Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
Na installatie nieuwe simkaart en inloggen lukt ontgrendelen niet met 0000 *Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik wil graag mijn opwadeer bonnen activeren via 1244 maar dan zegt hij dat ik me moet aanmelden voor mobiel en sms opwaderen waar kan ik dat doen ? Zodat ik kan opwaderen. *Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hallo, ik heb zojuist een prepaid simkaart geactiveerd voor de smartwatch van me zoon. Alleen nu vraagt de smartwatch om de pincode van de simkaart en die kan ik niet invullen. Kan ik de pincode verwijderen of is er een andere manier?
Geen netwerk verbinding mobiele telefoon Sinds kort zie ik op het scherm van mijn mobiele telefoon, met Telfort simkaart, geen netwerk verbinding. Ook werd het probleem niet verholpen na het doorlopen van de stappen aangegeven in onderstaande link: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geen-netwerk-mobiele-telefoon.htm Het opvallende is dat na het plaatsen van een andere simkaart, van een ander netwerk provider, mijn mobiel dan wel een netwerk verbinding heeft. Hoe krijg ik nu mijn Telfort netwerk verbinding met beltegoed terug?
Ik ben van pre-paid Lebara naar een KPN abonnement overgestapt met nummerbehoud. Ik heb mijn nieuwe sim al gekregen en geactiveerd maar al een paar dagen geen bericht gekregen of gebruik kunnen maken van mijn nieuwe abonnement. Hoelang duurt meestal?
Ben opzoek naar mijn pukcode om een micro simkaart aan te vragen
Ik had nog een oude Nokia 2600 mobiel en heb daar een prepaid simkaart van KPN voor gekocht. Echter..... krijg ik na plaatsing SIM kaart de melding: "SIM niet geldig . Via internet geprobeerd te activeren via telefoonnummer en SIM-kaartnummer maar krijg ik steeds de melding dat telefoonnummer en SIM kaart nummer niet met elkaar overeenkomen. Check check en nogmaals gecheckt maar kom niet tot een andere combinatie. Hoe is hier klaarheid in te krijgen ? In afwachting met vriendelijke groet, Hajoka
Verwijderd
Op donderdag 28 augustus eerste poging gedaan om online een prepaid simkaart te bestellen. Bestelling afgebroken om onduidelijke reden (achteraf blijkt wel geld te zijn afgeschreven van creditcard en tot op heden niet terug gestort) Op maandag 2 september tweede poging. Gelukt, automatische bevestiging met bestelnummer, vervolgens mail dat de kaart is opgestuurd, echter tot op heden nog steeds geen simkaartje in huis. Op vrijdag 6 september eerste keer contact gehad met KPN, geen succes, moest nog maar even afwachten tot maandag. Op maandag 9 september tweede keer contact met KPN, ongeveer een half uur aan de lijn, maar ze konden niks vinden van de bestelling (overigens wel afgeschreven van de creditcard). Ze gingen het uitzoeken en me terugbellen. Geen telefoontje gekregen van KPN, maar vervolgens op vrijdag 13 september een mail met de mededeling dat de bestelling geannuleerd is. Met de vraag hierop of het geld teruggestort werd, kreeg ik te horen dat ik maar even naar een KPN winkel
waarom ben ik uitgelogd in de prepaidapp en waarom opeens een verificatie code opvragen terwijl de app gewoon werkt.