Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Juiste adres ga ik doorgeven @Lisanne Kalisvaart, zodat je de iPhone 12 kunt ontvangen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Marijke Dekker melding is voor jou geregistreerd. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 november 2022
Shyrin_ schreef:
tt201984 schreef:

Moderators,

geen antwoord op mijn concrete vraag: wat als de vier weken worden overschreden?

We kunnen dan controleren of de omruiling goed geregistreerd staat en dan is het nog afwachten totdat deze verzonden wordt, @tt201984. Ook het verzenden is een handmatig proces en duurt langer dan jij en ik zouden willen.
Bellen met de klantenservice is af te raden: zij hebben geen invloed om een omruilactie te bespoedigen of ervoor te zorgen dat je eerder gebeld wordt. 

Ik heb om een update gevraagd hoe het over het algemeen staat met het verzenden, het wachten is op een terugkoppeling.

Gin84 schreef:

Ik ben nog steeds niet gebeld over mijn verkeerd geleverde iPhone 12. 
Er is aan mij verzocht de iPhone 11 binnen 2 weken op te sturen, zodra ik de nieuwe heb ontvangen. Anders worden de kosten in rekening gebracht van de IPhone 12.

Ik heb geen idee waar ik de verkeerde iPhone 12 naar toe moet retourneren. 
Is er iemand, een afdeling, een medewerker met wie ik duidelijke afspraken kan maken?

Een aantal klanten, waaronder jij @Gin84, hebben een verkeerde opslagcapaciteit ontvangen: dat wordt zsm gecorrigeerd. Vanuit het forum hebben we al aangegeven dat we dit voor je doorgegeven hebben. Ik lees dat je een klacht ingediend hebt: zonde en onnodig want de afdeling Klantenreacties moet ook weer uitzoeken en navragen wat er precies aan de hand is. Je kunt de huidige iPhone 12 houden totdat je de juiste iPhone 12 ontvangen hebt. Informatie over het retourneren zit in het pakket.

@Shyrin_ Natuurlijk begrijp ik dat jullie er alles aan doen om dit probleem te verhelpen. Maar ik wacht al vanaf juli op een oplossing. Ik snap ook dat ik op een lijst sta om gecorrigeerd te worden. Maar er is niemand die mij te woord kan staan, waar ik duidelijke afspraken mee kan maken.Is er iemand die weet wanneer het goede toestel geleverd wordt? Of is er iemand die weet waar ik concrete afspraken mee kan maken? 

• Topper
  • 31 reacties
  • 14 november 2022
Shyrin_ schreef:
Moensjaain schreef:

Dat zal best en de fout ligt in dit geval ook bij PostNL maar aangezien KPN de verzender is mag ik me hier weer melden. 

Heel erg balen dat het pakket nu retour afzender gaat, @Moensjaain. Ik heb daar bij deze een melding van gemaakt en check of er andere bezorgopties zijn. Wacht even een terugkoppeling vanuit ons af.
​​

En we wachten nog steeds (on)geduldig af……………..

Jeroen_dB schreef:

Juiste adres ga ik doorgeven @Lisanne Kalisvaart, zodat je de iPhone 12 kunt ontvangen. 

Fijn, super! Hij klopt hier in mijn gegevens. 

Shyrin_ schreef:

Goedemiddag @FriKa Er is voor jou een melding geregistreerd, hoor. Eind oktober om precies te zijn. Ook jouw gegevens en melding worden meegenomen ter onderzoek en oplossing.

Bedankt voor je melding @Michelle Brode. Wil je controleren of VoLTE ook aan staat in jouw toestel en dat hier terugkoppelen? We lezen het graag voordat wij een melding registreren.

Goedemiddag Shyrin, bedankt voor je bericht. Ik heb het net even gecheckt. VoLTE staat aan in mijn toestel. 

Lisanne Kalisvaart schreef:
Jeroen_dB schreef:

Juiste adres ga ik doorgeven @Lisanne Kalisvaart, zodat je de iPhone 12 kunt ontvangen. 

Kan ik ze dan vandaag al terugbellen of staat dit morgen pas juist in het systeem bij hen? 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 november 2022

Afgelopen vrijdag 11 november stond er opeens een koerier voor de deur met de Iphone 12 (we hadden verwacht dat we eerst een track&trace zouden ontvangen). De Iphone 11 is ondertussen retour gestuurd. Dank voor de oplossing. De verrekening van de abonnementskosten zien we wel gebeuren. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Voor jou is dan een melding aangemaakt @Michelle Brode

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Jeroen_dB schreef:

Kan ik ze dan vandaag al terugbellen of staat dit morgen pas juist in het systeem bij hen? 

