Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
- Community
- Mobiel en Vast bellen
- Mobiel
- Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11
Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11
- 28 juli 2022
- 6658 reacties
- 221110 keer bekeken
- Deelnemer
- 4 reacties
Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.
Update 19 december 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.
Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!
Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:
- Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
- Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
- Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.
Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.
Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.
Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.
Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.
In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer 0800 – 8200008.
Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.
Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.
Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:
- Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
- Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
- Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.
Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.
Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.
We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.
Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.
Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam.
Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.
Update zondag 13 november
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.
Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.
​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
- Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
- Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen.
- Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
- Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam.
De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.
Vorige updates
Update donderdag 03 november
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.
Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.
Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen.
Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.
Update dinsdag 25 oktober
Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.
We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.
Update maandag 10 oktober
We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms.
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
Update per SMS woensdag 28 september:
Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN
Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
Update per SMS vrijdag 09 september:
Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.
Update dinsdag 30 augustus:
We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.
We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.
- kimmie230878
- ictjordy
- masterblaster
- timent
- Pipo10
- DeRoosjes_II
- Rudie65
- DeRoosjes
- Rene R
- Holly
- DJ.Dwars
- Ireneaar
- Loes1988
- Jacques70
- LuckyAngel
- Winood
- mallint
- jasmijnversmissen
- cll_simons
- Heksema
- Tinus2311
- Roy2311
- Catastrophy
- AHJvdP
- HomeBoy
- B.79
- Milouke
- Alan van Houten
- EvaKuijs
- Philip Sterling
- Nancyvans
- MvPinx
- micF
- Tante t
- MichelvanL
- Dekkerbas
- Elfje Carrera
- Annet22
- Erikwes
- RaveenaRichelle
- JJ22
- EllenStoop
- Mark Stadhouders
- LisaBaeten
- E atta
- M_T
- jwits
- Ssanne
- GSi16v
- Charmain JS Goedhart
- Garmt7
- Joep Steijaert
- B_v_loon
- Samir S
- Henk DG
- I. Swinkels
- Eva2302
- Melisande10
- B G
- Boshut
6658 reacties
- Deelnemer
- 5 reacties
- 17 november 2022
Beste KPN,
Op 14 oktober contact gehad met jullie en akkoord gegaan met de aanbieding voor de iPhone 12. De week erop opnieuw contact gehad omdat het niet goed doorgezet was, ook hier weer met alles akkoord gegaan. Tot op heden nog niets ontvangen. Graag contact/ update van de status. Het betreft de iPhone van mijn dochter.
- Nieuwkomer
- 2 reacties
- 17 november 2022
Ik ervaar ook al een aardige tijd problemen met mij iphone 11
- Deelnemer
- 7 reacties
- 17 november 2022
IK heb ook al maanden slecht of geen 4G bereik op mijn Iphone 11, ook is het telefoonbereik slechter geworden.
Ik zie er veel topics over, maar wat gebeurt er om dit op te lossen?
Wat kan ik daar zelf aan doen? Wat zijn de opties, bv naar een andere provider Vodafone of hebben ze allemaal dat probleem met de Iphone 11?
- Topper
- 31 reacties
- 17 november 2022
Dat zal best en de fout ligt in dit geval ook bij PostNL maar aangezien KPN de verzender is mag ik me hier weer melden.
Heel erg balen dat het pakket nu retour afzender gaat,
​​
Al enig zicht op een oplossing? 4 dagen voor een terugkoppeling lijkt me een beetje veel.
- Topper
- 20 reacties
- 17 november 2022
Ik heb het forumformulier alsnog ingevuld voor mijn telefoon (op naam van mijn moeder). Al vanaf juli problemen en ben er nu wel een beetje klaar mee. Nergens internet en ook telefonisch amper te bereiken. Ik hoop dat ik snel gebeld word voor de oplossing.
- Topper
- 24 reacties
- 17 november 2022
Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met Reconnext KPN. Al 2 dagen zie ik 2 verschillende track& trace codes in mijn PostNL app maar geen duidelijkheid wanneer mijn nieuwe tel geleverd gaat worden.
Gezien alle verhalen over het niet thuis zijn dat hij dan direct retour Reconext gaat, wil ik wel zorgen dat ik thuis ben maar welke dag ?????
Mag ik u vragen:
Heeft u in eerste instantie een vooraankondiging gehad? Zo ja, hoe lang duurde het voordat het pakket daadwerkelijk in het bezit was van PostNL?
Verder: ik kan in mijn PostNL app aangeven dat wanneer ik niet thuis ben het pakket dient te worden afgegeven bij een pakket punt. Is dit niet voldoende? Anders moet ik zorgen dat er iemand thuis is en wij werken thuis beiden…
alvast dank!
ronbert
- Deelnemer
- 7 reacties
- 17 november 2022
Ik heb een Iphone 11 en KPN abbonement. Ook ik heb al maanden slecht of geen 4G bereik buiten de deur. Ook mijn telefoonbereik is vaak niet goed. Heb alles al geprobeerd: instellingen naar fabriek, simkaart vervangen door e-sim, maar niks hielp. KPN telefonisch te pakken krijgen is mij niet gelukt en via klachtenservice kom ik er ook niet door.
Nu pas lees ik van dit probleem, maar wat zijn de vorderingen inmiddels? Is de enige optie om maar een ander telefoonabbonement te nemen? En zoja iemand ervaringen met switchen, welke providers werken er wel goed met een Iphone 11??
Ik zie graag (eindelijk want bij KPN geen gehoor) een reactie van iemand tegemoet.
- Topper
- 10 reacties
- 17 november 2022
Ik ben inmiddels gebeld (bijna 6 weken geleden), toen is aangegeven dat er binnen 4 weken een nieuw toestel opgestuurd zou worden, maar nog niets ontvangen. Is hier al iets over bekend?
- Slimmerik
- 1423 reacties
- 17 november 2022
Daar worden veel van je vragen beantwoordt
- Nieuwkomer
- 2 reacties
- 17 november 2022
Hoi! Ik heb nu sinds ongeveer een maand enorm slecht internet.. Op wifi werkt alles prima maar 4G is een drama: er staan vaak minder bereikstreepjes of zelfs een E, terwijl meerdere mensen op dezelfde plek als ik met ook kpn wel bereik hebben. Ook duurt het erg lang als ik mensen bel voordat hij overgaat en ik heb vaak als ik word gebeld en opneem dat ik dan niks hoor.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
- Deelnemer
- 7 reacties
- 17 november 2022
-
Roos79 heb ik gelezen en heb ook het formulier van de link ingevuld. Maar wat nu, afwachten of ik wel/niet gebeld wordt?
- Moderator
- 30845 reacties
- 17 november 2022
Ik heb ook sinds begin Van de zomer last. Ik heb hierover meerdere malen melding gemaakt bij de KPN klantenservice. Vandaag weer hier over gebeld. Ik ben nog niet benaderd door KPN met een oplossing. Ik heb daarom zojuist mijn forum profiel aangevuld. Ik hoop dat hiermee snel een belletje van KPN komt om het op te lossen.
Is er voor jou wel een ticket aangemaakt,
@moderators: Ik heb inmiddels een vervangende iPhone 12 ontvangen en ik ga morgen de iPhone 11 retourneren. Echter, tot mijn verbazing zie ik 2(!) nieuwe leveringen van Reconext in de PostNL app klaarstaan, hier gaat blijkbaar iets niet goed. Ik heb de traceernummers in mijn profiel ingevuld, graag dit laten nakijken. Jullie kunnen mij contacten via het nummer wat ik ook in mijn profiel heb achtergelaten. Dank en groet.
Ik heb een Iphone 11 en KPN abbonement. Ook ik heb al maanden slecht of geen 4G bereik buiten de deur. Ook mijn telefoonbereik is vaak niet goed. Heb alles al geprobeerd: instellingen naar fabriek, simkaart vervangen door e-sim, maar niks hielp. KPN telefonisch te pakken krijgen is mij niet gelukt en via klachtenservice kom ik er ook niet door.
Nu pas lees ik van dit probleem, maar wat zijn de vorderingen inmiddels? Is de enige optie om maar een ander telefoonabbonement te nemen? En zoja iemand ervaringen met switchen, welke providers werken er wel goed met een Iphone 11??
Ik zie graag (eindelijk want bij KPN geen gehoor) een reactie van iemand tegemoet.
Hoi! Ik heb nu sinds ongeveer een maand enorm slecht internet.. Op wifi werkt alles prima maar 4G is een drama: er staan vaak minder bereikstreepjes of zelfs een E, terwijl meerdere mensen op dezelfde plek als ik met ook kpn wel bereik hebben. Ook duurt het erg lang als ik mensen bel voordat hij overgaat en ik heb vaak als ik word gebeld en opneem dat ik dan niks hoor.
