Skip to main content
Vraag

Beloftes gedaan door klantenservice die niet nagekomen kunnen worden

• 25 juli 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Goedemiddag,

mijn probleem is inmiddels opgelost maar wil er toch een melding van maken.

Het servicelampje brandt bij mijn modem al een tijdje rood. Resetten etc lost het probleem niet op. Ik weet niet of het echt een probleem is maar ervaar sindsdien vage connectie problemen. Kpn gevraagd of het na +/- 15 jaar niet eens tijd wordt voor een nieuwe modem. Na lang zeuren wordt mij door een klantenservicemedewerker belooft een nieuwe modem op te sturen. 6 weken later, geen modem. Weer teruggebeld naar de klantenservice en die wisten van niets. Deze medewerker garandeerde mij dat als ik mijn abonnement zou aanpassen er nieuwe tv kastjes verstuurd zouden worden inclusief nieuwe modem. Volgende dag: alleen nieuwe tv kastjes. Weer teruggebeld en krijg te horen dat er geen nieuwe modem opgestuurd gaat worden en klantenservicemedewerkers die belofte ook helemaal niet kunnen doen. Nu is er dus wel een nieuw abonnement aangesmeerd zodat ik weer een jaar aan jullie vastzit maar wordt er geen nieuwe modem opgestuurd. Weer teruggebeld en gedreigd met overstappen want dat is schijnbaar de enige manier om het wel voor elkaar te krijgen. Jammer want nu wordt ik door de medewerker als boeman gezien. Misschien dat de gesprekken die ik met de klantenservice heb gehad eens teruggeluisterd kunnen worden? Ik vind het geen stijl om wel een nieuw abonnement aan te smeren terwijl de beloftes die gedaan worden helemaal niet waargemaakt kunnen worden. Ik ga nu een nieuwe modem krijgen maar kan dit niet anders?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 814 reacties
  • 25 juli 2025

Als het zo gaat en je wilt met alle geweld bij de kpn blijven is dit een heel gangbare reactie van de kpn.

Als mij zoiets zou overkomen en hoe graag ik dan bij de kpn wil blijven trek meteen de stekker en stap over naar een ander.

Maar de meeste mensen zijn niet zo mondig en assertief en accepteren veel te veel van de kpn.

Ik kreeg overigens met glasvezel een nieuwe kpn box 10. Toen de glasvezel omgezet is van GPON naar XGS-PON kreeg ik weer opnieuw dezelfde kpn box 10. Dat apparaat gebruik ik niet. Zit nog ongebruikt in de doos omdat ik al heel wat jaren met heel veel tevredenheid een eigen modem (adsl) en router (glasvezel) een FRITZ!Box 5590 fiber heb die ik rechtstreeks op glasvezel heb aangesloten.

Reageer

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic