Goedemiddag,
mijn probleem is inmiddels opgelost maar wil er toch een melding van maken.
Het servicelampje brandt bij mijn modem al een tijdje rood. Resetten etc lost het probleem niet op. Ik weet niet of het echt een probleem is maar ervaar sindsdien vage connectie problemen. Kpn gevraagd of het na +/- 15 jaar niet eens tijd wordt voor een nieuwe modem. Na lang zeuren wordt mij door een klantenservicemedewerker belooft een nieuwe modem op te sturen. 6 weken later, geen modem. Weer teruggebeld naar de klantenservice en die wisten van niets. Deze medewerker garandeerde mij dat als ik mijn abonnement zou aanpassen er nieuwe tv kastjes verstuurd zouden worden inclusief nieuwe modem. Volgende dag: alleen nieuwe tv kastjes. Weer teruggebeld en krijg te horen dat er geen nieuwe modem opgestuurd gaat worden en klantenservicemedewerkers die belofte ook helemaal niet kunnen doen. Nu is er dus wel een nieuw abonnement aangesmeerd zodat ik weer een jaar aan jullie vastzit maar wordt er geen nieuwe modem opgestuurd. Weer teruggebeld en gedreigd met overstappen want dat is schijnbaar de enige manier om het wel voor elkaar te krijgen. Jammer want nu wordt ik door de medewerker als boeman gezien. Misschien dat de gesprekken die ik met de klantenservice heb gehad eens teruggeluisterd kunnen worden? Ik vind het geen stijl om wel een nieuw abonnement aan te smeren terwijl de beloftes die gedaan worden helemaal niet waargemaakt kunnen worden. Ik ga nu een nieuwe modem krijgen maar kan dit niet anders?