KPN aangeschafte toestel. 
Graag contact over oplossing. 🙌🏻 Mijn profiel is compleet. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 852 reacties
  • 26 oktober 2022

….. 

overbodig

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Stijn_blok en @Nicolette_E  Ik heb je toegevoegd aan onze lijst. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 oktober 2022

@Vikash  Ik heb mn gegevens in de kpn forum profiel ingevuld

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 oktober 2022

Hallo Alexandra,

ik ervaar ook problemen met mijn iPhone 11. Heb dit al eerder gemeld maar nog niets vernomen. Mijn tel nummer en adres staat in mijn forumprofiel. 
mvg, Garmt.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 oktober 2022

Helaas ervaar ik ook problemen. Ik heb soms helemaal geen verbinding terwijl ik een onbeperkt 4g abonnement heb. Als het een keer werkt is het ook best traag. Hopelijk wordt dit zsm opgelost! 

• Helper
  • 62 reacties
  • 26 oktober 2022

Mijn verbindingsproblemen worden ook steeds erger hoop echt dat ik deze week nog de iphone 12 ontvang en krijg je idd van te voren een mailtje met track and trace zodat je weet wanneer hij aangeboden word!?

• Topper
  • 57 reacties
  • 26 oktober 2022
Vikash schreef:

@Lingt Ik heb je toegevoegd aan onze lijst. 

@Bassiecfyc We gaan jouw vraag intern doorzetten. We komen er zo snel mogelijk op terug. 

De vraag van bassie heb ik ook al eerder gesteld en kreeg toen van jullie terug dat er niks mee gedaan wordt. Nu ineens wel?

graag ontvang ik hier ook dan reactie op

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2022

Hallo kpn ,

Ik ben vandaag gebeld door kpn forum helaas het telefoontje gemist. Ik had terug gebeld ( had het kpn forum bericht van 25-10 nog niet gelezen ) na lang wachten wel iemand aan de telefoon gehad maar die wist niet waarom ik gebeld was . Uitgelegd van mijn iphone 11 probleem sinds half juli en dat kpn en apple bezig  zijn met een onderzoek. De man zei dat hij binnen een paar minuten terug zou bellen. Is niet gebeurd. Nu lees ik het kpn forum bericht dat we dan geduldig moeten wachten en echt terug gebeld worden. Ook lees ik daar iets over het versturen van iphone 12 telefoons in batches. Wat houd dat in? Gaat KPN iedereen met het iphone 11 probleem een iPhone 12 toesturen? Ik hoor graag. M vr. Gr. CdG 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2022

Een aanvulling op mijn zojuist geplaatst bericht : ik lees op de laatste pagina’s van dit forum over heg iphone 11 probleem dat mensen die zichzelf net 3 weken geleden op het forum aangemeld hebben al gebeld zijn! Met alle respect voor die mensen met hetzelfde probleem vind ik dat toch wel wat vreemd . Ik wacht al sinds half juli en heb na de zoveelste telefonisch contact met kpn en winkel bezoek mijzelf sinds 14 september aangemeld . Hoe kan het dan dat kpn forum mij vandaag pas is gaan bellen? Ik hoor graag van jullie het liefst morgen ochtend . 

• Topper
  • 21 reacties
  • 27 oktober 2022
RemyZ schreef:
Frank Gre schreef:
Vaas87 schreef:
Karin Boeser schreef:

Zijn er al mensen die een track tracé hebben ontvangen of hun nieuwe telefoon. Bij mij en velen anderen is de telefoon bijna niet meer te gebruiken dus het is niet gek dat we met smart wachten op de oplossing.

Nee nog niemand voor zover bekend. 

nou, heb er een paar voorbij zien komen die de nieuwe 12 al ontvangen hebben, 

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de mensen die al een track en trace, of de telefoon zelf, hebben ontvangen, de zaak als afgedaan beschouwen en niet meer op dit forum komen. 

Dat laatste vooral. Geloof niet dat de mensen met een nieuwe telefoon nog behoefte hebben om alle berichten terug te lezen. 
Ik heb 2 dagen niks gevolgd.  Kun je 200 berichten napluizen voor relevante informatie. 
Ben zelf ook in afwachting van de track en trace 

• Topper
  • 29 reacties
  • 27 oktober 2022
Cat-75 schreef:

Een aanvulling op mijn zojuist geplaatst bericht : ik lees op de laatste pagina’s van dit forum over heg iphone 11 probleem dat mensen die zichzelf net 3 weken geleden op het forum aangemeld hebben al gebeld zijn! Met alle respect voor die mensen met hetzelfde probleem vind ik dat toch wel wat vreemd . Ik wacht al sinds half juli en heb na de zoveelste telefonisch contact met kpn en winkel bezoek mijzelf sinds 14 september aangemeld . Hoe kan het dan dat kpn forum mij vandaag pas is gaan bellen? Ik hoor graag van jullie het liefst morgen ochtend . 

Ik ben 24/08 al aangemeld op het forum en op de lijst, en heb nog steeds niks gehoord. 

• Topper
  • 15 reacties
  • 27 oktober 2022

Kan er worden gecheckt of het goed gaat met mijn afhandeling ? Ik ben gebeld voor een vervolg stap maar daarna nog 3x terwijl de opgenomen vragenlijst Ook is afgehandeld? Vind het oprecht vervelend dat je geen bevestiging krijgt en je moet wachten op de t&t, en na meerdere telefoontjes maak ik me nu wel zorgen. Ook omdat ik op het forum lees dat het bij meerdere alsnog fout bleek te zijn .

Ik heb dit probleem ook al sinds eind juli. Toen via mijn werk een ander toestel kunnen lenen en verder niet meer te veel aan gedacht, maar nu lees ik hier dat er veel meer mensen ditzelfde probleem hebben (leermomentje, eerst googelen dan pas handelen). Is er al meer bekend over een oplossing? Ik heb in ieder geval mijn gegevens in mijn profiel geplaatst en wacht nu maar de reactie van KPN af.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022

@Benno Blindenbach Heb je het groene bericht gelezen?