Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Helper
  • 25 reacties
  • 1 november 2022
Lisannex25lvh schreef:
Br93 schreef:
John crouwel schreef:

En ja hoor weer een week voorbij en NIET GEBELD door KPN 

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

Hier idem dito. 

hier het zelfde. Ik krijg niet eens meer smsjes dat ee gebeld gaat worden.. alleen op het forum antwoord gehad dat als ik woensdag nog niet gebeld ben via het forum contact op te nemen. Ik ben al naar een apple reparatie punt geweest, contact met kpn gehad , en de eerste keer was 29 augustus. Het is nu 1 november en nog geen steek verder. Geen bereik, slechte telefoongesprekken, slecht of zelfs geen 4g bereik. Apple zegt ook dat dit bij de kpn ligt want zelfs een reparatie punt krijgt dit niet gefixt. Ik ben het wachten een beetje beu zoals vele. Het word echt tijd dat dit geregeld word. 

Zelfde situatie hier

Sinds een paar maanden, ca Juli dit jaar, heb ik problemen met 4 G netwerk. Blijkbaar ligt dit probleem bij de combinatie KPN en Iphone 11. Er schijnt een oplossing geboden te worden vanuit KPN om de Iphone 11 om te komen ruilen voor een 12. Wat natuurlijk een hele mooie oplossing is. Ik zou hier graag benaderd voor willen worden daar ik reeds overleg gehad heb met diverse mensen. Ik ben enkele keren door een 088 telefoonnummer gebeld om hiervoor een afspraak te maken. Maar we lopen elkaar telkens mis omdat ze bellen als ik op school zit. Graag met mijn vader bellen die dit voor me regelt. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 1 november 2022

Morgen weer geen zicht op een Pakketje via postNL : 1 - 11 - 2022

Datum gebeld door KPN voor Omruilactie : 13 - 10 - 2022

Eerste melding op het KPN Forum : Datum 20 - 08 - 2022

Eerste contact via Telefoon met de klantenservice(0800-0402) : 27 - 07 - 2022

Totaal aantal dagen problemen(Geen internet(4G) wel WiFi geen normale belverbinding wel WiFiCall) : 97 DAGEN !!!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 november 2022

Ik heb hetzelfde probleem, ook sinds juli/augstus. Het vreemde is dat twee simkaarten op dit toestel gebruik (ook digisim van T-Mobile voor zakelijk gebruik), maar het erop lijkt dat het internet van deze andere sim ook wordt geblokkeerd door de simkaart van KPN. Als ik de KPN sim eruit haal, werkt het wel.

Vrij bizar dat er na zoveel tijd geen algemeen bericht vanuit KPN is gekomen - ondanks de vele bekende problemen en al helemaal bizar dat er nog altijd geen oplossing blijkt te zijn. Is KPN hier wel mee bezig dat iemand weet?

• Topper
  • 18 reacties
  • 1 november 2022

Zou een moderator wat duidelijkheid kunnen scheppen voor de mensen die nog steeds niet gebeld staan, maar die wel al (ruim) voor 6-okt op de lijst staan? Na een dergelijk lange wachtperiode, kan er toch niet weer gezegd worden ‘even afwachten’. 

Ik snap dat een moderator mij niet kan bellen, maar kan ik zelf contact leggen met een nummer? Of kan ik zelf online al wat vragen beantwoorden van te voren die de telefoniste normaliter zou vragen om zodoende dit proces te bespoedigen? Of kan er een belafspraak gemaakt worden? 

Al een maand lang zit mijn iphone al zowat aan mijn hand geplakt, zodat ik het belletje niet mis… maar dat is toch geen doen meer?

Mara Louis
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 november 2022

Hi KPN,

ik heb inmiddels 4 weken geleden een telefoontje gehad dat ik binnen 4 weken een nieuwe iPhone 12 zou krijgen. Fantastisch, maar verder heb ik 0 informatie ontvangen. Tijdens mijn telefoongesprek heb ik aangegeven de voorwaarden graag per mail of per post nogmaals te ontvangen, dit is nooit gebeurd. Daarnaast heb ik meerdere malen contact gezocht met de klantenservice die niks af schijnt te weten van deze hele regeling. Als consument begin ik erg te twijfelen aan de afhandeling van dit proces en hoe mijn rechten hierbij in het geding komen. Ik suggereer dan ook dat jullie een nummer opzetten waar wij als consumenten tenminste terecht kunnen voor vragen en antwoorden, dit lijkt mij niet meer dan redelijk. Daarnaast zal de redelijke termijn waarin jullie een oplossing zouden bieden spoedig verstrijken en weet ik de voorwaarden van dit telefonisch besproken contract niet meer. Ik hoop dat er snel een oplossing mogelijk is, ik heb immer nog steeds geen nieuwe iPhone, monetaire compensatie of überhaupt informatie ontvangen…..