- Nieuwkomer
- 2 reacties
- 17 november 2022
Ik heb mijn VoLTE zeker aanstaan op beide sim kaarten, ik heb het misschien ook wel langer dan een maand. In een ander toestel nog niet geprobeerd
- Topper
- 12 reacties
- 17 november 2022
Ik heb ook sinds begin Van de zomer last. Ik heb hierover meerdere malen melding gemaakt bij de KPN klantenservice. Vandaag weer hier over gebeld. Ik ben nog niet benaderd door KPN met een oplossing. Ik heb daarom zojuist mijn forum profiel aangevuld. Ik hoop dat hiermee snel een belletje van KPN komt om het op te lossen.
@moderators: Ik heb inmiddels een vervangende iPhone 12 ontvangen en ik ga morgen de iPhone 11 retourneren. Echter, tot mijn verbazing zie ik 2(!) nieuwe leveringen van Reconext in de PostNL app klaarstaan, hier gaat blijkbaar iets niet goed. Ik heb de traceernummers in mijn profiel ingevuld, graag dit laten nakijken. Jullie kunnen mij contacten via het nummer wat ik ook in mijn profiel heb achtergelaten. Dank en groet.
Het is toch ongelofelijk dat hier gezegd wordt dat er binnen een paar dagen contact opgenomen wordt, aangezien ik 23 september mijn eerete bericht hier geplaatst heb en tot nu toe nog geen enkele reactie.
- Deelnemer
- 6 reacties
- 17 november 2022
Geregistreerd sinds 9 oktober!!!! Nog steeds geen bevestiging/oplossing cq omruiling naar een iPhone 12. Hoe lang moet dit nog voortduren KPN?
….
….
Er is geen duidelijkheid over de planning van de belactie en wanneer men verwacht aan de groep klanten die ná 6 oktober een bericht op het forum hebben geplaatst. Volgens ervaart heeft iedereen die op dit forum een bericht heeft geplaatst, ongeacht het moment van plaatsen, problemen sinds eind juli. Dat is onderhand 4 maanden geleden. Ik vind dit echt schandalig lang duren en vind het klantenbelang niet goed behartigd door KPN sinds het ontstaan van dit probleem.
Het voelt als onbegrip en alsof dit probleem als niet belangrijk wordt afgedaan, terwijl dit echt voor veel frustratie leidt. Voor navigatie, werk of wat dan ook heeft men tegenwoordig onderweg/buitenshuis vaak internet nodig. Er zou echt meer prioriteit hieraan gegeven moeten worden.
Hallo Marcia
Ik realiseer me dat je weinig kunt doen, maar ik denk wel dat KPN hv
heb dit probleem zeer slecht aangepakt, mijn lokale KPN-winkel probeerde zelfs Apple de schuld te geven van het probleem !! maar toen ik zei dat ik net terug was uit het VK waar ik geen problemen had met het gebruik van 4G op mijn I phone 11, moesten ze toegeven dat het een KPN-probleem was. nog steeds geen contact gehad met een oplossing van iemand
- Deelnemer
- 7 reacties
- 17 november 2022
Beste KPN,
kunt u kijken of ik nog op de bellijst sta? Heb dit probleem 6 okt hier al gemeld. Nog steeds niet gebeld.
ik hoor het graag
- Helper
- 28 reacties
- 17 november 2022
Ik denk dat het tijd wordt dat de media hier van op de hoogte wordt gesteld….
zojuist weer een zinloos gesprek gehad met kpn
o ja, mijn eigen 06 nummer is door kpn geblokkeerd….vreemde gang van zaken kpn, het enige waar ik voor belde was dat ik wilde weten wanneer ik de iPhone zou ontvangen omdat ik het idee had dat ze mij vergeten waren….
- Deelnemer
- 8 reacties
- 17 november 2022
Ik vraag mij af of er wel een ticket voor mij aangemaakt is? Ik heb al sinds het begin problemen. En ik ben nogsteeds niet gebeld.
- Topper
- 302 reacties
- 17 november 2022
3 en halve week verder en nog geen telefoon ontvangen
- Nieuwkomer
- 2 reacties
- 17 november 2022
Ik heb VoLTE aanstaan, ik heb nog niet eerder contact gehad hierover.
- Topper
- 11 reacties
- 17 november 2022
Ik begrijp echt niet wat er allemaal mis gaat bij het 088 nummer.
Eerst word mijn telefoon verkeerd bezorgd, vervolgens bel ik op maandag om te vragen wat er aan de hand is en zeggen ze dat ze het dezelfde dag nog gaan oplossen en mij telefonisch terug gaan bellen. Ondertussen is het donderdagmiddag en heb ik nog steeds niks gehoord over deze telefoon.
