Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 36 reacties
  • 1 november 2022

KPN, wat gaat er mis? 26-08 aangemeld en bevestigd door jullie. Maar nog steeds niet gebeld. Kan iemand dit nakijken?

• Topper
  • 29 reacties
  • 1 november 2022

Ik vind het met de dag erger worden. Sinds 24-08 en nog steeds niet gebeld. Ook geen sms meer ontvangen na 06-10. Blijkbaar wordt het tijd om zelf de incasso’s maar te storneren ofzo. Ik wil mijn geld terug! Ik heb maanden betaald voor een dienst die ik niet kan gebruiken. De feestdagen komen er aan en ik kan mijn geld wel beter besteden. De hoop op een goede oplossing en op een snelle teruggave van de abonnementskosten wordt met de dag minder. 

• Topper
  • 17 reacties
  • 1 november 2022
Anna-J schreef:

Nou, we gaan het binnenkort zien, gisteren een telefoontje van KPN gehad dat ik binnen 4 weken een nieuwe iPhone 12 zal ontvangen. Medewerker was vriendelijk en goed op de hoogte. Ik heb begrepen dat ik na ontvangst mijn oude iPhone 11 dien in te leveren/op te sturen, lijkt me zeer redelijk.

Verder geen bevestiging gehad per mail of SMS, het zou toch fijn zijn als KPN deze omruilactie ook schriftelijk vastlegt, dat zou een nog beter gevoel geven.  

Het komt goed ik dacht net als jij maar na een week de iPhone 12 in huis!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 november 2022

@Rutger_ Dank voor je reactie, ik heb de gegevens ingevuld. Fijne avond! 

• Topper
  • 15 reacties
  • 2 november 2022
Marjo1963 schreef:
Anna-J schreef:

Nou, we gaan het binnenkort zien, gisteren een telefoontje van KPN gehad dat ik binnen 4 weken een nieuwe iPhone 12 zal ontvangen. Medewerker was vriendelijk en goed op de hoogte. Ik heb begrepen dat ik na ontvangst mijn oude iPhone 11 dien in te leveren/op te sturen, lijkt me zeer redelijk.

Verder geen bevestiging gehad per mail of SMS, het zou toch fijn zijn als KPN deze omruilactie ook schriftelijk vastlegt, dat zou een nog beter gevoel geven.  

Ik wacht al 2 weken en heb nog steeds niets ontvangen ..

@Shyrin_ Hi! Ik heb even het hele topic zitten lezen. Nee, zeker niet alle 5555 berichten! Maar wel veel. En ook ik heb al 2 maanden last van dit probleem en zou jij mij ook op de bellijst kunnen zetten? Ik ben in hongarije, oostenrijk en nederland geweest en alle drie geen 4G. Zo onwijs irritant!!!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 2 november 2022
Miriam28 schreef:

Ik vind het met de dag erger worden. Sinds 24-08 en nog steeds niet gebeld. Ook geen sms meer ontvangen na 06-10. Blijkbaar wordt het tijd om zelf de incasso’s maar te storneren ofzo. Ik wil mijn geld terug! Ik heb maanden betaald voor een dienst die ik niet kan gebruiken. De feestdagen komen er aan en ik kan mijn geld wel beter besteden. De hoop op een goede oplossing en op een snelle teruggave van de abonnementskosten wordt met de dag minder. 

Probleem is dat je met storneren juist niet verder komt.

Ja dan heb je een deurwaarder uiteindelijk aan de deur maar men gaat er niet harder van lopen voor je, in tegendeel zelfs.

Al snap ik hartstikke de frustratie en de toch wel beroerde manier van communiceren.

Denk alleen dat de moderators hier weinig aan kunnen doen die krijgen enkel de info op hun bordje wat ze hier moeten melden.

En deze melden weer wat er hier speelt en dan te hopen dat het team erachter er iets mee gaat doen.