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 1 november 2022
Mara Louis schreef:

Hi KPN,

ik heb inmiddels 4 weken geleden een telefoontje gehad dat ik binnen 4 weken een nieuwe iPhone 12 zou krijgen. Fantastisch, maar verder heb ik 0 informatie ontvangen. Tijdens mijn telefoongesprek heb ik aangegeven de voorwaarden graag per mail of per post nogmaals te ontvangen, dit is nooit gebeurd. Daarnaast heb ik meerdere malen contact gezocht met de klantenservice die niks af schijnt te weten van deze hele regeling. Als consument begin ik erg te twijfelen aan de afhandeling van dit proces en hoe mijn rechten hierbij in het geding komen. Ik suggereer dan ook dat jullie een nummer opzetten waar wij als consumenten tenminste terecht kunnen voor vragen en antwoorden, dit lijkt mij niet meer dan redelijk. Daarnaast zal de redelijke termijn waarin jullie een oplossing zouden bieden spoedig verstrijken en weet ik de voorwaarden van dit telefonisch besproken contract niet meer. Ik hoop dat er snel een oplossing mogelijk is, ik heb immer nog steeds geen nieuwe iPhone, monetaire compensatie of überhaupt informatie ontvangen…..

Helemaal met je eens!! Dit proces loopt voor geen meter. Bij mij zit as vrijdag de 4 weken wachten er op. Geen iPhone, geen terugkoppeling/vastlegging van aanbod etc..Bedroevend!

• Topper
  • 11 reacties
  • 1 november 2022

Pffff dit schiet niet op.

week geleden een berichtje gekregen dat ik binnen een week gebeld zou worden… weer niet gebeurd. Dit hele proces is zo frustrerend. Er is zo weinig communicatie en de communicatie die er is klopt niet. 

ik hoop echt dat ik snel gebeld wordt en dan niet ook nog twee maanden op een telefoon moet wachten…

Profiel aangemaakt, want ook hier 4G problemen met iPhone11.

Graag reactie!

• Topper
  • 39 reacties
  • 1 november 2022
J. Amersfoort schreef:

Profiel aangemaakt, want ook hier 4G problemen met iPhone11.

Graag reactie!

Kan je rekenen reken er maar niet op 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 1 november 2022

Pffff… het kost een hoop tijd… 13 oktober gebeld en…

Daar is eindelijk de melding…..

• Helper
  • 40 reacties
  • 1 november 2022
Roos79 schreef:
Marc Els. schreef:

@Marcia/KPN, komen jullie nog terug op mijn vraag van gisteren en vandaag? As vrijdag is het 4 weken geleden dat ik gebeld ben voor de omwisseling naar IPhone 12. Alles keurig doorgegeven, geduld bewaard etc maar geen iPhone 12. Wie kan ik bellen? Ik wil ook wel zelf de iPhone 12 kopen en de factuur plus iPhone 11 naar jullie toesturen (ontlast jullie logistieke keten die het duidelijk niet aan kan)….

Het is nog geen vrijdag…

En zelf aanschaffen zal niet gaan gebeuren.

Je hebt geluk dat je al gebeld bent, dat ben ik met veel meer nog steeds niet ….

• Helper
  • 40 reacties
  • 1 november 2022
Cindykopp schreef:

Pffff dit schiet niet op.

week geleden een berichtje gekregen dat ik binnen een week gebeld zou worden… weer niet gebeurd. Dit hele proces is zo frustrerend. Er is zo weinig communicatie en de communicatie die er is klopt niet. 

ik hoop echt dat ik snel gebeld wordt en dan niet ook nog twee maanden op een telefoon moet wachten…

Sommige wachten al maanden

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 1 november 2022
Speedmaster schreef:

Ik krijg hem ook net, erg blij mee. Ben 17 oktober gebeld. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 november 2022
Speedmaster schreef:

ik kreeg net ook eindelijk de melding binnen dat het pakketje er morgen aankomt!
Ook op 13 oktober gebeld.

• Helper
  • 40 reacties
  • 1 november 2022

Is er wat meer bekend?

heb sms gehad u wordt binnen 2 weken gebeld niks gehoord

bel ik zelf kan u niet helpen maar ik weet zeker dat u deze week gebeld wordt weer niks

op het forum wordt gezegd niet zelf bellen wij bellen u echt maar zit al 4 maanden zonder internet en slechte 4g of niks. Wel of niet gebeld kunnen worden. 

moet zeggen dat geduld nu wel opraakt door de lose beloftes

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 november 2022
Tienke schreef:
Speedmaster schreef:

ik kreeg net ook eindelijk de melding binnen dat het pakketje er morgen aankomt!