Ook is het zo dat wanneer je ze terugbelt je steeds hetzelfde bandje krijgt dat ze gesloten zijn. Openingstijden : werkdagen 9:30 - 21:00. Het is nu 18:03 en wederom zijn ze niet te bereiken.
Bizar hoe het allemaal zo slecht kan gaan, waar ik een aantal weken geleden heel blij was dat de telefoon zou worden opgestuurd is dat ondertussen al weer volledig omgeslagen in frustratie. KPN maakt continu beloftes die ze niet kunnen waarmaken.
- Helper
- 50 reacties
- 17 november 2022
Eerst word mijn telefoon verkeerd bezorgd, vervolgens bel ik op maandag om te vragen wat er aan de hand is en zeggen ze dat ze het dezelfde dag nog gaan oplossen en mij telefonisch terug gaan bellen. Ondertussen is het donderdagmiddag en heb ik nog steeds niks gehoord over deze telefoon.
Ook is het zo dat wanneer je ze terugbelt je steeds hetzelfde bandje krijgt dat ze gesloten zijn. Openingstijden : werkdagen 9:30 - 21:00. Het is nu 18:03 en wederom zijn ze niet te bereiken.
Bizar hoe het allemaal zo slecht kan gaan, waar ik een aantal weken geleden heel blij was dat de telefoon zou worden opgestuurd is dat ondertussen al weer volledig omgeslagen in frustratie. KPN maakt continu beloftes die ze niet kunnen waarmaken.
​​​​​
Ja heel triest. En als je uiteindelijk iemand spreekt van de klantenservice krijg je alleen maar te horen vervelend, komt door gemaakte keuze directie etc. En het enige wat je wil horen is excuses, het is niet goed gegaan, het spijt ons, we hebben het team uitgebreid etc en vanaf nu moet het beter gaan!
- Helper
- 37 reacties
- 17 november 2022
Ik wil toch echt graag dat hier even na vraag over gedaan wordt want ik ben 27 november weer gebeld door jullie maar ik ga echt niet nog maals 4 weken wachten dan koop ik zelf een vervangend toestel en declareer ik de kosten bij kpn ofzo.
ik ben heel erg geduldig maar het belemmerd mijn heel erg overal waar ik verbinding voor nodig heb kan ik helaas niet doen geen navigatie, geen spotify (die ik via jullie heb lopen) zelf het alarm systeem moet ik bedienen via mijn mobiel hier krijg ik ook geen meldingen en ik kan hem buitens huis niet in of uitschakelen. En sinds een tijd heb ik ook gewoon enorm veel problemen dat mensen mijn niet kunnen bereiken en dat ze direct door verbonden worden naar mijn voicemail of krijg ik een sms dat iemand mijn heeft proberen te bellen.
ik weet dat jullie er hard mee bezig zijn ik snap dat dit ook een monster proces is maar ik kan niet nogmaals 4 weken met een niet goed werkend toestel zitten ik heb veel belangrijke afspraken staan telefonisch dit gaat ook heel moeizaam.
ik heb alle begrip voor jullie maar jullie voor mijn ook? Ik wacht al sinds het begin
als ik nogmaals 4 weken moet wachten zouden jullie anders een 4g WiFi dongel kunnen sturen bijv…??? Voor tijdelijke noodoplossing
???
- Topper
- 31 reacties
- 17 november 2022
Herkenbaar verhaal. Nul reactie op vragen over de terugkoppeling die ik zou krijgen. Ik heb er ondertussen nog maar weinig vertrouwen in.
- 1 reactie
- 17 november 2022
Zelfde probleem. Al vaker gebeld naar KPN maar nooit een sms ontvangen. Heb afgelopen week weer gebeld en gehoord dat ik toch op ‘een lijst’ sta. Nu afwachten wat er gaat gebeuren.
Pas zojuist ontdekt dat er een heel topic over dit probleem bestaat en ik me daar blijkbaar moest aanmelden..
De Kennisbank
...
Gerelateerde onderwerpen
Enregistrements inaccessible dans l'appli Pickx sur Androïdicon
Proximus PickxPickx ne fonctionne pas sur mon téléphone Androidicon
Proximus PickxMes vidéos inaccessible sur l'appli Pickxicon
Proximus PickxProximus Pickx sur Android TVicon
La boîte à idéesRetour sur le v7 après 2 semaines d'utilisationicon
Proximus Pickx
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK