Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Helper
  • 38 reacties
  • 31 oktober 2022

Ik ben ook 18 oktober gebeld maar ik heb nog niets ontvangen. 

• Topper
  • 24 reacties
  • 31 oktober 2022
DevenyK schreef:

Hi, ik ben zojuist gebeld door KPN n.a.v. dit probleem en de medewerkster aan de telefoon vertelde mij dat ze aanbieden om mijn telefoon na te kijken. Ik moet deze dan opsturen en moet hier dan binnen 5 werkdagen iets over horen: óf het probleem kan gevonden worden en het wordt gemaakt, óf er kan niks gevonden worden en ik krijg een vervangend toestel. Het krijgen van een leentoestel tijdens deze periode is niet mogelijk. Ik vroeg haar naar het feit dat vele anderen in dit forum sowieso een iPhone 12 krijgen als compensatie maar ze gaf aan dat de oplossing van het probleem verandert is en dit niet meer aangeboden wordt. Klopt dit wel? Ik vind het wat vreemd allemaal… 

Ik heb vandaag ook een telefoontje gehad met het bovenstaande voorstel. Opsturen voor reparatie (???) geen vervangend mobiel etc. Aangegeven dat dit wat mij betreft absoluut geen optie is. Mijn mobiel is mijn enige communicatiemiddel waarmee ik alles regel en bereikbaar ben. Ik begrijp niet dat KPN met dit voorstel durft te komen na 3 maanden wachten op een oplossing, men via Forum aangeeft dat er contact wordt opgenomen Ikv vervangende iPhone, geen diensten geleverd te krijgen waarvoor je wel betaald en dan dit. Ik zou vandaag teruggebeld worden. Wacht er nog op.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 31 oktober 2022
Erik.W schreef:

Ik sta sinds half september op de lijst en ben nog steeds niet gebeld. Kan een van de moderators aangeven hoe ver ze zijn met de eerste lijst (van voor 6 oktober)?

Alvast dank.

Heb ik navraag naar gedaan, @Erik.W maar nog geen antwoord op gekregen.

@Snoek93 Alles wat bij ons bekend is, kun je nalezen in de uitgelichte reactie in het startbericht van dit topic. Op basis van jouw melding worden er controles gedaan door onze technische dienst en wordt je gebeld voor een passende oplossing. Dit geldt ook voor jou, @Janinka.K. 

pvanluyk1 schreef:

Hoe kan het dan dat mensen die later als mij gebeld zijn hun toestel al eerder hebben gekregen ? Dit vind ik echt heel vreemd .. Ook omdat je nergens een bevestiging in kan zien ga ik nu twijfelen of het goed komt .. termijn van 4 weken vind ik wel lang aangezien er al 2 weken voorbij zijn en sommige maar een week lijken te hoeven wachten ?

Hebben wij geen inzicht of invloed op. 

SaskiaV80 schreef:

Beste KPN,

Ik heb ook problemen met mijn iPhone 11 icm KPN

Hoe weet ik of ik op de lijst sta om teruggebeld te worden? Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

Graag nog even de naam van de contractant en adresgegevens aanvullen. Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2022

Hallo!

sinds begin september problemen met 4G en bereikbaarheid op mijn iPhone 11.

Al meerdere keren contact opgenomen met KPN maar tot op heden is er geen oplossing geboden, ook wordt ik niet terug gebeld zoals beloofd. 
Wel wordt het maandelijkse bedrag afgeschreven terwijl ik m’n telefoon amper kan gebruiken.

Graag hoor ik welke oplossing ik op korte termijn kan verwachten!

gr Annelies 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 31 oktober 2022
Pipo10 schreef:

Beste Moderators,

Sta ik nu op de bellijst, profiel was al uptodate, 08000402 kunnen dat niet nakijken.

Heb het al eerder gevraagd maar geen antwoord.

Je hebt zelf al aangegeven in dit topic dat er een ticket voor je aangemaakt is, @Pipo10. Bij deze de bevestiging dat je tzt gebeld wordt voor een passende oplossing + het vriendelijke verzoek om het telefoontje af te wachten. Op het moment dat er een melding/ ticket is geregistreerd, wordt je meegenomen om dit issue ook voor jou op te lossen. Bellen en klachten indienen bij de klantenservice heeft echt geen zin. 

• 4 reacties
  • 31 oktober 2022
ArCa2006 schreef:

Vandaag zou ik terug gebeld worden ivm vakantie afgelopen week.

Hellaas geen telefoontje ontvangen op de afgesproken tijd.

het nummer terug gebeld. Na een uur wachten maar opgehangen en het reguliere nummer van de klantenservice gebeld. Hier bleek dat mijn casus was afgesloten. Nieuwe melding aangemaakt en weer onderop de stapel.

Hier word ik niet echt vrolijk van. Na maanden van ellende met licht aan het eind van de tunnel.

mag hopen dat ik nu snel gebeld ga worden.

Zojuist een prettig gesprek gehad met een medewerkster van KPN.

Ben zeer tevreden met de aangeboden compensatie.

Hopelijk is binnenkort alle leed wat slechte verbinding heet, achter de rug.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 31 oktober 2022

Wat fijn om te lezen, @ArCa2006, hartelijk dank voor jouw berichtje! 

Blabla13 schreef:

Ik weet niet of ik in de eerste groep zat, maar vorige week gebeld en zaterdag een (helaas verkeerde capaciteit) iPhone 12 ontvangen.

Kpn is er dus echt mee bezig.

Is het al gelukt om hierover contact op te nemen, @Blabla13?

• Topper
  • 20 reacties
  • 31 oktober 2022

@Shyrin_  zou u voor mij kunnen nakijken of er inderdaad akkoord staat voor het omruilen van het toestel? Ik ben 13 oktober gebeld. 
dank u wel alvast 

• Helper
  • 38 reacties
  • 31 oktober 2022
WendyJ81 schreef:

@Shyrin_  zou u voor mij kunnen nakijken of er inderdaad akkoord staat voor het omruilen van het toestel? Ik ben 13 oktober gebeld. 
dank u wel alvast 

Dezelfde vraag van mij. Hoop dat het goed gaat. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2022

Ik ben 20 dagen geleden gebeld . Dat ik nieuwe iphone 12 krijg maar nog steeds niks ontvangen helaas. Geduld raakt langzaam wel op… pffffff

• Topper
  • 13 reacties
  • 31 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Wat fijn om te lezen, @ArCa2006, hartelijk dank voor jouw berichtje! 

Blabla13 schreef:

Ik weet niet of ik in de eerste groep zat, maar vorige week gebeld en zaterdag een (helaas verkeerde capaciteit) iPhone 12 ontvangen.

Kpn is er dus echt mee bezig.

Is het al gelukt om hierover contact op te nemen, @Blabla13?

@Shyrin_  nee helaas niet.

Kpn winkels weten niet of en hoe ze hierin kunnen/mogen handelen.

08000402 weet hier helemaal niets van en verwijst naar de winkels.

Nummer van het team wat hiermee bezig is geeft een wazig verhaal dat ik maar geluk heb dat ik wel een leentoestel heb gekregen voor tijdens de reparatie van de iPhone 11 🤯😭

Terwijl telefonisch is afgesproken dat er een iPhone 12 met gelijke capaciteit wordt gestuurd.

Ik vind de afgesproken oplossing een hele nette en ben daar ook echt blij mee. Nu alleen nog een ingang vinden om dit logistieke foutje opgelost te krijgen.

• Topper
  • 17 reacties
  • 31 oktober 2022
Unmountable schreef:

Ik ben 18 oktober gebeld, en vandaag heb ik mijn gloednieuwe iPhone 12 mogen ontvangen. Hiermee zijn voor mij nu de problemen voorbij. Ik houd met een schuin oog mijn bankrekening nog in de gaten voor de terugboeking van de abonnementskosten vanaf juli.

Ik hoop voor de rest van de gedupeerden dat het ook voor jullie snel opgelost wordt! 

Kreeg jij hem goed overgezet? Ik kreeg de melding “je simcard wordt niet ondersteunt” je Jan toch gewoon je simkaart overzetten in de nieuwe iPhone 12?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7093 reacties
  • 31 oktober 2022
Blabla13 schreef:

Nummer van het team wat hiermee bezig is geeft een wazig verhaal dat ik maar geluk heb dat ik wel een leentoestel heb gekregen voor tijdens de reparatie van de iPhone 11 🤯😭

Terwijl telefonisch is afgesproken dat er een iPhone 12 met gelijke capaciteit wordt gestuurd.

Ik vind de afgesproken oplossing een hele nette en ben daar ook echt blij mee. Nu alleen nog een ingang vinden om dit logistieke foutje opgelost te krijgen.

Ik wil dit graag voor je checken/ navragen, @Blabla13. Wil je mij - als uitzondering - een privébericht sturen met het 06 nummer waar de omruil voor geldt, het contact telefoonnummer, de capaciteit van de iPhone 11 en de capaciteit van de iPhone 12? Alvast bedankt! 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 31 oktober 2022
Marjo1963 schreef:

Kreeg jij hem goed overgezet? Ik kreeg de melding “je simcard wordt niet ondersteunt” je Jan toch gewoon je simkaart overzetten in de nieuwe iPhone 12?

Het kan natuurlijk zijn dat je een hele oude SIMkaart hebt die niet met 5g overweg kan

Goedenavond,

heeft iemand het telefoonnummer van het “088-?” Team die dit probleem oppakt? 
Ik heb vandaag weer gebeld met algemene nummer, aardige medewerkster heeft me uitgelegd dat zij alleen een ticket kan aanmaken voor dat team maar dat zij het nummer niet heeft. Blijkbaar zijn dit de enige mensen die ons kunnen helpen. Ik ben nogsteeds niet gebeld ondanks dat dit was beloofd binnen 2 weken. Radeloos ondertussen. Net als vele van jullie. Medewerkster gaf tip om hier te checken bij jullie. Wat een ellende dit al zo lang. Ik weet echt niet meer wat te doen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 53 reacties
  • 31 oktober 2022
Shyrin_ schreef:
Blabla13 schreef:

Ik wil dit graag voor je checken/ navragen, @Blabla13. Wil je mij - als uitzondering - een privébericht sturen met het 06 nummer waar de omruil voor geldt, het contact telefoonnummer, de capaciteit van de iPhone 11 en de capaciteit van de iPhone 12? Alvast bedankt! 

@Shyrin_ Er zijn meer mensen met dit probleem. Eerder is dit ook al doorgegeven. 
We kunnen niemand bereiken. 
Oude 11 terugsturen is geen optie, kan m’n data niet overzetten. 
12 terugsturen is ook geen optie, omdat hij omgeruild moet worden. 
Niks doen is ook geen optie, dan krijgen we een bedrag van ruim €800,- binnen 14 dagen doorbelast. 
Doordat we niemand kunnen spreken, is er geen normale communicatie mogelijk om tot een goede oplossing te komen. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 31 oktober 2022
edwinobl schreef:

Ik heb 6 oktober ook een sms gehad met het bericht dat ik voor 20 oktober gebeld zou worden voor een oplossing. Helaas nog geen belletje ontvangen… maar ik begrijp dat het toestel omgeruild wordt. Dat lijkt me een prima oplossing, alleen nu nog het telefoontje…

Update 31/10. Ik heb vorige week 24/10 een SMS met excuses gekregen en zou binnen een week gebeld worden. U raadt het al, helaas geen belletje.. 😬 les 1 van effectieve marketing: doe geen beloften die je niet waar kunt maken. Les 2: luister naar de klant… 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 november 2022

Alle benodigde gegevens ingevuld!! Helaas nog niks gehoord van KPN.

Begin me eraan te storen dat ik niks aan mijn telefoon heb, behalve thuis met WIFI.

Niks werkt, even wat opzoeken is er niet bij, zelf ben ik ook niet bereikbaar wat zeer vervelend is.

Hoop dan ook snel dat KPN met een oplossing komt!!

edwinobl schreef:
edwinobl schreef:

Ik heb 6 oktober ook een sms gehad met het bericht dat ik voor 20 oktober gebeld zou worden voor een oplossing. Helaas nog geen belletje ontvangen… maar ik begrijp dat het toestel omgeruild wordt. Dat lijkt me een prima oplossing, alleen nu nog het telefoontje…

Update 31/10. Ik heb vorige week 24/10 een SMS met excuses gekregen en zou binnen een week gebeld worden. U raadt het al, helaas geen belletje.. 😬 les 1 van effectieve marketing: doe geen beloften die je niet waar kunt maken. Les 2: luister naar de klant… 

Moeten we hiermee misschien de pers oid opzoeken? Zoveel gedupeerden en KPN die niet thuisgeeft ondanks eigen beloftes dat ze bijv ons bellen binnen 2 weken. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 1 november 2022
JeGo schreef:

Alle benodigde gegevens ingevuld!! Helaas nog niks gehoord van KPN.

Begin me eraan te storen dat ik niks aan mijn telefoon heb, behalve thuis met WIFI.