Durf ik niet te zeggen helaas. Als het verwerkt is, krijgen wij daar wel een melding van, dan laten wij het jou weten. 

Forum|alt.badge.img
Gin84 schreef:
Shyrin_ schreef:
tt201984 schreef:

Moderators,

geen antwoord op mijn concrete vraag: wat als de vier weken worden overschreden?

We kunnen dan controleren of de omruiling goed geregistreerd staat en dan is het nog afwachten totdat deze verzonden wordt, @tt201984. Ook het verzenden is een handmatig proces en duurt langer dan jij en ik zouden willen.
Bellen met de klantenservice is af te raden: zij hebben geen invloed om een omruilactie te bespoedigen of ervoor te zorgen dat je eerder gebeld wordt. 

Ik heb om een update gevraagd hoe het over het algemeen staat met het verzenden, het wachten is op een terugkoppeling.

Gin84 schreef:

Ik ben nog steeds niet gebeld over mijn verkeerd geleverde iPhone 12. 
Er is aan mij verzocht de iPhone 11 binnen 2 weken op te sturen, zodra ik de nieuwe heb ontvangen. Anders worden de kosten in rekening gebracht van de IPhone 12.

Ik heb geen idee waar ik de verkeerde iPhone 12 naar toe moet retourneren. 
Is er iemand, een afdeling, een medewerker met wie ik duidelijke afspraken kan maken?

Een aantal klanten, waaronder jij @Gin84, hebben een verkeerde opslagcapaciteit ontvangen: dat wordt zsm gecorrigeerd. Vanuit het forum hebben we al aangegeven dat we dit voor je doorgegeven hebben. Ik lees dat je een klacht ingediend hebt: zonde en onnodig want de afdeling Klantenreacties moet ook weer uitzoeken en navragen wat er precies aan de hand is. Je kunt de huidige iPhone 12 houden totdat je de juiste iPhone 12 ontvangen hebt. Informatie over het retourneren zit in het pakket.

@Shyrin_ Natuurlijk begrijp ik dat jullie er alles aan doen om dit probleem te verhelpen. Maar ik wacht al vanaf juli op een oplossing. Ik snap ook dat ik op een lijst sta om gecorrigeerd te worden. Maar er is niemand die mij te woord kan staan, waar ik duidelijke afspraken mee kan maken.Is er iemand die weet wanneer het goede toestel geleverd wordt? Of is er iemand die weet waar ik concrete afspraken mee kan maken? 

Krijg je daar melding van of je op een lijst staat om te corrigeren of?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 november 2022

Hier hetzelfde probleem, vanaf juli 2022 al problemen met mijn iPhone 11, kpn meerdere malen gebeld, na lang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn, het is bekend dat er problemen met de iPhone 11 zijn maar u wordt zo spoedig mogelijk gebeld om het te regelen. Nou, ze moeten nog terug bellen! De ene keer wordt er gezegd dat je binnen 3 werkdagen wordt terug gebeld en de andere keer dat je binnen 30 minuten wordt terug gebeld. Nou mooi niet dus!

En ondertussen betaal je wel €33 per maand!

Admin: bericht verplaatst naar bestaand centraal topic

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 november 2022

Hallo Jeroen,

Kun jij zien op ik ook nog op de lijst sta om gebeld te worden?

Alvast bedankt! 😉

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 november 2022

Goedemiddag,

vanaf vrijdag (11/11/23)  hebben zowel mijn man en ik bijna geen bereik met ons netwerk. Vorige week waren er werkzaamheden en dit zagen wij eerst als reden, maar die werkzaamheden zijn inmiddels voorbij en nog hebben wij bijna geen bereik. Omdat wii onze telefoons zakelijk gebruiken is dit heel vervelend aangezien klanten ons niet goed kunnen bereiken en als ze ons hebben bereikt dan hapert het gesprek. 
graag zouden wij horen wat wij hier aan kunnen doen.  Wij hebben beide een Sim only abonnement en als toestel een iPhone 11.

met vriendelijke groet,
Hillegonda 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 14 november 2022
HillegondaB schreef:

Goedemiddag,

vanaf vrijdag (11/11/23)  hebben zowel mijn man en ik bijna geen bereik met ons netwerk. Vorige week waren er werkzaamheden en dit zagen wij eerst als reden, maar die werkzaamheden zijn inmiddels voorbij en nog hebben wij bijna geen bereik. Omdat wii onze telefoons zakelijk gebruiken is dit heel vervelend aangezien klanten ons niet goed kunnen bereiken en als ze ons hebben bereikt dan hapert het gesprek. 
graag zouden wij horen wat wij hier aan kunnen doen.  Wij hebben beide een Sim only abonnement en als toestel een iPhone 11.

met vriendelijke groet,

Hillegonda 

Als het zakelijke abonnementen zijn en het probleem is pas net gestart kan je je het beste richten tot het zakelijke forum van KPN.

Dit forum is voor particulieren bedoeld en moderators kunnen het stukje zakelijk ook niet inzien.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 november 2022
Roos79 schreef:
HillegondaB schreef:

Goedemiddag,

met vriendelijke groet,

Hillegonda 

Als het zakelijke abonnementen zijn en het probleem is pas net gestart kan je je het beste richten tot het zakelijke forum van KPN.

Dit forum is voor particulieren bedoeld en moderators kunnen het stukje zakelijk ook niet inzien.

Zijn consumenten abonnementen 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 14 november 2022
HillegondaB schreef:
Roos79 schreef:
HillegondaB schreef:

Goedemiddag,

met vriendelijke groet,

Hillegonda 

Zijn consumenten abonnementen 

Maar het probleem is er pas net?

Dan vooral eerst kijken baarde Sim kaart en andere dingen die zouden kunnen spelen.

Beide toestellen zijn normale iPhone 11?

Heb je verder de start post gelezen?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 november 2022

Hi! Ik heb net het forumprofiel ingevuld. Heb ook een Apple IPhone 11 en geen of slecht internet, bellen werkt vaak ook niet goed meer. Ik val onder het familie abbonement, kan het dan alsnog direct met mij opgelost worden? 

Ik hoor graag van jullie!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 14 november 2022

Bedankt voor je begrip, @Gin84. Met jou wachten er meerdere klanten op een oplossing. Ik begrijp heel goed dat enig houvast en duidelijkheid op zijn minst fijn zou zijn. Ik heb nagevraagd of er iets concreets te melden is: wil je het afwachten totdat wij daar een terugkoppeling over hebben gekregen?

@Marc_Lies Op het nummer wat nu ingevuld staat in je profiel, kan ik geen klantgegevens terug vinden. Gaat het om een particulier KPN Mobiel abonnement, zakelijk abonnement of een abonnement van een andere provider?

@HillegondaB Ik begrijp dat je sinds afgelopen vrijdag bijna geen mobiel bereik meer hebt. Dit is overal zo of op één specifieke locatie? Weet je toevallig ook of er meerdere mensen om je heen problemen ervaren met het bereik?
Ik zie nu maar 1 mobiel nummer genoteerd staan. Wil je het tweede nummer ook noteren? Graag ook controleren of in beide toestellen VoLTE aan staat in de instellingen van het toestel. 
Als jullie een alternatief contact telefoonnummer hebben, dan mag je deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Je nummer en gegevens staan bij deze genoteerd, @Nicoprins.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 november 2022

@kpn: komende woensdag is het 4 weken geleden na het telefoontje over het ruilen naar de iPhone 12, heb nog geen track of trace gezien, heb zo het vermoeden dat het langer gaat duren, graag reactie!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 14 november 2022
Twanieanie schreef:

@kpn: komende woensdag is het 4 weken geleden na het telefoontje over het ruilen naar de iPhone 12, heb nog geen track of trace gezien, heb zo het vermoeden dat het langer gaat duren, graag reactie!

Ze kunnen niet inzien hoe en wanneer je nieuwe toestel wordt verzonden.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 november 2022

Heb zo het gevoel dat ik langer moet wachten 

Bij mij is het aanstaande woensdag ook 4 weken geleden en nog geen bericht in mijn PostNL app dus ben ook heel benieuwd of het lukt, maar het enige dat in ieder geval vast zo is, is dat het binnenkort zijn einde nadert. Ik kijk er zo naar uit, want ben er zo klaar mee 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 november 2022
Mariekeenrichard schreef:

Bij mij is het aanstaande woensdag ook 4 weken geleden en nog geen bericht in mijn PostNL app dus ben ook heel benieuwd of het lukt, maar het enige dat in ieder geval vast zo is, is dat het binnenkort zijn einde nadert. Ik kijk er zo naar uit, want ben er zo klaar mee 

Gek dat ik het zeg, maar ben blij dat ik niet de enige ben waarbij het hetzelfde loopt. Ik ben er ook steeds meer klaar mee, hopelijk snel van deze ellende af! 

Hallo! 
Helaas ervaar ik steeds meer klachten, naast een slecht netwerk. Ook bellen is steeds vaker geen succes dan wel… Te vaak geen bereik, oproepen komen niet eens binnen…

Ik probeer mijn geduld te bewaren, maar het raakt echt op. Vooral als ik ook via bellen bijna niet te bereiken ben.. Hoe gaan we het oplossen als jullie telefoontje ook niet binnenkomt? 
Ik hoop nu dan ook echt snel een keer gebeld te worden… (Vanaf augustus heb ik al last van deze klachten…)