Hebben jullie hier toevallig ook een mail over gehad of alleen deze melding? Ik heb die app niet namelijk… :)

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 november 2022

Goedenavond 

de eerste keer dat ik kpn gebeld heb was op 17-8-22 dit nadat ik al meerderen weken slecht tot geen verbinding had. Ook heb ik al mijn gegeven al ver voor 6-10 doorgegeven. 

nu tot 2 x toe een sms ontvangen. In de eerste sms werd mij verteld dat ik binnen 2 weken gebeld zou worden, helaas is dit niet gebeurt. In de 2de sms werd mij verteld dat ik binnen een week gebeld zou worden, helaas is dit ook dit keer niet gelukt. 
als ik kpn bel kunnen ze niks voor mij doen tot ik gebeld word. Ik heb nog steeds geen internet en kan ook nog steeds niet bellen. Zou iemand van kpn mij alsjeblieft kunnen benaderen? 

leuk feitje: mijn abonnement kosten zijn wel verhoogd voor een service die niet werkt en waarbij geen enkele afspraak word nagekomen. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 november 2022
Jasmijn S schreef:
Tienke schreef:
Speedmaster schreef:

Hebben jullie hier toevallig ook een mail over gehad of alleen deze melding? Ik heb die app niet namelijk… :)

Alleen de melding

• Topper
  • 39 reacties
  • 1 november 2022
Stan123456 schreef:

Goedenavond 

nu tot 2 x toe een sms ontvangen. In de eerste sms werd mij verteld dat ik binnen 2 weken gebeld zou worden, helaas is dit niet gebeurt. In de 2de sms werd mij verteld dat ik binnen een week gebeld zou worden, helaas is dit ook dit keer niet gelukt. 
als ik kpn bel kunnen ze niks voor mij doen tot ik gebeld word. Ik heb nog steeds geen internet en kan ook nog steeds niet bellen. Zou iemand van kpn mij alsjeblieft kunnen benaderen? 

leuk feitje: mijn abonnement kosten zijn wel verhoogd voor een service die niet werkt en waarbij geen enkele afspraak word nagekomen. 

Welkom bij zovelen die maar niet gebeld worden 

• Topper
  • 15 reacties
  • 1 november 2022
Stan123456 schreef:

Goedenavond 

de eerste keer dat ik kpn gebeld heb was op 17-8-22 dit nadat ik al meerderen weken slecht tot geen verbinding had. Ook heb ik al mijn gegeven al ver voor 6-10 doorgegeven. 

Hier precies het zelfde

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 1 november 2022
Speedmaster schreef:

Gefeliciteerd!!, Ik ben op dezelfde dag gebelt als u. hoop dat ik hem ook snel mag ontvangen.

• Topper
  • 24 reacties
  • 1 november 2022
enricotjezz schreef:
Speedmaster schreef:

Gefeliciteerd!!, Ik ben op dezelfde dag gebelt als u. hoop dat ik hem ook snel mag ontvangen.

Fijn voor je. Ik ben gebeld én dit is vandaag nogmaals bevestigd dat er geen sprake meer is van omruiling naar een 12 maar het enige aanbod nu is je toestel te verzenden voor reparatie, zonder uitzicht op welk termijn retour én de melding dat er in die tijd geen vervangend toestel wordt aangeboden. Geen optie en naar mijn mening een schandalig voorstel van KPN na ruim 3 maanden wachten op een oplossing. Contact opgenomen met klantenservice omdat ik het abonnement zo snel mogelijk wil opzeggen zónder kosten mét behoud van telefoonnummer én met terugstorting van abbonementskosten vanaf medio Juli. Daarover wordt ik een van komende dagen teruggebeld  (mag ik hopen) , is tenminste toegezegd. Men kon niet aangegeven of er een procedure was voor kosteloos opzeggen binnen looptijd van het abbonement etc…

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 november 2022

Beste moderators,

Mijn dochter wordt vandaag gebeld om 15.44 uur door het aangekondigde 088 nummer. Gelukkig is zij niet op school en kan ze de telefoon opnemen. Ze neemt op en vervolgens, terwijl ze de persoon die belt hoort praten wordt er direkt opgehangen. Daarna heeft ze het nummer een aantal maal teruggebeld en wordt er niet opgenomen. Dit is toch geen manier van werken? Maak een afspraak wanneer je belt. Ik zou van de moderators nu graag willen weten wat we moeten doen want als je gebeld wordt en er wordt direkt opgehangen schiet het niet echt op. 

Alvast bedankt voor de reactie. 

Jurgeb

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 1 november 2022

Toch denk ik dat de mensen die een reparatie aanbod krijgen ook gewoon een nieuwe iPhone gaan ontvangen. Lijkt mij sterk dat KPN op basis van een datum selectie zo maar mensen uitsluiten. We zullen dit pas weten als iemand zijn/haar telefoon met de bekende problemen heeft aangemeld en het antwoord krijgt.