Niks werkt, even wat opzoeken is er niet bij, zelf ben ik ook niet bereikbaar wat zeer vervelend is.

Hoop dan ook snel dat KPN met een oplossing komt!!

KPN kan het, zo lijkt het, helemaal niet aan. An sich kan dat gebeuren, zeker met personeelstekorten, maar de reparaties die ik nu her en der lees komt op mij over als een makkelijke uitweg in deze grote stroom aan klanten met iPhone 11 issues. Ik heb het vd zomer maar “opgelost” door een t-mobile prepaid in mijn nieuw gekochte iPhone 11 te doen en je raad het al, perfecte verbinding zoals ik ooit had bij KPN alleen KPN koos er toen voor dat het maar aan de klant lag. Dit terwijl ik bij Apple ben geweest, meerdere keren bij KPN winkel Hengelo, telefoon in reparatie gehad waar ik deze gekocht had, zelfs een nieuwe omgeruild gekregen, maar er viel (natuurlijk) niets te repareren en de omruil nieuwe iPhone 11 gaf exact dezelfde issues dus ik moest het er maar mee doen terwijl men zag dat de iPhone 11 net een flipperkast was met E en de streepjes. Ik vertrouw er totaal niet meer op, op een goede afloop. Mijn mooie nieuwe paarse iPhone ‘verkloot’ :-( En mocht onverhoopt KPN mij alsnog met een reële nette oplossing tegemoet willen komen, dan laat ik dat hier natuurlijk ook weten.

Maar genoeg is genoeg. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 1 november 2022

@moderators, aanstaande vrijdag is het vier weken geleden dat ik gebeld ben voor de omwisseling (iPhone 12). Alle vragen netjes beantwoord etc. Tot op heden niks ontvangen. Wat nu? Met wie kan ik bellen? Mijn vertrouwen is volledig weg, zelfs zoiets simpels als het versturen van IPhone gaat mis. Kan ik niet zelf iPhone 12 kopen en iPhone 11 en factuur naar jullie toesturen? 

• Helper
  • 38 reacties
  • 1 november 2022
Marc Els. schreef:

@moderators, aanstaande vrijdag is het vier weken geleden dat ik gebeld ben voor de omwisseling (iPhone 12). Alle vragen netjes beantwoord etc. Tot op heden niks ontvangen. Wat nu? Met wie kan ik bellen? Mijn vertrouwen is volledig weg, zelfs zoiets simpels als het versturen van IPhone gaat mis. Kan ik niet zelf iPhone 12 kopen en iPhone 11 en factuur naar jullie toesturen? 

Sluit me hier bij aan. Begin het wachten zat te worden met een slecht werkende telefoon. 

• Helper
  • 38 reacties
  • 1 november 2022

Kijk steeds op de post.nl app en hoop dat er iets aan komt. Maar vandaag ook weer niets!!!  

• Topper
  • 36 reacties
  • 1 november 2022

@kpn, hoe ver zijn jullie met de eerste lijst? Ik zag deze vraag gisteren voorbij komen en er zou navraag zijn gedaan. Echter zie ik hier geen gevolg op (of die heb ik gemist). Ik verwacht vandaag toch echt gebeld te gaan worden. De twijfel of het wel goed verloopt, voor zowel mij als individu als voor waarschijnlijk meerdere, slaat enorm toe. Kan iemand voor mij nakijken of het goed gaat voor mij en ik vandaag een telefoontje kan verwachten? Ik ben al eerder van de lijst “gevallen” en dit zou hersteld zijn, maar ik twijfel ernstig of het niet voor de tweede keer is misgegaan!

• 17 reacties
  • 1 november 2022
Giesmann11 schreef:

@kpn, hoe ver zijn jullie met de eerste lijst? Ik zag deze vraag gisteren voorbij komen en er zou navraag zijn gedaan. Echter zie ik hier geen gevolg op (of die heb ik gemist). Ik verwacht vandaag toch echt gebeld te gaan worden. De twijfel of het wel goed verloopt, voor zowel mij als individu als voor waarschijnlijk meerdere, slaat enorm toe. Kan iemand voor mij nakijken of het goed gaat voor mij en ik vandaag een telefoontje kan verwachten? Ik ben al eerder van de lijst “gevallen” en dit zou hersteld zijn, maar ik twijfel ernstig of het niet voor de tweede keer is misgegaan!

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vraag van gisteren.

Lijkt wel of ik ook niet meer op de lijst sta.