• Topper
  • 11 reacties
  • 2 november 2022
pvanluyk1 schreef:
Marjo1963 schreef:
Anna-J schreef:

Ik wacht al 2 weken en heb nog steeds niets ontvangen ..

Op 13-10 KPN medewerkster gesproken. Wacht nog wel op de vervangende telefoon.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 november 2022

Ik ben van de week gebeld, maar ik was aan het werk. Dan heb ik alleen mijn werktelefoon bij. Heb het gesprek dus gemist. Nog getracht terug te bellen maar kreeg te horen dat ik later terug gebeld zou worden. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Heb de simkaart van het nummer dat bij iPhone 11 hoort nu tijdelijk in de duo sim slot van mijn (stomme) Samsung werktelefoon gestopt zodat ik wél gebeld kan worden op werk. Kan ik nog een keer gebeld worden? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@SdK81, gegevens heb ik voor je genoteerd. 
Zelfde geldt voor @Michelle0uthoff, jouw gegevens zijn ook genoteerd. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 2 november 2022
Jeroen_dB schreef:

Wiebe Lageveen schreef:

Tot mijn grote verbazing ontvang ik zonet de volgende sms:

”Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN”

Ik heb, nu bijna drie weken geleden, ook al de SMS ontvangen dat ik voor 21 okt teruggebeld zou worden. Dit kon helaas niet waar gemaakt worden. Ook de belofte die afgelopen vrijdag door de medewerker gedaan werd dat de overige mensen van deze lijst teruggebeld zouden worden, werd niet nagekomen.

Ik snap heel goed dat het druk is en het volkomen logisch is dat we hier even geduld voor moeten hebben, maar ik wil graag weten waar ik nu aan toe ben. Word ik nu daadwerkelijk deze gebeld? 

Ik begrijp heel goed dat je langzaam aan het vertrouwen aan het verliezen bent. De informatie die vrijdag door mij (ik was de moderator van de belofte) verstrekt is, was gebaseerd op de toen voorhanden informatie. In het weekend is bij een extra check gebleken dat er toch klanten door net waren gevallen. Vandaar dat je nu deze sms hebt ontvangen. Je zult nu echt binnen een week gebeld gaan worden voor de omruil. 

Beste moderator, hoe zit dit nu? Er wordt amper gereageerd op de berichten waarin men meldt nog steeds niet te zijn gebeld. Als ik het bericht hierboven lees, zouden de mensen met de sms van 25-okt met daarin de nieuwe deadline toch écht binnen een week gebeld worden. 

Maarten G
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 14 reacties
  • 2 november 2022

Het lijkt erop dat mijn dochter hier ook last van heeft, hoe lang al, geen idee, ze heeft hoofdzakelijk problemen met bellen. 

Ter info, het gaat over het nummer eindigend op -26 dat ook in mijn forum profiel staat.

Is er behalve een reset nog iets anders wat we kunnen proberen? 

• Topper
  • 39 reacties
  • 2 november 2022
Maarten G schreef:

Het lijkt erop dat mijn dochter hier ook last van heeft, hoe lang al, geen idee, ze heeft hoofdzakelijk problemen met bellen. 

Ter info, het gaat over het nummer eindigend op -26 dat ook in mijn forum profiel staat.

Is er behalve een reset nog iets anders wat we kunnen proberen? 

Wachten oneindig lang op KPN 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 2 november 2022

Wacht nog steeds op telefoon  profiel is ingevuld … 

de klantenservice via de telefoon weet van niks en zegt dat kpn er mee bezig is maar waarmee kunnen ze me niet vertellen hun geven heen update

hun hebben geen antwoord erop als je vraagt of ik m’n telefoon kan omruilen … wanneer of ik gebeld ga ik worden hiervoor niks en wachten duurt lang met een telefoon  die niks doet waarvoor je wel betaald 

nu weer maand verder en kan nog steeds niks 

zoooo zonde van m’n maandelijkse grote bedrag 

hopelijk  word dat ook vergoed 🍀

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 november 2022

Ik heb al maanden last en nu gaan zoeken en dit forum gevonden. Wat moet ik precies doen behalve hier melden dat ik mijn profiel heb geupdate?

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 2 november 2022

Nog steeds geen sms van kpn ontvangen heb al sinds eind juli dit probleem. 

• Topper
  • 36 reacties
  • 2 november 2022
Br93 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Wiebe Lageveen schreef:

Tot mijn grote verbazing ontvang ik zonet de volgende sms:

”Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN”

Ik heb, nu bijna drie weken geleden, ook al de SMS ontvangen dat ik voor 21 okt teruggebeld zou worden. Dit kon helaas niet waar gemaakt worden. Ook de belofte die afgelopen vrijdag door de medewerker gedaan werd dat de overige mensen van deze lijst teruggebeld zouden worden, werd niet nagekomen.

Ik snap heel goed dat het druk is en het volkomen logisch is dat we hier even geduld voor moeten hebben, maar ik wil graag weten waar ik nu aan toe ben. Word ik nu daadwerkelijk deze gebeld? 

Ik begrijp heel goed dat je langzaam aan het vertrouwen aan het verliezen bent. De informatie die vrijdag door mij (ik was de moderator van de belofte) verstrekt is, was gebaseerd op de toen voorhanden informatie. In het weekend is bij een extra check gebleken dat er toch klanten door net waren gevallen. Vandaar dat je nu deze sms hebt ontvangen. Je zult nu echt binnen een week gebeld gaan worden voor de omruil. 

Beste moderator, hoe zit dit nu? Er wordt amper gereageerd op de berichten waarin men meldt nog steeds niet te zijn gebeld. Als ik het bericht hierboven lees, zouden de mensen met de sms van 25-okt met daarin de nieuwe deadline toch écht binnen een week gebeld worden. 

Op deze groep wordt inderdaad niet meer op gereageerd. Ik ben er ook benieuwd naar. 

Jeroen_dB schreef:

@SdK81, gegevens heb ik voor je genoteerd. 
Zelfde geldt voor @Michelle0uthoff, jouw gegevens zijn ook genoteerd. 

Erg bedankt, ik wacht het af!

Wat een slechte zaak zeg. Inmiddels al 3x een sms gehad dat ik gebeld ga worden. Nog steeds geen telefoontje gehad van KPN. Vanaf juli al geen bereik en problemen. 

Sinds de installatie van beide iPhone 11 ondervinden wij problemen met bellen en gebeld worden. Gaarne omruilen voor een 12. Zie ons dossierGeldt voor beide abonnementen

bvd

Admin: telefoonnummers uit openbare post verwijderd

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Maarten G telefoonnummer is doorgezet voor onderzoek! Zelfde geldt voor @paashaes 

Maarten G
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 14 reacties
  • 2 november 2022
Jeroen_dB schreef:

@Maarten G telefoonnummer is doorgezet voor onderzoek! Zelfde geldt voor @paashaes 

Super, ik ben benieuwd. Gaat wel om -26 niet om -15 die werkt prima. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@JTBUITENKAMP, gegevens zijn genoteerd. 

• Topper
  • 36 reacties
  • 2 november 2022

Zojuist dan eindelijk gebeld. Mijn toestel wordt omgeruild voor de 12. Ondanks dat ik KPN vaak vervloekt heb wegens beperkte informatie en communicatie, toch een nette en gepaste oplossing!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 2 november 2022
Giesmann11 schreef:

Zojuist dan eindelijk gebeld. Mijn toestel wordt omgeruild voor de 12. Ondanks dat ik KPN vaak vervloekt heb wegens beperkte informatie en communicatie, toch een nette en gepaste oplossing!

Mooi!

en nu kijken hoelang het duurt voordat hij in huis is..